marți, 29 septembrie 2015

Choies Flash Sale


   Urmând modelul celor de la SheIn, magazinul online Choies a inaugurat o rubrică nouă pe site, de tip Flash Sale. Numărul de produse vândute la preț promoțional este de 100 exemplare din fiecare model, iar o rundă de reduceri durează 7 zile. După ce o săptămână se scurge, alte produse vor fi adăugate în categorie.
   Nu am avut mereu experiențe bune cu acest site asiatic, au probleme serioase în ceea ce privește stocurile și nu o dată mi s-a întâmplat ca pachetul să se rătăcească sau produsele comandate să nu fie pe stoc și să fiu anunțată de acest lucru abia după o lună. E adevărat că returnează rapid suma reținută, ori generează un voucher cu contravaloarea comenzii, însă cu alte site-uri similare nu am întâmpinat asemenea dificultăți.
   Ce îmi place la Choies e că au multe produse pe care nu le găsești în altă parte, foarte multe haine similare celor de la Free People, costume de baie foarte faine la prețuri bune. Din Flash Sale mi-au plăcut următoarele:




   Pachetele Choies îmi ajung întotdeauna la vamă, iar pentru o parte din ele am plătit TVA. Valoarea declarată pe pachet a oscilat între 10 și 20$, deși valoarea reală era alta. Chiar dacă pachetul face escală în Olanda, nu mai scapă de vamă, cel puțin la mine în zonă vameșii s-au prins de această schemă și nu mai permit ca aceste pachete să ajungă direct la oficiile locale, comportându-se precum coletele din spațiul UE.

Un comentariu:

  1. Eu nu am comandat niciodată de la ei dar am n-ai auzit fete care s-au plâns de stocurile lor.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...