sâmbătă, 11 iulie 2015

Noutăți Tidestore



   Cu toate că ne aflăm în miezul verii, multe magazine online s-au grăbit să aducă în rafturile virtuale articole din colecția de toamnă. Unul dintre ele este și Tidestore, un site asiatic de tip wholesale, ce vinde haine, pantofi și accesorii pentru femei și bărbați, la prețuri foarte mici. Nu am comandat până acum nimic de pe site, însă am mai scris articole informative legate de produsele lor. De data aceasta vă voi prezenta cardigane, hanorace și accesorii menite să facă zilele de toamnă mai frumoase. 

   Din unica mea experineță cu magazin online wholesale vă pot spune că hainele ce au un preț foarte mic (7-10$) sunt de o calitate îndoielnică. Asta ca să nu fiți dezamăgiți de alegerile făcute, așa cum am fost și eu la vremea respectivă. Cele mai scumpe se prezintă mai bine, însă fiți atenți la dimensiunile produselor, nu comandați luând drept reper măsura pe care o purtați în mod obișnuit la haine.
   Costul livrării pe Tidestore  se calculează, ca și în cazul altor site-uri de tip wholesale, în funcție de greutatea fiecărui produs în parte. Sub fotografiile de prezentare ale articolului există detalii legate de greutatea sa. De asemnea, taxele de livrare diferă de la o țară la alta și vă sunt afișate în momentul în care doriți să finalizați comanda.


















Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...