duminică, 14 iunie 2015

Wishlist de vară

 

   Fetelor, unora ne place să facem liste de dorințe, să bântuim pe site-uri și să ne alegem favoritele. Nu degeaba în multe magazine online există opțiunea de a ne salva produsele îndrăgite într-un wishlist. pe care să-l avem la îndemână înainte să plasăm o comandă. 
  Astăzi am primit o ofertă de colaborare din partea Romwe, site cu care am mai lucrat și în anii trecuți. Am de la ei un ghizodan alb, imprimat cu Bart Simpson care îmi place mult și care m-a însoțit în multe vacanțe. Mi s-a sugerat să alcătuiesc o listă a produselor preferate din magazin și așa am ajuns să-mi petrec noaptea trecută navigând prin categoriile site-ului. Am observat că prețurile au scăzut considerabil de la ultima mea vizită, pe atunci majoritatea articolelor erau sărite de 40$. Azi rar se mai depășește această sumă și 15-20$ este prețul mediu al unui articol. Sunt și excepții, însă puține.

  Primul lucru pe care-l trec pe lista de dorințe este rochia neagră de mai sus. Am mai văzut-o pe un site asiatic, însă acolo era mai scumpă. Mi se pare potrivită pentru serile de vară în care ieșim în oraș, fiind o rochie elegantă. Este disponibilă aici
   Restul produselor ce mi-au plăcut au prețuri mai scăzute, fiecare costă între 8 și 25$. Pentru fiecare dintre ele aveți link sub fotografie.












     Transportul este gratuit pe site pentru comenzi de minim 50$, altfel trebuie plătită o taxă de livrare de 16$. Livrarea durează până la 28 de zile, iar pachetele ajung de regulă la poșta vamală. În ultima vreme chiar și pachetele ce fac escală în Olanda sunt oprite tot la vamă. Cei de la poștă s-au prins de treaba cu escala și acum tot ce vine din afara spațiului UE, chiar dacă face escală, nu mai scapă de vamă. Însă pe pachet nu se trec, de regulă, valorile reale ale comenzilor și astfel nu se percep taxe vamale. 

14 comentarii:

  1. Prima rochie îmi place cel mai mult, e absolut superbă! Mi-ar plăcea s-o văd pe tine, în caz că ea va fi aleasa. :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, dacă se va concretiza această nouă colaborare, atunci cu siguranță pe ea o voi alege. E un model Self Portrait, sora mea are una similară și arată foarte bine, chiar dacă e o replică a celebrelor rochii.

      Ștergere
  2. nice dresses
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/5-reasons-to-wear-sunglasses.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foaaarte frumoase toate, numai bani sa avem :-)) Preferatele mele sunt topul rosu si salopeta alba :-D

    http://daliac.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dalia, bine punctat! :)
      Mulțumesc pentru vizită!

      Ștergere
  4. Imi place foarte mult bluza tip ie,imi doresc de mult timp una :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina, și eu caut de mult timp. Sper să ne găsim curând câte una potrivită! :D

      Ștergere
  5. Si eu am constatat ca preturile sunt ok, in general, fata de prima data cand auzisem de Romwe si totul pe site parea absurd de scump. Bluza tip ie o am, a sosit in ultima comanda si este frumoasa, desi partea din fata (cu broderiile) scartaie putin, nu mi-a venit sa cred cand am auzit :)) Tot ce am comandat de la ei mi-a placut mult, as spune ca sunt mai frumos finisate si mai bune, in general, fata de Shein. Te pup, Aurora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgiana, cam 40$ era o bluză, așteptam reducerile ca să pot folosi codul de reducere pentru blog, altfel nu aveam ce face cu el.
      Mulțumesc pentru informațiile legate de bluza tip ie, amuzantă treaba cu scârțâitul :)).
      Am o ie luată de la Muzeul Țăranului dar s-a decolorat broderia la ultima spălare. Nu mi-a venit să cred, pesemne a fost detergentul prea puternic. Asta de la Romwe arată chiar fain, abia aștept să o văd în ținutele tale!

      Ștergere
  6. Ultima rochie imi place in mod deosebit, e sexy si chic in acelasi timp. Iti doresc sa pui manutele pe toate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alice, și mie mi s-a părut deosebit modelul. Este disponibilă și pe SheInside, aștept să văd poze reale cu ea.
      Te pup!

      Ștergere
  7. Vreau bluzițe cu voloane și tu mă tentezi! Sper să ajung curând în mall, să-mi cumpăr măcar una :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, și eu vreau una tare mult. Trebuie să-mi cumpăr niște rochii de ocazie în curând și cred că voi strecura și o bluziță cu volane în comandă. Sper să găsești și tu una pe placul tău în mall. Te pup!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...