miercuri, 24 iunie 2015

Stoc nou Zara pe Kurtmann.ro


   Vești bune de la Kurtmann! S-a reactualizat stocul poduselor marca Zara și multe modele noi au fost adăugate. Prețurile sunt bune, de outlet, însă numărul produselor disponibile este mic, așa că vă sfătuiesc să nu stați mult timp de gânduri în cazul în care vă place mult un produs. 

   Pe Kurtmann livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 190 lei, altfel costul livrării va fi de 15 lei. Mie pachetele mi-au ajuns în maxim 2 zile lucrătoare, întotdeauna, și am plătit ramburs, atunci când curierul a ajuns cu pachetul la destinație.
   Dintre articolele nou adăugate pe site mi-au plăcut următoarele:







10 comentarii:

  1. Imi place Kurtmann,comand destul de des si niciodata nu am fost dezamagita.O sa intru sa vad ce ma atrage din socul nou Zara :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Pacat ca fotografiile lor nu sunt asa cum le-ai pus tu, pe un manechin. Ca sa vedem si noi cum vin :)
    Am comandat o singura data de pe Kurtmann, am fost multumita, cu exceptia faptului ca un produs nu mi-a venit si nu am putut sa-l fac retur pentru ca nu mai avea eticheta :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, mă așteptam să mai îmbunătățească calitatea fotografiilor de pe site o dată cu creșterea numărului de clienți, dar se pare că nu au lucrat la acest aspect.
      Foarte nasoală treaba cu returul. Produsul a venit fără etichetă și totuși nu au acceptat să-l returnezi?

      Ștergere
  3. Incep si reducerile in mall, vor fi aceleasi preturi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ionela, la unele branduri vor fi chiar mai mici prețurile din mall. Kurtmann e o alternativă pentru cei care n-au mall-uri în orașul lor sau care nu au timp pentru cumpărături în magazine fizice.

      Ștergere
  4. Rochița din prima fotografie e superbă și întocmai pe placul meu. ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, la cât de feminină este cum ar putea să nu-ți placă? :D

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Claudia, cred că acea rochie a fost pe placul mai multor persoane, căci nu mai este disponibilă acum decât în măsura L.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...