luni, 22 iunie 2015

Costume de baie pentru această vară


    Astăzi povestim despre costumele de baie! În zilele următoare voi pleca la mare și acest subiect m-a interesat mai mult decât de obicei. Pentru vara acestui an am cumpărat deja un costum de baie nou, foarte colorat, de pe Asos.com, însă pentru anul următor intenționez să-mi aleg un model cu volănașe de pe SheInside. 

   Atunci când ne alegem costumul de baie trebuie să ne ghidăm în primul rând după conformația corpului nostru. Femeilor cu bustul mare li se potrivesc sutienele-triunghi, celor cu bustul mic le stă mai bine în sutiene cu volane, celor cu un abdomen mai evident le sunt recomandate costumele de baie întregi. Slipul cu talie înaltă alungește optic picioarele, cel sub formă de pantaloni scurți/boxeri le scurtează și nu este indicat decât femeilor foarte înalte. Fetele înguste în șolduri pot opta pentru slipul cu volănașe, ce va adăuga volum acelei zone.
    Costumele mele preferate sunt cele formate din două piese, pentru că-mi permit să mă bronzez pe o porțiune mai mare in piele. Îmi plac sutienele cu aplicații, pentru că bustul meu este mai îngust decât șoldurile. Mă simt foarte bine și în costumele de baie întregi și pentru anul viitor voi opta și pentru un astfel de model.
    Vă las în compania modelor de pe SheInside ce mi-au plăcut cel mai tare. Site-ul și-a schimbat recent numele în SheIn, însă nu am reușit să mă acomodez cu noul nume. Pentru fiecare costum de baie în parte aveți și link-ul către magazinul online, sub fotografie.









Costum de baie cu volane (favoritul meu!)

   Dacă nu știți încă ce model de costum de baie să alegeți, v-am pregătit o serie de fotografii culese de pe Internet, ce sugerează tipul potrivit pentru fiecare siluetă în parte.







7 comentarii:

  1. Ah, și eu am nevoie de un costum de baie nou. Sunt o mulțime de modele frumoase în magazinele online, dar eu prefer unul fizic, unde îl pot proba. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, eu nu am mai cumpărat dintr-un magazin fizic de 2 sau 3 ani. Îmi plac mult costumele de baie de pe Asos, sunt de foarte bună calitate. Sora mea are unul roz, întreg, de la SheInside și e foarte frumos, cu fundițe pe lateral.

      Ștergere
  2. Cât de frumos e primul! Îmi place mult imprimeul, dar și modelul sutienului, e foarte interesant!
    Am început și eu să caut costume de baie în ultimele zile, dar prin magazinele de la noi, că nu mă încântă să aștept prea mult după comandă.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, d-asta și ziceam că pentru anul viitor am de gând să cumpăr unul. Până va veni comanda, într-o lună-o lună jumătate, se va încheia vara.
      Mult spor în căutarea costumului dorit!
      Pupici!

      Ștergere
  3. Imi place foarte mult primul,este superb :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina, mi-a plăcut și mie foarte tare.
      Te pup!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...