duminică, 21 iunie 2015

Comandă Kurtmann


   Vara cumpăr mai multe haine decât în orice alt anotimp. Poate și pentru că ies mai des în oraș. Cum prind puțin timp liber, cum intru în magazinele online să văd ce este nou. În fiecare seară, după ora 23, după ce-mi termin toate treburile, mă așez cu laptopul în brațe și iau la verificat magazinele pe care le am salvate în Bookmarks. Una dintre ultimele reprize de cumpărături a fost făcută pe Kurtmann.ro. Am profitat de reducerile de pe site, dar și de actualizarea stocurilor de articole Zara și mi-am comandat un tricou, un pulover și o fustă cu mărgele aplicate. 

   Tricoul nu am avut cum să îl fotografiez, l-am purtat de curând și l-am dat la spălat. Este simplu, într-o nuanță de portocaliu închis, cu buzunar în partea stângă. L-am pus în coș pentru că-mi doream de ceva vreme un tricou astfel colorat.


    Celelalte două produse comandate au fost un pulover subțire și o fustă mini, ambele în nuanțe de gri. Puloverul a fost redus cu 60% atunci când l-am luat, a costat sub 30 lei. Îmi place mult, e subțire, potrivit inclusiv pentru zilele de vară. Materialul său este foarte moale. Am în plan să-l port cu pantaloni scurți și teniși, pe timp de seară. Nu mai este disponibil pe site.


   Fusta are mărgele prinse doar în partea din față. Materialul din care e confecționată nu e elastic, e destul de gros și de aceea fusta va fi potrivită pentru a fi purtată și în sezonul rece. Îmi plac la nebunie fustele și pantalonii scurți cu mărgeluțe, am strâns foarte multe astfel de articole de pe Kurtmann. Cum le zăresc pe site, cum mi se aprind beculețele și nu am astâmpăr până nu le comand. Prețurile sunt foarte bune, de 65-70 lei și mă încântă faptul că le găsesc în măsuri mici.
   Pentru că materialul fustei nu este elastic, vă recomand să vă comandați o fustă cu un număr mai mare. Sper ca atunci când o voi purta să am ocazia să fac și niște fotografii pentru a vă da seama cum se așează exact pe corp. Fusta este disponibilă în continuare pe site (click aici).
   În acest weekend, Kurtmann oferă livrare gratuită pentru comenzi mai mari de 90 lei. Livrarea se face prin curier rapid, iar pachetul ajunge la destinație în maxim 2 zile lucrătoare. O ocazie potrivită pentru a profita de reducerile finale, de 80%.


16 comentarii:

  1. Atat fusta cat si puloverul sunt tare frumoase. Mi-ai dat de gandit cu un asemenea pulover. Si eu vreau ceva similar :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În spate are un fel de guler, e interesant modelul :).

      Ștergere
  2. Ce articole dragute ti-ai luat! Si eu am plasat o comanda la Kutmann. Tocmai a sosit si sunt foarte incantata de achizitii. Sa porti cu placere ceea ce ti-ai luat! Fusta este foarte deosebita. xo

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasă e fustița! Și puloverul arată foarte bine!
    Tot zic că o să-mi fac timp să le mai studiez site-ul, în fiecare vară am găsit fustițe foarte drăguțe la ei, la super prețuri!
    Să le porți cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, astăzi au reactualizat stocul Zara și au adus o mulțime de chestii faine!
      Mulțumesc! Te pup!

      Ștergere
  4. Ce frumoasa este fustița! Sa faci un ootd cu ea ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramona, sper să apuc să fac poze atunci când o voi purta.
      Te pup, draga mea!

      Ștergere
  5. Frumoasa fustita! Am vazut ca au avut o gramada de oferte in ultima perioada, din pacate nu am avut timp sa si profit de ele! :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, au avut din nou reduceri progresive. În ultima vreme au redus prețurile tot mai des.
      Mulțumesc!

      Ștergere
  6. Foarte dragute,sa le porti cu placere.Pupici

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...