joi, 25 iunie 2015

Bijuterii elegante de la OnlineBijoux

Cercei argint (200lei)


   Fetelor, despre accesoriile comercializate pe site-ul OnlineBijoux am mai scris de câteva ori în anii trecuți. În urmă cu doi ani mi-am comandat de la ei două inele foarte frumoase pe care vi le-am arătat pe blog, unul cu mac roșu și altul cu pietricele de culoare roz. Deși au fost accesibile și sunt doar suflate cu aur, nu și-au schimbat culoarea nici până în ziua de azi. Auriul nu s-a estompat și nici nu a căpătat o tentă roșiatică. Am și avut grijă cu ele, eu port destul de rar accesorii, iar atunci când o fac am grijă să nu pulverizez parfum pe ele sau să le le țin sub apă pentru multă vreme.
   OnlineBijoux are produsele împărțite în mai multe categorii: bijuterii din argint, bijuterii placate cu aur, bijuterii handmade, ceasuri și bijuterii specifice anumitor zodii. Există și o categorie de reduceri, un outlet în care găsim accesorii reduse cu 40%.

Set argint (385 lei)

Inel argint (127 lei)

Inel argint (105 lei)

Colier argint (127 lei)

Brățară argint (254 lei)

   Nu doar produsele din secțiunea Outlet beneficiază de reduceri. Bijuteriile din argint, din colecția exclusivă a site-ului, sunt mai ieftine cu 10% în această perioadă și beneficiază și de livrare gratuită. Acestea sunt decorate cu pietre strălucitoare și o mare parte din ele sunt sufate cu aur în diferite nuanțe. Aurul rose mi se pare cel mai elegant, este preferatul meu și când vine vorba de ceasuri. Nu-mi displac nici variante argintii,cu toate că am avut o perioadă în care consideram că nu mi se potrivesc. Situația s-a schimbat între timp și în prezent port cu drag un colier din argint cu pandantiv sub formă de steluță. A devenit favoritul meu și o dată cu el s-au schimbat puțin și preferințele mele legate de culoarea metalului din care sunt confecționate bijuteriile. 
   Există o listă de reguli în ceea ce privește purtarea bijuteriilor argintii, am dat peste ea din întâmplare pe o platformă internațională și vă las traducerea ei mai jos:

-unei ținute de birou i se potrivește un colier argintiu simplu, cât mai discret;
-ținutele de oraș sau de zi pot fi completate printr-un singur accesoriu argintiu extravagant, cum ar fi o pereche de cercei cu pietre colorate sau un inel masiv.
-rochiile din dantelă, cu o croială feminină (nu cele sexy, mulate și scurte) fac pereche bună cu o brățară argintie;
-bijuteriile argintii cu pietre foarte colorate se potrivesc persoanelor tinere:
-argintul tibetan nu se potrivește ținutelor office;
-argintul tibetan nu se combină cu bijuteriile din aur/aurii.
-ținutelor elegante, de seară, li se potrivesc bijuteriile din argint cu pietre transparente, strălucitoare.


2 comentarii:

  1. O, îmi amintesc de acest magazin! Am participat la o campanie pentru bloggeri.
    Au o mulțime de bijuterii frumoase și elegante. Ce tentații! :D

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...