miercuri, 20 mai 2015

Ultimele achiziții



   Fetelor, am primit recent două comenzi pe care le-am plasat în weekend. Îmi place să fac cumpărături online, să aștept produsele, să le probez. Uneori s-a întâmplat să fac și retur. Niciodată la încălțăminte, dar de mai multe ori la rochii. Cu pantofii le nimeresc mereu, însă la haine s-a întâmplat să nu intre pe mine. Îmi vin în minte acum niște rochii Zara comandate de pe Kurtmann.

   Dâmbovița a avut reducere de 40% în weekend, pe Miniprix, așa că am profitat de ocazie pentru a-mi mări colecția de încălțăminte de vară. Sunt două branduri spaniole noi prezente în magazin: Corina și Buonarotti. Ca de obicei, nu se știe cât vor exista produsele lor pe site, îmi aduc aminte ce espadrile frumoase aducea Miniprix cândva, de la Kelara. Toate cu broderii, însă epoca lor a apus repede.




    Săndăluțele maro sunt joase, cu toc foarte mic. Le-am comandat special pentru o rochie roșie. Au aspect de piele întoarsă, însă sunt realizate din material sintetic. 98 lei costă pe site. Ați spune că mai bine puneți încă puțin și vă luați sandale din piele, însă mie mi-a plăcut foarte tare modelul.
   Sunt disponibile și pe roșu cărămiziu, la același preț. Pe cele maro le găsiți aici.




   Am multe perechi de espadrile. Alături de teniși sunt preferatele mele pentru zilele în care aleg să port ținute comode. Foarte rar port tocuri. S-a făcut ca majoritatea băieților cu care am ieșit să nu fie cu mult mai înalți decât mine, așa că nici măcar la întâlniri nu port tocuri. În liceu purtam, mă simțeam perfect pe tocuri, dar cu timpul m-am dezobișnuit. Îmi și place să merg pe jos, iar încălțămintea cu talpă joasă e perfectă pentru acest tip de activitate.
   Espadrile cu imprimeu leopard nu aveam. Cele comandate de pe Miniprix au inserție cu acest imprimeu doar în față, în rest materialul e maro și imită pielea întoarsă. Am observat că sunt puțin cam micuțe aceste espadrile. Dacă sunteți între măsuri, ca mine, alegeți numărul mai mare. Am probat și numărul mai mic la sora mea și nu mi-a intrat în picior. Le găsiți aici.
   De la Buonarotti am mai luat papuci gen birkenstock pentru mama. Sunt foarte drăguți și mă bate un gând să-mi comand și pentru mine în varianta cu imprimeu leopard. Mama nu le are cu moda, dar de când o știu eu poartă acest gen de sandale. Noi făceam mișto de ele când eram mai mici, de unde să fi știut că vor deveni un trend?!




   A sosit și pachețelul de la Libris. Am cumpărat trei cărți de-ale lui Bulgakov. Mi se întâmplă des să cumpăr mai multe cărți ale aceluiași autor. Dezvolt o pasiune pentru unul și apoi trec la altul.
   Libris are transport gratuit indiferent de valoarea comenzii și din cauza asta am preferat ca în ultimele luni să comand cărți de la ei și să renunț la Elefant.ro.

16 comentarii:

  1. Cat de frumoase sunt ambele! :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt sandalutele! <3 Aproape ca-mi vine sa le iau, but i must behave! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anda, dacă așa trebuie, atunci rezistă tentației! :D

      Ștergere
  3. sper ca ai cumparat si Maestrul si Margareta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragute, de sezon si comode ambele. Sa le porti cu mare drag !

    http://cosmetice-afaceri-online.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare frumoase ambele perechi de incaltari! Sa le porti cu mare drag! In ultima perioada am descoperit si eu beneficiile unor incaltari cu talpa joasa! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu imi comand cartile de pe emag, si ei au transport gratuit si au mereu promotii, imi iau cate 4-5 odata si abia astept sa le termin ca sa imi aleg altele, a devenit un ritual :)

    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Super! Super! Acum intru!
      Mulțumesc, Brîndu, mereu ești de folos!

      Ștergere
  8. Imi plac mult ambele incaltari !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Voiam sa-ti scriu si eu despre Kelara, dar ai fost informata deja, sa le porti cu placere, sunt tare faine.
    xo

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...