sâmbătă, 23 mai 2015

Nou pe Miniprix: espadrile Kelara



   Brîndușa, o persoană dragă mie, mi-a dat o veste bună zilele trecute, zicându-mi că cei de la Miniprix au adus din nou încălțăminte marca Kelara. Eu am mai avut espadrile brodate de la ei, mi-au plăcut foarte tare și o pereche încă mai poate fi purtată și anul acesta, căci nu s-a stricat. Espadrilele, atât de comode și frumoase, nu-s cele mai rezistente încălțări, din nefericire. Mă refer aici la modelele din pânză și sfoară, nu la cele cu talpa din plastic. Acelea rezistă foarte bine și pot fi purtate fără griji și în zilele ploiase ori mai reci.
    Din colecția adusă pe site (click aici) mi-au plăcut foarte tare espadrilele de mai sus, cele cu șiret și talpă mai înaltă, decorate cu paiete multicolore. Costă 69 lei și sunt disponibile în toate mărimile. Modelele Kelara au prețuri cuprinse între 13 și 69 lei, fiind accesibile tuturor.
   Nu uitați că în acest weekend transportul este gratuit pentru orice comandă, așa că nu se mai ține cont de pragul minim de 100 lei aferent taxelor 0 de transport.

Espadrile Kelara: 69 lei

Espadrile Kelara: 49 lei

Espadrile Kelara: 49 lei

Espadrile Kelara: 49 lei


4 comentarii:

  1. Vaai, ce mult imi place penultimul model, foarte frumos!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simo, mai au și alte modele pe site însă acestea mi s-au părut cele mai atrăgătoare. Mă bucur că-ți plac! Te pup, draga mea!

      Ștergere
  2. EXACT cele cu paiete mi-au placut si mie! Ti le-ai luat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Brîndu, nu încă. Tu le-ai comandat?
      Poate bagă vreo reducere, ceva. Ieri au avut, dar numai la sandale, nu și la espadrile :(.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...