luni, 6 aprilie 2015

Obsesia zilei: Fusta cu mărgele


    O nouă zi, o nouă obsesie! Așa au decurs lucrurile în ultima vreme. Cel mai nou lucru care mi-a plăcut a fost o fustă decorată cu mărgeluțe, pe care mi-am comandat-o de pe Kurtmann. De mult timp așteptam să se refacă stocul fustelor Zara, am zis că nu mai ratez ocazia și cumpăr una încărcată cu paiete, perluțe, mărgele tubulare, pietricele colorate, șcl.
   La fel de mult îmi doresc și o pereche de pantaloni scurți astfel decorați, rețin că vara trecută au fost 2-3 astfel de modele pe site, însă fie nu le-am mai prins în stoc, fie nu aveam bani în momentul respectiv și am renunțat să mai comand.
     Consider că astfel de articole vestimentare, aparent împopoțonate, pot arăta mai puțin strident dacă sunt completate de o bluză simplă, un pulover monocrom, fără nicio altă aplicație, sau chiar de un simplu top cu croială lejeră. 


    Aceasta este fusta vinovată, cea cu imprimeu aztec, cu detalii de culoare roz. Deși îmi place varianta de ținută propusă de cei de la Zara, eu am s-o port cu un pulover roz și cu ghete de culoare maro. Sau cu sandale maro, la vară, alături de un top alb. Online, o găsiți aici.
    Ca sursă de inspirație, vă las câteva idei de ținute descoperite pe Pinterest!






    Uitându-mă la felul în care alte persoane au ales să o includă în ținute, observ că vine bine și cu un sacoul pe deasupra și n-am să ezit s-o port și astfel. Vă țin la curent cu detalii și-am să  includ fusta în postarea dedicată ultimei comenzi de la Kurtmann, pe care o voi publica în viitorul apropiat.

8 comentarii:

  1. Vai, ador fusta asta, sper sa o prind si eu, deja o vad cu o tinuta de primavara :D Tu mereu imi dai idei bune si tentatii noi, draga mea.

    Te pup.

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miu, încă mai este pe stoc. Eu am comandat-o în weekend și azi trebuie să ajungă. Foarte frumoasă mi s-a părut. Au avut și pantaloni scurți cam la fel, dar i-am ratat. Poate vor reface stocul! :)
      Te pup și eu, draga mea!

      Ștergere
  2. Cat de frumos se vede! Nu sunt eu cu fustele dar arata superb!
    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rokolla, pe acestea cu mărgele le vânez de ceva timp. Și mie mi se pare că arată foarte bine și nu te complici prea tare combinându-le cu articole vestimentare simple, basic.

      Ștergere
  3. Nu as fi bagat-o in seama daca as fi zarit-o pe site, asa frumos ai pus-o in evidenta ca parca mi-o doresc si eu :)

    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, eu de mult timp pândesc fustițele acestea, după ce le-am văzut de zeci de ori pe Pinterest :D.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...