miercuri, 4 martie 2015

Start Spring SuperBlog 2015!

 

  Fetelor cochetelor, după cum vă anunțam într-o postare trecută, s-a dat startul înscrierilor pentru ediția de primăvară a competiției Spring SuperBlog 2015. Aceasta durează o lună întreagă, de pe 1 până pe 30 martie, și orice blogger doritor are posibilitatea de a se înscrie oricând pe durata competiției. Din postura de partener al competiției, e de datoria mea să vă ofer mai multe informații legate de concurs. Poate nu aveți timp să răsfoiți regulamentul și de aceea sper ca postarea mea să vă fie de folos.

   Cât durează competiția? 
   O lună de zile, așa cum spuneam în introducere. În această lună, o dată la două zile, se va da o temă. Pentru fiecare temă se vor acorda premii individuale. Un blogger poate participa la câte probe dorește, nu e musai să scrie pentru toate temele propuse de sponsori. De pildă, o fată cu blog de frumusețe poate scrie doar pentru probele ce au în vizor moda, cosmeticele sau subiecte legate de lifestyle.
   Pentru fiecare probă există un termen limită de înscriere a articolului pe platforma de concurs, acesta fiind de 6 zile calendaristice. Dacă depășiți cele 6 zile, atunci vi se vor scădea 10 puncte din notă pentru fiecare zi de întîrziere. Sfatul meu este, atunci când doriți să câștigați premiile unei probe, să nu depășiți termenul impus, pentru că premiile se câștigă cu punctaj (aproape) maxim.

   Cine jurizează?
   Jurizarea se face de către sposor/un reprezentant al sponsorului, organizatorii nu se implică în acest proces și vă garantez că nu există nicio tentativă de înșelăciune la acest capitol, așa cum, pesemne, ați auzit că se mai întâmplă în cazul altor competiții. Am fost și eu participant cândva și singurul lucru de care trebuie să vă temeți, ca să zic așa, este de a nu fi pe placul celui care corectează. Adică juratului să nu-i placă ce-ați scris. Însă nu confundați subiectivismul cu favoritismul!

   Exemple de premii pentru campaniile individuale?
   MarketOnline oferă câștigătorului primei probe din concurs, o mașină de cusut în valoare de 1999 lei. Ceva minunat pentru noi, fetele pasionate de modă! 
    Sunt și sponsori care oferă bani. AVBS plătește 200 de euro participantului cu cea mai mare nota obținută la proba sa. Eu am avut o colaborare cu AVBS în trecut și garantez pentru seriozitatea lor.

   Care sunt sponsorii pentru care eu aș scrie dacă aș fi din nou participant?
   Pe lângă cei doi sponsori menționați anterior, aș enumera Farmec, pentru că mereu oferă drept premii pachete de produse, MyMan, magazin online cu care de asemenea am colaborat în trecut, cu reprezentanți serioși, CND Turism și Pensiunea 3 Stejari. 

   Există și un clasament general?
   Da, există, iar cei aflați în fruntea acestui top primesc premii, după cum urmează: locul 1 2000 lei, locul 2 1000 lei, locul 3 500 lei. Toți cei care scriu pentru toate probele primesc diplomă de participare și adeseau au mai existat și vouchere cadou pentru finaliști.

  Dacă nu iau note mari cu ce mă aleg?
   Dacă blogul tău e la început, atunci te alegi cu trafic mai mare. Dacă blogul tău e înfloritor deja, atunci te alegi cu experiență. Și, deși se consideră asta ca fiind un șablon expirat, experiențele noi, de orice fel, ne ajută pentru a ieși din rutină.

   Este SuperBlog o competiție obositoare?
  Da, ediția de toamnă este întradevăr una foarte grea, lungă, însă cea de primăvară trece dintr-un foc. Iar dacă doriți să vă concentrați doar pe 2-3 probe, cu atât mai simplu va fi, chiar și pentru cei aflați în criză de timp. Mă uit la mine și observ că nu mai am timpul liber de odinioară, dar într-un weekend oricine își poate face timp 2-3 ore pentru a scrie un articol frumos. Știu asta pentru că și eu îmi pregătesc articolele pentru blog în acest mod și cum prind o zi mai liberă, cum mă desfășor în voie în scris, pregătind mai multe articole pentru săptămâna ce urmează.

   Dacă v-am stârnit interesul și dacă doriți să participați, o puteți face înscriindu-vă aici. Ori măcar puteți aplica în ideea că, la un moment dat, pe parcursul lunii martie, vă vine pofta de scris ceva pe o temă dată. Nu uitați, așa cum v-am mai spus, că statutul de partener pe care l-am dobândit, nu-mi aduce niciun fel de câștig material și că invitația mea este una cât se poate de sincer formulată.


4 comentarii:

  1. Mulțumim pentru această postare! Nu aș fi aflat de ea fără să citesc pe blogul tău. Sună foarte tentant așa că, deși sunt la început de drum (blogul meu nu are niciun anișor) , consider că este o experiență necesară.

    Mulțumesc din suflet încă o dată!
    Love your blog!

    Kisses,
    www.gabriela-popescu.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere, Gabriela!
      Multă baftă, draga mea, te pup!

      Ștergere
  2. interesanta competitie, insa din pacate timpul dedicat blogului momentan este limitat, sa ca cel mai probabil nu ajung sa particip la toate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramo, în toamnă va fi o ediție nouă, poate atunci vei fi mai liberă!
      Te pup!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...