miercuri, 25 martie 2015

Nou pe Miniprix: colecția de espadrile!


   Fetelor, nici n-am apucat să mă obișnuiesc cu ultima pereche de espadrile comandată, căci au apărut tentații noi la orizont. De data aceasta Miniprix este vinovatul, cu noua sa colecție de espadrile pentru femei, disponibilă doar online. 
   Partea bună este că prețul acestora este accesibil, de maxim 59 lei. Doar azi, 26 martie, avem și transport gratuit pentru orice comandă plasată pe site. Am câteva modele preferate din această mică colecție, le puteți admira mai jos!





6 comentarii:

  1. Vaiiiiiiiiiii cat de draguuuuuuu sunt cei cu broderieeeeeee <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, îmi plac și mie foarte mult! Au pe mai multe culori!

      Ștergere
  2. Doamne cat sunt de frumoase cele bej. Mi-am luat 2 perechi de la h&m dar parca imi plac tot mai mult, sunt asa de comode si parca merg la orice :P Te pup...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Criss, le-am văzut! Sunt foarte frumoase și ale tale, să le porți cu mare plăcere!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...