miercuri, 18 martie 2015

Garderoba pentru sezonul cald, de la TideStore!


   Dacă vă plac hainele comercializate în general pe site-urile asiatice, atunci o să vi se pară tentante ofertele celor de la TideStore. Prețurile de pe site sunt mai scăzute decât în alte magazine online similare, însă pentru fiecare produs în parte se plătește o taxă de transport, în funcție de greutatea articolului ales. În acest caz este mai avantajos să cumpărați doar haine și să evitați pantofii, care au un gramaj ridicat.

  Pentru a vedea oferta site-ului am intrat prima oară în secțiunea dedicată rochiilor. Dacă în trecut purtam des rochii din dantelă (www.tidestore.com/Wholesale-Lace-Dresses-100579/ ), am început să le evit în ultima perioadă și se le înlocuiesc cu cele din materiale fluide, ușoare. S-o numesc oare intoxicație, după atâtea lucruri din dantelă cumpărate? Acum îmi plac mai mult articolele brodate, le prefer în detrimentul dantelei. Încă îmi plac detaliile din dantelă, cum ar fi volănașele cusute pe tiv, sau un buzunar aplicat pe pieptul unei bluze.
  Așa că de data aceasta n-o să selectez nimic confecționat integral din acest tip de material, ci o să mă axez mai mult pe piesele pe care le „vânez” în acest moment, incluzând în wishlist bluze, salopete (www.tidestore.com/Wholesale-Jumpsuits-100120/), rochii de primăvară, dar și costume de baie (http://www.tidestore.com/Wholesale-Swimwear-100058/ ).










   Sunt curioasă dacă ați comandat vreodată produse de pe TideStore și, dacă da, cum vi s-a părut prețul final, calculat cu tot cu taxe de transport?

4 comentarii:

  1. Nu am comandat inca de la ei. Imi plac alegerile tale si mai ales rochia galbena, atat de vesela! :)
    Te pup, Aurora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgiana, trebuie să-mi iau o rochie galbenă pentru această vară. Nu am nimic galben în șifonier, nici măcar un tricou!
      Te pup, fată dragă!

      Ștergere
  2. Foarte frumoase alegerile tale! si eu imi fac un wishlist cu ce rochite imi mai plac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia, de acum numai liste cu rochițe ne vom face, că tot a sosit vremea frumoasă!
      Pupici!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...