sâmbătă, 7 februarie 2015

Ultimele cumpărături



     Fetelor, v-am pregătit o postare despre ultimele cumpărături. Nu-s foarte multe, ce-i drept, însă bugetul meu este limitat în această perioadă, din pricina vizitelor la stomatolog. Am de gând să-mi pun aparat dentar, iar asta o să mă țină deoparte de ce planificasem să cumpăr în lunile următoare. Am să încerc să stau cuminte până de Paște, atunci când fie ce-o fi am să-mi cumpăr ceva nou, potrivit tradiției. 

     Doream să încerc o vopsea profesională, însă am să mai amân momentul; până atunci am ales să mă vopsesc cu un produs fără amoniac: Nectra Color (cca.25lei ). O vopsea pe care n-am mai încercat-o până acum și care m-a atras prin simplul fapt că nuanța de șaten ciocolatiu are și ușoare reflexii roșiatice, cel puțin în fotografia de pe cutie. Am să revin cu impresii despre ea, sunt foarte curioasă cât de bine o să reziste.
    Vopseaua a venit la pachet cu un lac fixativ Taft, redus cu 50%. Dintre variantele Taft pe care le-am încercat, cea roșie este preferata mea. Nu folosesc fixativ foarte des, dar atunci când o fac prefer variantele mai ușoare, precum acest fixativ. În ultimul timp port părul mai mult prins, împletit în creștet și după ce-l împletesc obișnuiesc să dau două-trei pufuri de fixativ pentru a defini mai bine șuvițele care ies din împletitură, dar și pentru a fixa „comița”.
    Când sora mea a plasat o comandă pe Strawberrynet, am rugat-o să-mi ia și mie deodorantul stick de la Oscar de la Renta. E a treia oară când îl cumpăr, un singur tub îmi ajunge pentru 6 luni. E mai potrivit pentru perioada rece, căci uneori se strânge în biluțe mici la subraț. Pe timp de vară prefer variantele de la Dove, sunt eficiente și au un miros foarte plăcut. Deodorantul stick de la Oscar de la Renta costă în jur de 45-50 lei, în funcție de ofertă, însă doar uneori se află pe stoc în magazinul online. Este foarte eficient și miroase puternic, dulce, ușor vintage. De când cei de la Strawberrynet au modificat taxele de transport, acestea fiind 0 doar pentru comenzi mai mari de 110 lei, am cumpărat mai rar, atunci când un apropiat plasa o comandă și mă primea și pe mine cu un gel de duș, o loțiune...



  N-am rezistat reducerilor de pe Miniprix și mi-am comandat o pereche de cizme de la Fullah Sugah. Deși se prezintă foarte bine, sunt de bună calitate și au un preț considerabil mai mic decât cel de pe cutie (60 euro+), nu pot spune că mă simt excelent în ele. Nu mă simt bine în cizme înalte, m-am obișnuit cu ghetele, însă am în plan să mai exersez, poate reușesc cumva să mă înțeleg cu ele.
   Nici cămășile în carouri nu sunt tocmai pe stilul meu, însă am comandat una de pe Kurtmann, cu dungi verzi și roz, de la Pimkie. Și pentru că am purtat-o de atâtea ori în ultima vreme, mi-am cumpărat încă una la fel, pe gri. Pe aceea am luat-o special pentru a o purta cu rochiile slip, precum fata din fotografia de mai jos. Aștept să sosească.


sursă foto: Pinterest.com

   Rochiile acestea slip sunt destul de pretențioase de purtat pe stradă și m-am cam săturat să trag tot timpul un pulover pe deasupra, pentru a nu părea c-am ieșit în furou pe stradă. Mai ales vara, atunci când tocmai de un pulover sau de o bluză în plus mai am nevoie!
   Tata, când mă mai vede cu o rochie din asta, se uită puțin pieziș la mine, ca și cum ar încerca să proceseze vizual ce tocmai a văzut. Ca atunci când eram adolescentă și îmbrăcam o fustă prea scurtă, iar el mă întorcea din drum ca să mă schimb, bombănindu-mă. Acum nu mai are cum să-și dea cu părerea, însă îl simt că tare ar vrea să zică ceva neortodox despre furouri.

19 comentarii:

  1. Imi place combinatia de culori a camasutei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu folosesc deloc fixativ, mi-e antipatic! :)) Si la salon ma lupt cu coafeza ca sa scap "nefixata"...
    Interesant acel deo stick Oscar de la Renta; dupa cum il descrii, ma tem ca nu ne-am impaca aromele!
    Cat de frumoase cizmele si camasa!!! Wow, wow!
    :)))))))))) Cat am ras imaginandu-mi-l pe tatal tau! :D Imi place look-ul fetei dar... eu nu as putea purta camasa peste rochie astfel - ma tem ca sunt de vina reminiscentele asa-zisei "practici" (practica agricola); asa se spunea: mergem la practica! In acest fel ne prindeam bluzele de trening! Am detestat activitatea si probabil am ceva sechele! :)))

    Te pup cu drag, Aurora!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilduța, nici eu nu-s fan înfocat, dar dintre toate produsele de styling cu fixativul mă înțeleg cel mai bine :). Aroma deodorantului e ușor bătrânicioasă, genul acela clasic, gen NO5 de la Chanel. Vintage, cum zicem noi mai elegant...
      Să știi că aseară pe la 11 făceam probe și parcă mai ok venea cu cămașa purtată normal peste rochie. Tatăl unei bune prietene, când ne vedeam cu bluzele legate așa, zicea : Se duc fetele la fân?. În poză pare ok combinația, dar rochiile mele devin foarte scurte când prind cămașa în talie.
      Pupici, Ilda!

      Ștergere
  3. sa le folosesti cu drag!! sa ne zici cum e fixativul ca eu inca nu am gasit unul sa nu incarce firul de par, dar care sa fixeze bine in acelasi timp!
    cizmele sunt foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina, l-am mai avut. E light, nu încarcă părul, eu sunt mulțumită de el. Înainte am folosit ceva de la Wella, pentru volum, cam lipicios din păcate.
      Mulțumesc mult!

      Ștergere
  4. Ce camasa frmoasa !! Sa o porti sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aș zice că găsesc multe lucruri pe care le avem în comun în postarea de față :D
    -urmează să pregătesc un articol cu micile cumpărături, printre care se numără o pereche de cizme și produse de frumusețe
    -am avut și eu aparat dentar, mobil, timp de câțiva ani
    -am văzut o rochiță precum cea din poză, chiar ieri, într-un outlet din Cluj, dar nu mi-au luat-o, fiindcă era mare

    Cât de produse, nu le-am încercat până acum. Să le folosești cu drag!

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, aparat mobil am avut și eu de mai multe ori, însă nu a fost suficient pentru arcada de sus. Jos a funcționat bine, mi-a îndreptat dinții, dar sus e destul de complicat, am nevoie de unul metalic fix. Pe mine nu mă deranjează forma, dar stomatologul zice că o să am dureri mari pe viitor la articulații.
      Sunt foarte curioasă care sunt ultimele tale achiziții, abia aștept să publici articolul!
      Mulțumesc!

      Ștergere
  6. pe mine ma tentat parfumul Oscar, insa nu stiam cu miroase si in magazine la mine in oras nu l-am gasit, sa le folosesti pe toate cu placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramo, mirosul e unul clasic, în genul parfumurilor „de doamnă”. Ușor bătrânicios, vintage.
      Mulțumesc!

      Ștergere
  7. mie-mi plac la nebunie cizmele, dar si camasa :).

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu am deodorantul Oscar de la Renta. Nu prea l-am folosit, ca mai am altele incepute pe care vreau sa le termin.
    Rochitele de genul asta chiar sunt mai greu de purtat. Eu mi-am luat una de pe Asos, fara dantelute, doar cu un imprimeu cu flori mari, dar tot pare camasa de noapte. Nu stiu daca o voi purta la mare macar. Voi vedea.
    Te pup draga Aurora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, alte deodorante din gamele parfumurilor ai mai încercat? Sunt curioasă dacă toate sunt la fel de eficiente, căci aș schimba aroma. Aceasta e cam greoaie și de multe ori simt că acoperă parfumul pe care-l port.
      Eu am mai purtat rochiile pe stradă, dar m-am simțit puțin ciudat, recunosc. :)

      Ștergere
  9. sa le folosesti cu drag! imi place mult camasa, interesant modul in cre vrei sa o porti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia, mulțumesc! Mai probez, să văd ce iese!
      Te pup!

      Ștergere
  10. Uite imi pare rau ca duminica mi-am ondulat parul si in general buclele mele se mentin cateva zile. Dar de asta pentru ca nu am folosit fixativ, nu au ramas prea bucle ...s-au mai dus:D
    Sa le folosesti si porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...