sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Ultimele achiziții


   Abia când am făcut fotografiile pentru postare mi-am dat seama că în ultima perioadă am cumpărat câteva produse de culoare roșie. Nu-mi place roșul, așa cum nu-mi place nici albastrul, însă o să vedeți în articolele următoare că mai nou am dezvoltat o obsesie pentru bleu, așadar ceva se întâmplă cu mine, cu preferințele mele.


   Dacă nu demult am oferit o bilă neagră site-ului SheInside.com, deoarece o rochie comandată de la ei arăta fix precum o cârpiță, de data aceasta am primit una dintre cele mai frumoase articole, o rochie roșie din dantelă. Mi-a comandat-o sora mea de Moș Nicolae și a ajuns de curând la poșta locală. Rochia (37$/140 lei) arată foarte bine, mai ales pe corp. Are lungimea și materialul perfect și cu ea și-au spălat cei de la SheInside jumătate din păcate. Căptușeala sa este dintr-un material bun, nu lucios, nu de lungimea unui top, ci perfectă. Spatele este complet gol, rochia trebuie purtată fără lenjerie în partea de sus.



   Pentru ea am comandat acești cercei cu bănuți de pe Ebay.com, dar și un colier asortat ce arată exact ca cel al fetei din fotografia de mai sus. Colierul încă nu a ajuns, mai aștept. Cerceii sunt foarte ușori, sunt făcuți dintr-un material ce nu excelează, însă pentru cât au costat (2$) se prezintă decent. 
   Din Miniprix Militari mi-am cumpărat câteva hăinuțe zilele trecute. Una din ele este puloverul roșu din prima fotografie, de la Vila. Are un material moale, foarte plăcut la atingere și o croială loose. În magazinele Miniprix găsiți multe astfel de pulovere, iar prețurile sunt accesibile, 50-60 lei. Mi-ar fi plăcut și pe bleu, însă până m-am învârtit eu prin magazin dispăruse de pe umeraș.



   De pe Strawberrynet mi-am comandat tratamentul pentru păr Silk Infusion de la CHI și mascara Telescopic. Tratamentul a costat 100 lei, am comandat varianta medie, la 177 ml. Are un miros masculin, foarte puternic, o textură de ulei uscat. Mascara am ales-o în nuanța Blackest Black, a avut un preț foarte bun, de 33 lei. Are periuță din plastic, sub formă de pieptăne foarte subțirel. Alungește foarte tare genele, am să revin cu fotografii. Încă aștept să văd dacă se schimbă lucrurile în privința volumului oferit, căci pentru început nu excelează.
   Cei de la Strawberrynet au introdus recent taxe de trasport pentru comenzi sub 110 lei. În caz că nu atingeți această sumă, trebuie să plătiți 35 lei pentru livrare. 
   Ultima mea tabletă s-a nimerit să fie tot...roșie! Din păcate, în ciuda aspectului foarte plăcut, tableta aceasta de la Prestigio merge greu, Androidul se mișcă în reluare. Eu o folosesc pe post de e-reader. Are o bază destul de mare de cărți deja instalată, bateria ține foarte bine. Însă pentru navigare pe interent clar nu e potrivită.
   Dana Lalici (Sexul Slab) mi-a făcut o surpriză de sărbători și mi-a oferit un voucher de cumpărături pe Lensa. V-am mai spus că port lentile de contact în zilele cu vânt puternic, cele de la AirOptix fiind alegerea mea. Au atât rol cosmetic, cât și medical, pot fi comandate și în varianta cu doptrii, protejează ochiul de înroșire și lăcrimare, îl păstrează umed. Singurul lor dezavantaj: pot fi purtate doar de 30 ori și costă destul de mult (130 lei). Mi-am luat două perechi noi+ unele pentru a organiza un concurs pentru voi, alături de soluții de întreținere și recipient pentru depozitare. 
   Lentilele AirOptix nu sunt foarte colorate, însă arată natural chiar și de la apropiere.
  Am zis să încerc și lentilele Queen Solitaireepic fail pentru ochii mei sensibili. Am ales o nuanță de gri, care acoperă bine ochii căprui, dar care nu arată natural nici de la distanță. Nici acestea nu sunt niște lentile ieftine, însă sunt subțiri și se usucă foarte rapid. Nu le pot purta mai mult de 5 minute, le simt, văd încețoșat cu ele. Însă fetele cu ochi fără probleme probabil nu ar avea neplăceri legate de ele, pentru că am văzut că aceste lentile sunt destul de populare pe Youtube.

***Promo
Spring is coming,come and get your amazing Spring look!

ONE BRILLIANT CHOICE FOR YOU! 

30% OFF OVER $65  CODE:blockbuster30 

38% OFF OVER$125  CODE:blockbuster38

Ends:Jan/27
here: ONE BRILLIANT CHOICE FOR YOU!

22 de comentarii:

  1. Ah, Chi, my old love! Eu sunt la a doua sticluta de aceeasi dimensiune cu a ta, imi place mult uleiul, chiar daca acum il insel cu alte produse similare... tot la el o sa ma intorc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, cred că l-ai înșelat și cu uleiul Maroccanoil, dacă am citit eu cu atenție pe blogul tău, la postarea didicată ritualului pentru zile aglomerate :D.

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa rochia, sa o porti cu mare drag! Si eu caut o rochie rosie frumoasa! A ta e o super optiune! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, mulțumesc! Este o rochie grozavă! Îmi place foarte tare!

      Ștergere
  3. Interesante achiziții... Aș putea primi niște sugestii sau recomandări de lentile de contact cu dioptrii pe care să le pot achiziționa de oriunde din țară? Plus niște tips & tricks legate de purtarea lor? Sper că nu cer prea mult...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună! Lentilele mele nu au dioptrii, însă pot fi comandate și în acea variantă. Totuși, din câte am citit eu pe internet cele mai recomandate lentile de contact sunt cele ce pot fi purtate și peste noapte. Acelea sunt cele mai comode și nu e obligatoriu să le porți și noaptea. De exemplu Air Optix Night&Day, lentile special concepute pentru a fi purtate o lună la ochi, fără a se da jos.
      Regulile de purtate a lentilelor, în varianta clasică, sunt destul de simple:
      -trebuie să te speli pe mâini înainte să le pui ori să le scoți;
      -durează 3-4 zile până te acomodezi cu ele, însă în aceste zile nu ar trebui să simți decât un foarte ușor discomfort, nu durere.
      -pentru lentilele cu dioptrii e important să le așezi corect în recipientul de păstrare, pe cea pentru ochiul drept în partea inscripționată cu un R mare, iar pe cealaltă în partea dedicată ochiului stâng, cu litera L pe capac.
      -trebuie să ai grijă ca în recipientul de păstrare să fie mereu soluție de întreținere, pentru ca lentilele să nu se usuce. Un flacon de 100 ml îți va ajunge luni bune.
      -mai e o chestie legată de întoarcerea lentileler pe dos. În caz că acestea s-au întors pe dos îți poți da seama de acest lucru privindu-le din profil. Dacă au formă de U ( sau „bol”) atunci sunt așezate corect, dacă au formă de V (sau de „farfurie”) sunt pe dos și trebuie să le întorci pe partea cealaltă. (imagini aici: https://camoeyes.com/contact-lenses/caring-for-your-contacts/ )
      Eu am comandat lentile de pe Optiness.ro și de pe Lensa.ro. Primul site mi s-a părut că se mișcă mai repede cu livrarea.

      Ștergere
  4. Eu ador roșul, însă în nuanțe mai intense.
    Cât de lentile, pe mine nu mă tentează, sincer...Chiar am ochii sensibili și mai mult ca sigur ar fi, ca și în cazul tău, un epic fail...

    Să folosești restul produselor cu drag, Aurora! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, pe cele gri...ahhh, abia am așteptat să le dau jos, știu sigur că n-am să le mai port. Depinde foarte mult cât de bine tolerează ochiul lentila respectivă, dacă nu cumva aceasta e prea mare. :(
      Pupici, draga mea! Mulțumesc!

      Ștergere
  5. Frumoase achiziti! sa le porti sanatoasa!
    Ma uitam se site-ul cu lentile de contact si am vazut ca au niste lentile colorate cu dioptrii mari si parca m-ar tenta si pe mine, asa de-un moft :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miki, merită să le încerci măcar o dată-n viață. Azi vorbeam cu sora mea, ea zicea că n-ar purta nici moartă, că îi e frică să le pună. Ei i se par mai ok ochelarii, chiar dacă trebuie să ai grijă de ei. Eu sunt la polul celălalt, cred că aș sparge prea multe perechi de ochelari la cât sunt de neatentă :)).

      Ștergere
  6. foarte tentant Chi! Si eu sper sa-l achizitionez anul acesta, si nici nu m-are deranja mirosul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia, eu îl găsesc a fi plăcut, dar știu că multor femei nu le plac aromele masculine.
      Pupici!

      Ștergere
  7. Frumoase achiziții, îmi place la nebunie rochița, abia aștept să ne-o arăți pe tine, sunt sigură că va arăta și mai bine! Îmi place mult și puloverul!
    Să le folosești pe toate cu drag!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, din mai am să revin cu ținute pe blog și în mod cert se va regăsi și rochița printre articolele fotografiate. Mulțumesc mult! Te pup!

      Ștergere
  8. superba rochita, iar cerceii foarte interesanti, sa le porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Ramo.
      Cerceii sunt și ușurei, mă încântă acest lucru!
      Pupici!

      Ștergere
  9. Cat de mult imi place rochia! Va arata superb imbracata de tine! Ma fascineaza manecile care au aceasta croiala, sunt atat de feminine! Sa o porti cu drag si sa ne lasi sa te admiram - la timpul potrivit! :)
    Sa le folosesti pe toate cu multa placere, draga Aurora! Astept sa ne arati cum se prezinta Telescopicul!
    Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, mulțumesc!
      Pentru moment Telescopicul alungește foarte mult genele, dar nu oferă volum. Aștept să se mai usuce puțin pasta pentru a vedea cum funcționează la capacitate maximă.
      Te pup, draga mea!

      Ștergere
  10. Foarte draguta rochita, sa o porti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  11. sa stii ca si eu am devenit mai indulgenta in ceea ce priveste culoarea rosie :).

    sa te bucuri de toate noutatile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, trebuie să fim mai înțelegătoare cu toate culorile :D. Eu acum parcă aș vrea și un palton roșu! Mulțumesc!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...