duminică, 4 ianuarie 2015

Obsesia zilei: Pantalonii țigaretă


   Intrând pe Asos.com pentru a urmări ultimele produse intrate la reducere, am dat peste pantalonii de mai sus. Și mi-am amintit că i-am primit de la sora mea anul trecut și că nu am apucat să-i port până acum. I-am pus într-o punguță și nu i-am mai scos de-acolo. Uneori suntem forțate să purtăm ținute office, iar dacă nu suntem amatoare de fuste creion și cămăși, pantalonii țigaretă (cigarette trousers) sunt o alternativă mai comodă a fustelor și ne permit să ne jucăm mai mult cu topurile, bluzele, sacourile.

  Istoria modernă a pantalonilor țigaretă începe în anii 50, atunci când aceștia au devenit foarte populari, alături de varianta capri. Pentru început, pantalonii țigaretă au fost disponibili în nuanțe basic: negru, gri, maro. Doritoarele de culori vii și imprimeuri vesele puteau opta pentru pantalonii capri, care se găseau în fel și chip. Țin minte că am văzut o fotografie a divei Monroe, în care aceasta purta o pereche de capri cu margarete. Așadar, pantalonii țigaretă erau o variantă mai sobră, la începuturi, după care au apărut modelele în dungi și în carouri, cele pe care probabil le-ați văzut și voi, ca și mine, prin almanahuri.
   Dacă vă întrebați de ce oare femeile au considerat la vremea respectivă că e timpul să-și pună rochia-n cui și să sară în pantaloni țigaretă, aflați că aceștia le-au cucerit prin faptul că erau foarte comozi, mascau șoldurile proeminte, dar adăugau volum în această zonă celor care se aflau la extrema cealaltă. Apoi, nu erau inestetici, nu se asemănau pantalonilor sport și puteau fi purtați inclusiv în ținutele „pentru oraș”. Probabil acesta sunt și motivele pentru care acești pantaloni s-au menținut tot timpul în tendințe ajungând ca azi să se găsească în toate nuanțele, cu fel și fel de printuri.

pantaloni Kurtmann, ghete Asos, sacoșă Asos, pulover J Brand

   M-am decis și eu ca pentru zilele în care voi fi nevoită să port ceva mai sobru să apelez la o pereche de pantaloni țigaretă. Cum pe cei de mai sus, în nuanța grape, i-am bifat, am de gând să adaug o pereche într-o culoare mai cuminte, gri sau bleu. Cât despre felul în care m-am gândit să-i port, m-am oprit la ceva destul de simplu, potrivit și pentru o zi de muncă, dar și pentru o ieșire în oraș: pantaloni, un top bărbătesc, espadrile/ghete decupate și o shopper bag. 
    Aceste shopper bag- pe românește: traiste pentru cumpărături- m-au cucerit de ceva vreme. Sunt foarte practice, ieftine și se găsesc și în variante cool; pe Asos am văzut unele cu iepuraș, vulpe, pisică, șamd. Pot fi purtate și alături de geantă.

   Din rândul ținutelor purtate de vedete, îmi place cum Mollie King și Miley Cyrus au ales să poarte pantalonii țigaretă.



***Promo:

BUY ONE GET ONE FREE!

Back By Popular Demand

You Can Get One Free Item By Buying One,Is It Great?

All Valid On The Selected Items!

Shop Your Love From Sheinside!


here: BUY ONE GET ONE FREE

12 comentarii:

  1. Stii ca intr-o vreme imi veneau tare bine pantalonii de acest tip?! Imi place propunerea de tinuta sugerata in colaj! ;) Si e pe gustul meu varianta purtata de Molie King (la Miley mai putin)!

    Mdaa, uite cum imi dai idei! ;)
    Te pupacesc cu drag, Aurora!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, eu sunt de părere că și acum ți-ar veni foarte bine. Ai picioarele foarte subțiri, sigur îți vin bine, așa că scoate perechile pe care le (mai) ai la înaintare :D.
      Și eu înclin mai degrabă înspre ținuta lui Mollie, deși îmi place și stilul vestimentar al lui Miley. Deși nu prea mă încântă ca artist, căci se prostește cam tare, sunt de părere că se va schimba pe viitor și o să se transforme într-o adevărată divă. Are potențial, e foarte talentată și drăguță.

      Ștergere
  2. Si mie imi plac foarte mult si anul acesta am decis sa imi cumpar pe mai multe culori decat clasicul negru. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, eu n-am pe negru, dar caut ceva într-o culoare clasică. Să vedem însă, căci mă tentează tare unii bleu cu imprimeu de pe Asos.
      Te pup!

      Ștergere
  3. cred ca vin perfect oricarui tip de figura, orice femeie trebuie sa aiba in garderoba! la multi ani, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulți ani, doamna Stella! Vă îmbrățișez!

      Ștergere
  4. Eu port frecvent acest tip de pantaloni, sunt preferatii mei! Pupici Aurora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, am observat că ai foarte multe perechi de la Zara, multe dintre ele cu imprimeu :D.
      Pup!

      Ștergere
  5. Am comandat si eu unii albastrii de la Dorothy Perkins chiar pe 2 ian. Am multi modelul asta, pina la glezna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Brându, ieri am pus și eu comandă de unii bleu, pe Asos. De când n-am mai cumpărat de pe DP, ia să intru în recunoaștere :D.
      Să îi porți cu drag când îți vor sosi, Brându! Pupici!

      Ștergere
  6. Nu stiu de ce eu ii identific tare greu si imi plac tare mult, nu sunt sigura daca am vreo pereche, iar daca da ii confund cu cei conici.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata tare bine pe nuanta grape, nu cred ca am asa ceva prin garderoba, dar mi-ar placea.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...