vineri, 12 decembrie 2014

Ultimele achiziții



   E final de săptămână și am decis să vă vorbesc despre achizițiile făcute în ultimele zile. Fiind decembrie suntem tentați să cumpărăm mai mult, atât pentru noi cât și pentru ceilalți, de aceea postările de acest gen s-au înmulțit în mediul online. Nu fac nici eu excepție...
   Foarte multe nu am să vă arăt de data aceasta, am cumpărat doar două articole. Le doream de ceva vreme, însă am așteptat să le găsesc pe cele potrivite așteptărilor mele: să fie de bună calitate și să aibă prețuri accesibile. 


   Din Damascus mi-am luat o cămașă din denim (140 lei). Este un model bărbătesc de la Topman; cu greu am găsit o cămașă de acest gen care să-mi vină lungă și potrivit de strâmtă la umeri. Fiind destul de înaltă, multe bluze îmi vin scurte și nu le pot purta așa cum îmi doresc. Mi-am dorit și un model în carouri, însă nu aveau decât măsura M, iar M-ul masculin îmi vine foarte larg la umeri. 
   Materialul e foarte bun, gros, precum cel al unei jachete din denim. Am să mai caut cămăși asemănătoare, vin foarte bine purtate peste rochii scurte, le mai taie din aerul sexy :). 
   Ce-am observat la Damascus este faptul că nu mai aduc multe haine produse de branduri cunoscute. Prețurile le-au mărit, probabil din cauza popularității, iar acum un pulover de calitate bună sare de 100 lei. În rest, găsim haine în genul celor de pe site-urile asiatice. Damascus are reduceri de 50% în perioada aceasta însă, personal, prefer magazinele Miniprix. Au haine și prețuri mai bune.



    Pentru că am pomenit de lup, de la Miniprix mi-am luat ghetele negre din fotografia de mai sus. Le probasem deja în magazin, le-am pus și într-o listă de dorințe, era inevitabil să nu le comand în cele din urmă. Sunt fabricate din piele naturală și sunt îmblănite. Sunt un model OnLine Shoes (brandul olandez, nu platforma de vânzări online) unisex, clasic. 
    Ghetele costă 198 lei pe site și sunt disponibile de la măsura 38 în sus, aici. Măsura 38 corespunde unui 37,5. Din pricină că sunt îmblănite, sunt ceva mai strâmte. Acest gen de gheată, îmblănită, se mai lasă în timp, căptușeala nu rămâne la fel de pufoasă la nesfârșit, așa că cel mai indicat este să vă comandați exact măsura voastră, sau numărul mai mare dacă sunteți între măsuri (ex: dacă purtați 38,5 luați 39).
   Sunt prevăzute și cu fermoar lateral, sunt lucrate impecabil și mă bucur că le-am comandat. Nu o să fie ultima pereche de ghete de la Miniprix pe care am s-o cumpăr, deja am pus ochii pe un model potrivit pentru primăvară. Dacă e să fac un bilanț pe 2014, Miniprix ar conduce detașat la capitolul încălțăminte. La îmbrăcăminte nu, prefer Asos.com.

8 comentarii:

  1. Sa le porti cu placere draga mea !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le porti cu drag,sunt foarte frumoase! Camasa e bestiala!

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelente! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca cei de la Miniprix ar trebui sa foloseasca poza ta ca sa poata sa vanda mai bine acest model. Poza ta arata foarte bine in schimb pe site arata mult mai urate! Sa le porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E adevărat că nu au poze foarte reușite pe site, cred că multă lume le-a spus acest lucru. Însă Miniprix vinde foarte bine offline, tot timpul e aglomerație în magazinele lor, și de aceea nu investesc atât de mult în fotografiile pentru site.
      Sunt niște ghete pe site, niște modele cu broderie în partea de sus, care în realitate sunt extraordinar de frumoase, dar care în pozele lor nu atrag cu nimic...
      Mulțumesc! :)

      Ștergere
  5. Fooarte dragute ghetutele sa le porti cu drag! Pupici

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...