miercuri, 17 decembrie 2014

Reduceri în magazinele de lenjerie intimă


   Printre cele mai cumpărate cadouri în această perioadă se numără piesele de lenjerie intimă. Ca și bomboanele de ciocolată ori cosmeticele, lenjeria intimă reprezintă un dar util, cu care se merge la sigur. Fac excepție,desigur, piesele foarte sexy, în cazul cărora denumirea de „lenjerie” e aproape fictivă, ele având cu totul alte întrebuințări. Din punctul meu de vedere, tot articolele clasice sunt mai incitante, însă depinde de preferințele și fanteziile fiecăruia.
   Dacă sunteți în căutarea unui astfel de cadou pentru iubită, soție, cea mai bună prietenă sau dacă voi, fetelor, doriți să vă faceți singure un dar de Sărbători, atunci aveți de unde alege. Sunt promoții pe toate site-urile de lenjerie intimă în această perioadă. SevenSins are 40% reducere la body-uri și seturi de lenjerie intimă, iar Just4Girls oferă 25% reducere pentru toate obiectele de pe site și 50% pentru articolele din secțiunea Outlet. Deși SevenSins e mult mai cunoscut, să știți că prețurile sunt ceva mai mici pe cel de-al doilea site, iar livrarea durează cam la fel în cazul amândurora, fiind foarte rapidă.


   Am două recomandări pentru voi, două seturi pe care le-am cumpărat la preț promoțional. Primul face parte din noua colecție Obsesseive, numită Amanta (ioi!). Colecția aceasta, recent introdusă în magazinele online de lenjerie intimă, are negrul drept bază, dar este condimentată cu broderie albastră. Eu am ales setul din două piese, însă puteți opta pentru body-uri sau rochii de noapte, prețurile încadrându-se între 70 și 100 lei.


   Cel de-al doilea set l-am comandat special pentru a-l purta pe sub rochiile albe. Tot de la Obsessive, însă din colecția Convally. Bretelele bustierei se leagă după gât, însă eu le-am cusut de spate, iar acum are un format clasic și-o pot purta și pe sub rochii ori bluze cu bretele. Prețul este asemănător setului anterior.
    Legat de măsuri, creațiile Obsesive sunt împărțite pe din două: S/M ( potrivite pentru femeile cu o greutate cuprinsă între 45 și 65 kg), M/L (potrivite pentru femeile cu o greutate mai mare de 65 kg). În privința sutienelor/bustierelor, nu trebuie să vă faceți griji, acestea având o dimensiune ce se adaptează tuturor cupelor. Aceste lucruri se valabile strict pentru lenjeria Obsesive, cea pe care o aleg cel mai des pentru că sunt mulțumită nu doar de aspectul ei ci și de felul în care se comportă materialele în timp.
   Ambele seturi le găsiți disponibile online, dând search după numele colecției lor în bara de căutare a fiecărui site.

    Reduceri pentru lenjerie intimă sunt și pe Asos.com, însă șansele pentru a primi comanda până de Crăciun sunt egale cu zero. Livrările se fac abia pe la jumătatea lunii ianuarie, așa că mai bine așteptați și reducerile de final de sezon, atunci când vor intra mai multe modele la reducere. 

4 comentarii:

  1. Am văzut pe Obsesive câteva cămășuțe de noapte frumoase, dar nu cred că mi-ar fi bune. Aleg de fiecare dată să cumpăr din magazinele fizice lenjerie intimă și pijamale, fiindcă sunt mai mică și unele nu îmi vin bine.

    Plănuiesc ca luna aceasta să cumpăr doar cadouri de Crăciun, iar pentru mine să aleg, probabil, ceva după Sărbători, când vor fi și mai multe reduceri :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, S/M la cămășuțe e întradevăr echivalentului unui M. Probabil pe fetele micuțe vin mai largi aceste articole.
      Eu îți urez multă baftă în alegerea cadourilor potrivite, e destul de stresantă această sarcină dar și bucuria făcută celor dragi e pe măsura efortului! Pupici!

      Ștergere
  2. Foarte dragute piesele alese de tine. M-ai facut sa zambesc cu acel "ioi" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adelina, adevărul e că au ales o denumire suspectă. Cum ar fi să primești cadou o cutiuță de lenjerie pe care să scrie „Amanta”? :D

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...