marți, 9 decembrie 2014

Ce merită să cumpărăm iarna


    În sezonul rece suntem tentați să cumpărăm cât mai multe haine groase, ghete îmblănite, căciuli. E nevoie de ele, adevărat, însă tot în acest sezon ne putem ocupa și de achiziționarea articolelor pentru vară, pe care acum le găsim la reducere. Rochiile albe, cele despre care se spune că nu sunt niciodată suficiente în șifonier, au prețuri mai mici decât în plin sezon. Eu am văzut una simpatică, de la Pull&Bear, pe Kurtmann (45 lei), și una și mai cu moț, cu flori brodate, pe Asos (150 lei). Pe aceasta din urmă aș vrea să o comand de ziua mea, sper să o mai prind în stoc până în ianuarie.


    Spre deosebire de fuste unde am observat că se cam ține la preț, din pricină că ele pot fi purtate cu pulovere groase chiar și în zilele reci, la pantaloni scurți sunt reduceri serioase. Cele două perechi de mai sus pot fi comandate de pe Asos, ambele au un preț de 10 lire (56 lei) și le găsiți în secțiunea Sale.
    Sandalele au prețuri reduse pe unele site-uri. Offline, nu prea le mai găsim nicăieri, doar în outleturi, fiind scoase de pe rafturile magazinelor fizice de câteva luni. Mie mi-au plăut două modele de sandale joase de la Bullboxer, zărite pe TinaR. Nu sunt din piele, însă îmi plac foarte mult ca și format și combinație de culori.



   În caz că aveți nevoie de un costum de baie pentru vacanța de anul viitor, puteți face afaceri bune căutând încă de pe acum articolul visat. Eu cumpăr costume de baie din Fashion House, de la Jolidon, unde prețurile sunt de cca. 50-60 lei atât pentru costumele întregi cât și pentru cele alcătuite din două piese. Online, prefer Asos. Calitatea e mai bună decât la Jolidon, prețurile sunt ceva mai mari, însă nu cu mult. 



   Iarna ne petrecem mai mult timp liber în compania cărților. Vremea rece ne ține în casă. Oricât de mult ne încăpățânăm să ne jucăm prin zăpadă, după un ceas tot la căldură tragem. Sunt foarte multe reduceri în această perioadă la cărți, pe mine m-au atras cele de pe Elefant, mai ales că au născocit drăcovenia asta cu brăduții ce ascund reduceri și avem la dispoziție un extra discount. Am comandat câteva cărți de Faulkner- mai toate cărțile lui sunt reduse cu 45%- și am beneficiat și de o reducere extra, de 10 lei, scutind astfel taxele de transport.

9 comentarii:

  1. In limba română nu există verbul “a se merita”, iar utilizarea frecventă a unei greşeli nu o face corectă. Situaţiile în care verbul “a merita” poate fi reflexiv sunt exclusiv de tipul “se merită unul pe altul”. Titlul corect al postarii ar fi "Ce merita sa cumparam iarna".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect, abia acum mi-am dat seama că nu e verb reflexiv când are sens impresonal. Nu m-am gândit niciodată, mulțumesc pentru atenționare. Am să corectez! :)

      Ștergere
  2. Eu iti multumesc pentru corectare, mai ales ca vine din partea cuiva care are un numar foarte mare de cititori, deci poti influenta multe persoane. :)
    P.S.: Te citesc de cativa ani si imi oferi intotdeauna o experienta vizuala deosebita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă vreodată mă mai prinzi pe picior greșit, atenționează-mă.
      Mulțumesc pentru apreciere, mă bucur să aflu acest lucru! :)

      Ștergere
  3. Nu ma instiga!!! :)) Stii ca ai putere asupra mea! :P
    Imi plac recomandarile tale - este foreasca sa fie asa (vorba bunicii lui Alex)!

    Puuup, Aurora draga!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, știu, știu! Tot încerc să te atrag din nou în capcana Asos, dar nu-mi iese. Poate la vară, când se apropie serbările de final de an școlar, iei o rochie la fel de frumoasă precum cea lalea! :D

      Ștergere
  4. Si eu ma uit dupa fustite pe Kurtmann si nu am vazut ce imi doream la preturi mai scazute...mai caut! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...