vineri, 28 noiembrie 2014

Ultimele cumpărături



   În ultima perioadă am cumpărat mult online, însă fiind o lună bogată în reduceri am de așteptat ceva vreme până o să primesc pachetele. Aștept un colet cu uleiuri naturale de la Iherb, o comandă de la Asos (au 20% extra-reducere, nu am putut sta deoparte și mi-am ales, de la reduceri, o rochie Traffic People și o pereche de cercei aurii cu fluturași), rochia roșie de pe SheInside despre care am scris la Obsesia Zilei (cadou de Moș Nicolae din partea surorii mele), ghete și accesorii de la Oasap. Dar și o nouă comandă de la Miniprix, căci după ce am cumpărat pernele de la TAC de la ei, au mai fost doritori printre cunoscuți și dând comandă și pentru ei, s-a agățat și o pilotă de mine. Miniprix are transport gratuit pentru orice comandă, în perioada 28-30 noiembrie!


   Întorcându-mă la ultimele cumpărături, pe care am în plan să vi le prezint azi, am să încep cu niște cosmetice de la Rimmel comandate de pe Miniprix. Produsele sunt ceva mai ieftine decât în DM, eu am ținut morțiș să-mi comand lacurile de unghii. Tușul Glam Eyes a fost mai mult o necesitate, căci aproape rămăsesem fără tuș.



   Lacurile de unghii sunt minunate, foarte lucioase. Nu am aplicat top coat peste ele. Pe cel nude (nuanța 237 Soul Session) l-am aplicat în 2 straturi. Pe cel cu sclipici ( nuanța 019 Disco Diva), la fel, numai că pe sub acest top coat cu sclipici am pus și un strat din oja rozalie.
   Tușul Glam Eyes are o nuanță de negru medie ca și intensitate, nu se usucă sub forma unei cruste, iar asta îmi place. Este un tuș mediu ca și calitate, cu pensuliță clasică, cu peri lungi. 
   Pe Miniprix se găsesc multe produse Rimmel, dar și Miss Sporty (ojele Crush on You la un preț sub 7 lei!), dar și produse de machiaj mai scumpe, de la Just Cosmetics.


    De mult timp îmi doream o pălărie, cineva drag mi-a citit blogul și mi-a oferit una foarte frumoasă, din catifea neagră și piele pe interior, de care nu m-am despărțit de când am primit-o. Nu m-aș fi imaginat vreodată ca fiind fana unei pălării, însă aceasta este minunată și am s-o port nu doar acum, ci și la primăvară. 



   Am trecut prin Lidl. Trebuie să vă spun că au o mulțime de obiecte decorative pentru Crăciun, plus foarte multe kit-uri pentru realizarea manuală a acestora. Eu am luat un set de îngerași (15 lei), unul de globulețe mici (6 lei), pentru a le anina de perdea. Pentru brad am cumpărat o instalație cu baterii incluse (13 lei). O să avem un brad mic și e perfectă pentru el. N-am putut pleca fără batoane de marțipan (6 lei), mulți biscuiți cu caramel pentru ceai (sunt la preț promo, undeva sub 1 leu) și ciocolata lor caldă ambalată la plic (5 lei), favorita mea!



   Pentru că rafturile gamei Deluxe erau pline cu tentații, am selectat câteva tipuri de paste umplute cu cicoare și cu tot felul de brânzeturi nemaiauzite. Nu-mi place mâncarea sofisticată, dar din joi în Paști încerc câte un preparat din ăsta cu nume simandicos, mai ales că prețurile sunt destul de accesibile în Lidl. Am mai luat niște chipsuri cu miere, picante, care nu mi-au plăcut. Tot din gama Deluxe. Și niște bucăți întregi de nucă de cocos trase în cicolată cu lapte (13 lei). Astea mi-au plăcut mult. Mai aveau cu papaya, banane, pepene galben. Mănânci 2 bucățele, te îndulcești de nu mai știi de tine! Gama de praline de la Deluxe e foarte variată și în general aceste dulciuri mi s-au părut de top, fine, consistente. Aveam în plan să trec pe la Dalles pentru a cumpăra dulciuri pentru cei dragi, ca în fiecare iarnă, însă cred c-am să trec doar de dragul tradiției pe-acolo și am să iau niște bunătăți din astea pentru ziua de Crăciun.
   Tot în rândul ultimelor achiziții se înscriu și hainele pentru fitness luate din Decathlon. Negre și greu de fotografiat de aparatul meu, sper ca cel nou să facă față mai bine obiectelor de culoare neagră. Am luat colanți, bustieră și pantaloni scurți pentru alergat, toate de la Kalenji-un brand cu produse pentru sport accesibile. Colanții au prețuri de la 50 lei în sus, nu se scămoșează chiar dacă îi purtați vreme îndelungată. Pe post de pantaloni de casă, spre exemplu. Am să trec să mai iau produse de la ei, mai la primăvară.

23 de comentarii:

  1. Ce de cumpărături frumoase, să le foloseşti cu plăcere! Oja sclipicioasă e frumoasă foc. Habar n-aveam că au preţuri mai bune la produsele Rimmel London pe MiniPrix, dar de acum o să ţin cont la următoarele comezi plasate pe site!
    Şi eu am făcut cam multe cumpărături luna asta, dar din ianuarie intru la regim de cosmetice... am zis! :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. mai facut sa intru repejor pe sait sa caut produsele alese de tine , imi plac lacurile dar si celelalte cumparaturii.

    RăspundețiȘtergere
  3. palaria, de unde palaria? o putem comanda de undeva? :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Cerasela!
      Este un model Rockel. Nu se mai fabrică din păcate, modelele sunt din anii 50-60 și se găsesc online doar pe ebay și etsy. Eu am găsit varianta acesteia acum pe etsy, însă un model cu bandă lată, pentru bărbați. Dacă găsești pe undeva, online, nu ezita să cumperi, nu se compară cu ce-am văzut eu prin magazine. Iar pălăriile de pe Oasap, Romwe sunt ca din fetru, nu le recomand. Decât să dai 35-40$ pe una, mai bine cauți una mai veche și de calitate. Poți încerca și pe la târgurile vintage, sigur fetele care se ocupă de perioada anilor 50-60 au pălării de calitate, multe dintre ele în cutiile originale.

      Ștergere
  4. cat imi place lacul cu sclipici,, e super

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Emilia, seamănă foarte mult cu celebrul lac de la Deborah cu slipici rozaliu! :)

      Ștergere
  5. Daca ma crezi eu mi-am facut semne in catalogul de la Lidl cu gama DeLuxe. Am notat tot ce vreau sa incerc!:)) La decoratiuni incerc cu stoicism sa ma abtin. In fuecare an am tot luat si sincer...de am avea trei brazi nu cred ca ar mai fi nevoie sa luam ceva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deena, te cred! Te cred pentru că și eu am obiceiul de a desena inimioare pe produsele dorite din cataloage :D. Abține-te! Dacă ai suficiente, nu are rost să iei unele noi. Eu am luat îngerașii pentru agățat pe perdele, iar instalație pentru că nu aveam una zdravănă. Dar altfel m-aș fi ținut deoparte. Am și un brad de 50 cm...ce-aș putea pune în el? :))

      Ștergere
    2. Noi avem brad maricel si unul mic la Katia in camera. Plus multe decoratiuni prin casa. Cate sa bagi intr-un apartament de doua camere?:)) De 6 ani, de cand ne-am casatorit am tot strans de zici ca suntem bolnavi de Craciun, cum zice Mihai. Recunosc, eu sunt deja cu boala in faza cronica!:))

      Ștergere
  6. Interesante cumpărături... Ai vreo idee pe unde-aș găsi nuște bomboane bune de pom și de la ce firme / companii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Eleonora! Eu cumpăr, de obicei,bomboane de pom Laura, din cele cu jeleu, din supermarket. Sunt preferatele mele. La târgurile de profil care se organizează în preajma sărbătorilor se găsesc mai mult bomboane cu fondant, care mi se par prea dulci. Cei de la Bucuria au bomboane ambalate precum cele de pom și-mi plac cele cu jeleu de pere. Din păcate cele de la Bucuria nu știu unde se găsesc în afara capitalei (au magazin la Unirii, în pasajul de la metrou și sunt prezenți la sala Dalles tot timpul.

      Ștergere
  7. frumoase si dulci cumparaturile,sa iti fie de folos! deocamdata nu am facut nici o comanda speciala,insa nu e timpul trecut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela, mulțumesc!
      Niciodată nu este timpul pierdut atunci când vine vorba de cumpărături!
      Pupici!

      Ștergere
  8. Vai, Aurora, eu sunt dependenta de dulciuriel De Luxe! Sunt extraordinare! Frumoase lacuriel de unghii, sa le folosesti cu spor! Pupicei si asteptam sa vina restul coletelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, sunt foarte bune!
      Vă țin la curent cu păreri despre comenzi, promit.
      Pupici, draga mea!

      Ștergere
  9. Evit sa mai merg la raioanele cu decoratiuni pentru brad, chiar avem suficiente. In schimb, trebuie neaparat sa trec pe la Lidl sa iau panglica si hartie de impachetat cadouri - e partea mea preferata ambalatul si pregatitul lor.
    Imi plac mult ojele alese de tine, dar mult de tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah,Adina, chiar! Mi-ai amintit de hârtie de împachetat.Am luat din aceea la 5 metri, cu moși și cu brăduți, dar și una cu fulgi argintii. Am văzut și panglici, foarte frumoase, dar nu am cumpărat. Am să mai merg până de sărbători, trebuie să iau câteva felicitări :).
      Mulțumesc mult! :*

      Ștergere
  10. Uite la Lidl nu m-am gandit sa merg dupa niste decoratii de craciun!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce dragă mi-e manichiura ta ! Mă ispitește să mă apuc să îmi fac și eu unghiile acum :). Sunt foarte frumoase lacurile de unghii, iar îngerașii, așa cum ți-am scris și pe Facebook, deosebiți. Îmi plac tare mult. Să folosești produsele cu plăcere !

    RăspundețiȘtergere
  12. O sa caut si eu setul de ingerasi pentru pom. :) Pupici!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  13. Acum aud și eu că exista cosmetice de la Rimmel London pe Miniprix :)). Ce-i drept nici nu am mai intrat de ceva timp pe site-ul lor că tentațiile sunt mari și banuții prea puțini :)).
    Sunt superbe ojele! Mai ales glitter-ul <3.
    Să le folosești cu drag!
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Butterfly, le-au adus de curând, nu le aveau luna trecută, spre exemplu. Și, din câte am auzit eu, vor aduce produse ale mai multor branduri pe viitor. Ca și alte site-uri, observ că și Miniprix s-a dezvoltat și ca intermediar pentru alte magazine, nu doar ca vânzător direct.
      Multă vreme am ocolit și eu site-ul. Dar cosmeticele le-am luat la o comandă de perne. Au și perne, pilote, lenjerii de pat. Pentru mine e folositor site-ul din punctul ăsta de vedere, căci nu am mașină și îmi convine să-mi vină la ușă curierul și să nu plătesc nimic pentru livrare :).
      Pupici!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...