sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Reduceri la ceasurile Guess



    Update: Am publicat pe blog un articol dedicat ceasului meu comandat de pe CeasMania. Găsiți fotografii și detalii suplimentare aici.

   Pentru Black Friday-ul de anul acesta mi-am organizat lista de cumpărături. Se cere ca un televizor nou să-și facă loc în casă, pentru că cel vechi dă semne de pensionare. Pentru că sunt o mare iubitoare de ceaiuri, am să urmăresc cu atenție promoțiile site-urilor ce comercializează astfel de produse. Iar pentru a tempera iubitoarea de shopping din mine, am decis ca anul acesta să renunț la orice alt fel de achiziții vestimentare și să-mi comand un ceas. Nu sunt o colecționară de ceasuri, cel pe care-l port în prezent îl am din anii adolescenței și nu aș renunța la el dacă aș găsi o soluție pentru a-i înlocui cureaua. E confecționată din plastic colorat, e vorba de cureaua unui ceas în ediție limitată scos la vânzare cu ocazia Sf. Valentin și are legătură directă cu imprimeul cadranului. Prin urmare, ceasul reprezintă pentru mine o investiție pe termen lung!

   Știu deja că de Black Friday îmi iau ceas de pe Ceasmania.ro, iar asta pentru că am pus ochii pe mai multe modele de ceasuri Guess aflate la promoție, iar dintre ele, în funcție de bugetul pe care am să-l strâng până la finalul lunii, îl voi alege pe cel potrivit sumei.








   Ceasmania.ro este singurul distribuitor autorizat Guess, toate magazinele fizice din România ce oferă ceasuri Guess spre vânzare,  inclusiv B&B și Splend'or, aprovizionându-se de aici. Ceasurile vin în variante atât pentru femei cât și pentru bărbați, iar o mare parte din ele sunt incluse în categoria Outlet. Ele beneficiază de prețuri reduse cu 50%. Numeroase ceasuri din categoria Outlet sunt deja sold out, însă am găsit suficiente variante de ceasuri Guess damă din care să-mi selectez preferatele.
    Dacă asupra detaliilor nu am o imagine exactă și nu știu precis dacă voi opta pentru un model cu ștrasuri, ori unul simplu, realizat integral din metal și lipsit de decorații, sunt absolut sigură de faptul că voi alege un model auriu. Anul trecut am încercat să leg o relație cu un ceas argintiu, tip cătușă (poate vă mai amintiți de el din articolele vechi), însă nu l-am purtat decât de două-trei ori . N-am simțit că mă reprezintă, așa cum nici bijuteriile din argint ori aur alb nu-mi plac în mod deosebit. Sunt în cealaltă tabără, a iubitoarelor de accesorii aurii pentru că acestea se potrivesc cu nuanța pielii mele și mi se pare că și oferă puțină căldură tenului, dar și ținutelor pe care aleg să le port.
    Ultimul ceas selectat este fruntaș în lista mea de Black Friday. Din păcate nu este redus, însă putem economisi 25% din prețul său dacă ne abonăm la newsletter. Această reducere nu se aplică ceasurilor Guess deja aflate la promoție, însă o putem folosi pentru achiziționarea unui model aflat la preț întreg. Iar dintr-o sumă de câteva sute de ron, cele 25 de procente valorează ceva.
   Toate modelele beneficiază de 2 ani garanție, iar ceasul poate fi verificat, la cererea clietului, în momentul livrării. Ele vin însoțite de certificatul de garanție și pot fi returnate în decurs de 30 de zile.

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Bună ziua! Acesta este un articol de prezentare a ofertei de Black Friday. Fiind singurul importator autorizat nu cred că există sursă mai sigură la noi în țară. Voi reveni cu impresii.

      Ștergere
  2. Sunt foarte frumoase ceasurile lor! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loredana, sunt. Mi-a plăcut mult și un model cu cadran auriu și curea albă. Out of stock din păcate.

      Ștergere
  3. Ceasurile Guess cu cele mai bune preturi din Romania se gasesc pe Ceasmania.ro | Motive pe care le pot mentiona printre randuri: singurul distribuitor autorizat Guess din Romania din 2007 | toate magazinele offline (malluri, BB Collection, Splend’or, Be in time, Sabrini, Edifice si Sevda) se aprovizioneaza de pe Ceasmania.ro (prin Firma KayaTime SRL:http://kayatime.ro/parteneri/) Asa o fi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Ioana!
      Răspunsul meu e cu întârziere pentru că între timp am căutat informații. Kaya Time e singurul distribuitor de ceasuri Guess în România. Cu excepția lor, în Ro nu se mai vând ceasuri Guess originale decât prin intermediul unor distribuitori internaționali. Cei de la Kaya am observat că încearcă să facă demersuri pentru a elimina magazinele care vând ceasuri Guess fake. Găsești pe grupul de facebook Comerț Electronic mai multe detalii, oamenii chiar sprijină această inițiativă chiar dacă cererea de fake-uri este foarte mare în țara noastră. Eu, personal, nu pot garanta pentru originalitatea produselor, pentru că nu am comandat unul până acum, însă oficial sursa e de încredere și feedbackurile primite din partea clienților sunt pozitive.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...