miercuri, 15 octombrie 2014

Sweet October




   Ne-a bucurat toamna cu zile frumoase în ultima perioadă, numai bună de purtat rochii și fuste cu ciorapi subțiri. Însă, după cum am mai povestit pe blog, sunt setată pe pantaloni, n-aș renunța la ei pentru o fustă. Cel puțin nu în acest moment. Numai că am zis adio blugilor boyfriend și m-am întors la modelele skinny. 
   Că sunt dependentă de ghetele mele maro de la Miniprix nu cred că mai are rost să vă spun. De când le-am luat, la începutul lunii septembrie, le-am purtat în fel și chip, ba cu rochii, ba cu blugi. Deși cu ceva timp în urmă fugeam de modelele de ghete cu aspect masculin, iată că lucrurile s-au schimbat și pot declara aceste ghetuțe ca fiind preferatele mele la ora actuală. Regret doar că sunt subțiri, nu au căptușeală și va trebui să le spun adio pe timp de iarnă.

   De nedespărțit am fost și de geanta maro, e pentru prima oară când simt că am „geanta mea”. De obicei schimbam acest accesoriu frecvent și nu păstram niciodată lucrurile într-o singură geantă. Ajungeam acasă, scoteam tot din ea, a doua zi mutam catrafusele în altă geantă și tot așa. Însă de la o vreme mă servesc numai de aceasta, e și ușor de asortat, are un model clasic și o nuanță care poate fi trecută cu vederea indiferent de ținuta pe care o port.



   Am avut o pereche de blugi gri, aproape negri, de la Dorothy Perkins care mi-au plăcut foarte mult. Mi-au devenit mari și am căutat unii similari ca și colorit. M-am păcălit inițial cu unii de la Mango, care n-arătau rău, dar mă strângeau în zona bazinului. Eu am oasele foarte pronunțate în această zonă, iar betelia blugilor se încheie fix pe ele și adesea, când mă strâng, mi se fac răni pe pielea de deasupra oaselor.  Apoi, pe la sfârșitul lui mai, am mers în Miniprix și i-am găsit pe cei din fotografiile de mai sus. Același model e disponibil și pe TinaR, însă în varianta cu ținte. Sunt disponibili în măsura XS, cea pe care o am și eu, un fel de 34 înspre 36. Materialul este puțin elastic, destul de gros. Sunt potriviți și pentru zilele reci.
   Bluza purtată este cea brodată pe care mi-am comandat-o în iarnă de pe TinaR. Modelul nu mai este disponibil pe site decât în varianta fără mâneci, însă am mai găsit unul similar, tot cu broderie, de la același brand: Top Secret. Nu e singurul articol Top Secret pe care-l dețin, mai am o bluză tot cu broderie, din bumbac foarte subțire, de la ei. Sunt ceva mai scumpe aceste bluze, însă au și o calitate foarte bună. Comparativ cu articolele de la Zara sau Mango sunt mai ieftine, totuși.

Ghete Eram de pe Miniprix (click aici)

 Bluză Top Secret de pe TinaR (click aici)

Bluză Top Secret de pe TinaR (click aici)


geacă din denim de pe Romwe
 (momentan nu se mai află în stoc)

Blugi SisterS de pe TinaR (click aici)


    Vă aunț, pe final, că în magazinele DM sunt din nou promoții la vopseaua L'Oreal. De data aceasta sunt reduse nuanțele de la Recital Preference și cele pentru Ombre Hair, de la 40 la 25 lei. M-a tentat nuanța 6.35, am zis că e ultima pe care am s-o mai încerc de la acest brand, după câteva experiențe nefericite avute cu vopseaua de la L'Oreal.
   M-am supărat pe lacurile de unghii de-a binelea, toate îmi sar de pe unghii foarte rapid, așa că m-am întors iar la unghii scurte date doar cu lac. Am ales unul ieftin, de la Farmasi, foarte lucios, dar cu o pensulă foarte proastă, cu perii duri și ciufuliți, pe care am s-o înlocuiesc cu una veche, a altui lac de unghii.
   Printre ultimele achiziții făcute zilele acestea s-a numărat și un creion pentru buze de la Miss Sporty, găsit în DM (7lei), într-o nuanță discretă, un roz trandafiriu. 040 Plum Tart se numește, este o variantă mini, foarte rezistentă pe buze, mată. Eu mă înțeleg foarte bine cu aceste creioane de buze, sunt alternativa mea pentru ruj/gloss și le folosesc pentru a colora toată pielea buzelor. Punctul slab al celor de la Miss Sporty e că se termină foarte repede, dar cum prețul este foarte mic acest lucru nu mai este prea important.

14 comentarii:

  1. Cele doua bluze Top Secret de pe TinaR sunt... to dream about it!!! Imi plac si ghetele de pe Miniprix!
    Sa le porti sanatoasa, Aurora! :)

    Multi pupici, cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, bluzele lor sunt super din toate punctele de vedere: aspect, material rezistent la spălări (foarte, aș zice). Și la reduceri devine ok și prețul.
      Merci mult, dragă Ilda!

      Ștergere
  2. Ai dreptate, blugii sunt super, chiar imi plac mult, imi cautam si eu ceva asemantor, dar pentru ca nu am gasit, mi-am luat o pereche negrii :D
    Foarte simpatice si botinele, arata tare bine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cris, erau mai închiși puțin, s-au decolorat între timp de la spălări.
      Mulțumesc! Și mie îmi plac foarte mult :).

      Ștergere
  3. Imi place tinuta ta, in mod normal as fi zis ca nu ma omor dupa geanta, dar am vazut la verisoara mea un model similar, purtat zi de zi si e ok chiar si cand tinutele nu bat cu nuanta sa.
    Sper sa-ti placa Recital Preference, desi eram fripta cu Casting, am incercat-o pe asta si imi place, am ramas la ea desi nu e tocmai ieftina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, mulțumesc!
      M-am făcut cu Recital, îmi place. Casting- horror! E clar cea mai proastă experiență a mea avută cu o vopsea (culmea, fără amoniac). Așa e, nu e tocmai ieftină aceasta, dar la preț promo e ok :D.

      Ștergere
  4. Mi-e cunoscut outfit-ul:) Am primit si eu ieri ghetele miniprix.
    E cumva o sinagoga in spate? Se vad steagurile...si shalom.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, o sinagogă :). Eu suspin acum după o pereche abia postată pe site. Este pericol maxim cu acest magazin de la un timp. Aduc tot timpul ghete noi și dacă nu le iei la timp, nici nu le mai prinzi :D.

      Ștergere
  5. Creionul de buze e retractabil sau clasic?

    RăspundețiȘtergere
  6. Am avut si eu o geanta maro pe care am tot asortat-o cu de toate...preferata mea! O mai port si acum, dar mai rar :)
    Draguta tinuta ta! Pupici

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...