joi, 9 octombrie 2014

Sweater Weather


    Sweater weather is better weather, nu-i așa?
   Puloverele se număra printre cele mai vândute și purtate articole vestimentare, în sezonul rece. Deși există și femei care nu le suportă și preferă să le înlocuiască cu mai multe bluze subțiri suprapuse, aceste cazuri sunt unele izolate. Restul, iubitoarele de pulovere, se preocupă cum trebuie de achiziționarea lor. Eu, de pildă, prefer să cumpăr modele mai subțiri, peste care să trag, eventual, un cardigan. Nu-mi displac nici puloverele groase, tricotate, însă prefer să le port mai mult prin casă, căci mă trec toate căldurile când le port în combinație cu o jachetă de toamnă.
   Dintre modelele disponibile online pe site-urile de îmbrăcăminte, am făcut o selecție de pulovere subțiri, la prețuri accesibile tuturor. Am ales atât articole din magazinele online românești cât și din cele de peste graniță.

Tina R: 55 lei, disponibil aici

TinaR: 62 lei, disponibil aici

TinaR: 105 lei, disponibil aici

Miniprix: 34 lei, disponibil aici

Miniprix: 49 lei, disponibil aici

Miniprix: 49 lei, disponibil aici

Miniprix: 39 lei, disponibil aici

Asos: 50 lei, disponibil aici

Asos: 55 lei, disponibil aici

Asos: 50 lei, disponibil aici

Asos: 65 lei, disponibil aici


6 comentarii:

  1. Ce frumos e puloverasul cu fluturas! La fel si cel de deasupra lui :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loredana, mă bucur că ți-ai găsit preferate în listă! :D

      Ștergere
  2. Sunt uimita de ce pulovere dragute se gasesc pe Miniprix. Dintre cele pe care ni le-ai aratat tu, toate imi plac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, mie și blugii aceia boyfriend din poza cu puloverul multicolor îmi plac la nebunie. Aproape în fiecare săptămână cei de la Miniprix mă tentează cu câte ceva, trebuie să blochez cumva site-ul :)).

      Ștergere
  3. Modelul de la Asos cu trei inimioare este pur și simplu superb!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...