marți, 21 octombrie 2014

Obsesia zilei: Cămășile cu imprimeu


    Dacă aș răsfoi până la primele pagini ale blogului meu, cele scrise în urmă cu câțiva ani, sigur aș da peste o postare în care să mă plâng de faptul că nu-mi plac cămășile, în special cele prevăzute cu guler clasic. Între timp lucrurile s-au schimbat, am devenit prietenă cu aceste articole vestimentar, le integrez adesea în ținutele mele de zi, dar și în cele de seară, pentru că noaptea frecventez locuri în care nu e musai să urc pe tocuri și să mă torn în rochie. 
   În ultimul an silueta mea s-a schimbat puțin, umerii mei altădată rotunzi au devenit drepți, ușor ridicați, și datorită celor câteva kilograme pierdute dar și activității fizice. Nu am mai fugit de cămăși, nu le-am mai văzut ca pe niște bluze care nu aveau deloc ținută atunci când le îmbrăcam. În continuare fug de modelele cambrate, pentru că silueta mea pară mă forțează să îmbrac bluze mai ample, care să creeze optic impresia de volum în partea de sus, dar am picat în plasa cămășilor din șifon, mai largi, cu imprimeuri vesele sau clasice.
Favoritele mele sunt cele cu guler lipsă, tăiate la baza gâtului, de preferat cât mai decoltate. Bustul meu nu e generos, pot profita de acest lucru pentru a purta tăieturi cât mai adânci fără să par ieșită la agățat. 






Oasap.com, fiecare cu preț sub 70 lei



Asos.com, fiecare cu preț sub 70 lei, în secțiunea Sale


Miniprix.ro, fiecare cu preț sub 60 lei



TinaR.ro , fiecare cu preț sub 120 lei

   Mi-am trecut pe lista de dorințe un model în carouri, unul în dungi și neapărat o cămașă cu imprimeu vesel, precum cele de pe Oasap. S-a discutat și se discută în continuare foarte mult la adresa site-urilor asiatice. Eu am întrebat pe cineva cu mai multă experiență decât mine în materie de cămăși, pe sora mea adică; ea are zeci de cămăși, comandate și de pe site-urile asiatice, dar mai ales de pe Asos și de la Zara. Am întrebat-o care e diferența dintre ele, dacă se merită să pun un ban peste și să iau o cămașă din șifon de pe Asos în loc să iau una din Hong Kong și mi-a răspuns că din punct de vedere al materialelor s-a întâmplat ca șifonul folosit la cămășile mai scumpe de pe Asos să fie mai nasol decât cel al cămășilor din Asia, în sensul că se transpiră mult mai tare în primele. M-a luat pe nepregătite răspunsul, căci militez pentru calitatea hainelor de pe site-ul britanic. Ce-a mai adăugat a fost faptul că majoritatea cămășilor comandate din Asia sunt mititele și că cineva cu o înălțime de peste 1.65 trebuie să meargă pe un L, dacă vrea ca articolul să fie mai lung, să poată fi purtat băgat în pantaloni sau fuste cu talie medie. 
   În cazul cămășilor din bumbac n-a ezitat o clipă și a ales Asos din prima. Recunosc că nici eu n-am prea văzut bumbac 100% în hainele chinezești. Ba chiar v-am povestit cândva despre acel 100% COTLON menționat pe eticheta unui hanorac de pe Oasap.
   În plus, ultima cămașă postată, cea de la TinaR, mă tot bântuie de ceva vreme și tare mi-o doresc. În privința TinaR nu-mi fac griji legate de calitate, m-am convins de bluzele și cămășile lor, numai prețurile mi se par mai măricele însă prefer să cumpăr una în loc de două și s-o port cu drag până se deșiră :).

   Prin urmare o să aleg un site asiatic (Oasap sau SheInside pentru că au prețurile cele mai ok) pentru a-mi lua cămașă din șifon cu imprimeu vesel, colorat, iar pentru cea în carouri voi alege Asos, ori varianta românească, Miniprix. ro. Vânasem, tot de la noi, două modele de pe Kurtmann, însă nu știu cum s-a făcut că au dispărut în câteva clipe de pe site. 
   Ce-am mai depistat nou prin lumea shoppingului online autohton este magazinul 543.ro, un site cu poze nu foarte reușite, însă cu articole de calitate (Zara, Bershka, Oviesse) la prețuri cuprinse între 30 și 50 lei. Am căutat pe rețele să văd dacă băieții sunt serioși și se pare că da, sunt de încredere și livrează destul de rapid prin curier. După părerea mea, sunt un soi de Kurtmann (comercializează cam aceleași modele), dar au prețuri mai bune.

4 comentarii:

  1. Camasile sunt prietenele mele! Imi plac tare mult...trebuie sa imi fac un stoc:D
    PS: Te-am nominalizat la un TAG tare dragut! Astept raspunsurile tale! Te pup
    http://loredanamanciu.blogspot.ro/2014/10/tag-would-you-rather.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Loredana! Am tot văzut acest tag circulând pe bloguri, chiar e interesant și am să-l completez cum prind timp! Te pup

      Ștergere
  2. Cea cu capsunici e absolut delicioasa!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...