marți, 7 octombrie 2014

Nou pe Miniprix: Cizme de cauciuc



   Hello there!
   Cu mare bucurie vă anunț că cei de la Miniprix au completat colecția de încălțăminte din cauciuc. Eu mi-am cumpărat anul trecut două perechi de pe site, iar în caz că nu vi le mai amintiți, iată poze cu ele:



   Din cauza ploii aceste cizme se pătează, mai ales dacă sunt deschise la culoare, însă petele se pot îndepărta foarte simplu, cu oțet. Petele nu apar după fiecare contact cu apa de ploaie, ci în caz că uitați să le ștergeți de noroi după purtare. Eu recunosc că le abandonez și abia la următoarea rundă în care doresc să le port îmi dau seama că nu le-am curățat. Însă cu o dischetă de bumbac îmbibată în oțet rezolv repede orice problemă de acest gen.
   Ghetele bej sunt disponibile pe site și le găsiți aici. Cele albastre nu mai sunt pe stoc.






   Toate perechile de cizme de cauciuc disponibile le găsiți aici. Eu zic că sunt perfecte pentru vremea de afară și chiar dacă temperaturile vor mai coborî pe parcurs putem purta cizmele cu șosete mai groase, în zilele mai reci.


(foto: brasovromania.net)

  Off topic: Veste bună pentru localnicii și turiștii ce merg în Brașov în această perioadă. Grădina zoologică din oraș și-a deschis iar porțile și eu abia aștept să fac o vizită animăluțelor în acest weekend care se anunță a fi foarte călduros.Prețul de intrare este de 5 lei pentru copii și de 10 lei pentru adulți, iar copiii beneficiază de intrare gratuită în această săptămână. Programul de vizitare începe la ora 9 și se termină la 18.

4 comentarii:

  1. Si eu vroiam sa le iau pe cele negre din Decathlon. Apropo, esti din Brasov?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello! Nu, dar o să ajung acolo pentru câteva zile :) .

      Ștergere
  2. Eu am vrut s aimi iau o pereche de cizme de cauciuc din Auchan...de la raionul de copii!:)) Erau cu inimioare si desi eu port 35, alea erau marimea 34 si imi veneau. Numai caaaa, m-am invartit prin magazin pana am uitat de ele. Si a doua zi cand m-am dus sa le caut...ia-le de unde nu-s. :( It was sad! Erau si ieftine de nu se poate! Mai caut...poate gasesc ceva si pt picioare de pitici. Are fii-mea unele cu fluturasi si ochi...tare as vrea sa i le pot fura!

    RăspundețiȘtergere
  3. wai suntsuper dragute cizmele
    http://www.idareyoutobefashion.com/

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...