vineri, 26 septembrie 2014

Wishlist de octombrie


   Ce frumoasă și scurtă e partea frumoasă a toamnei, cea cuprinsă între 1 septembrie și jumătatea lunii octombrie. Este perioada mea favorită din an, mă repet, și întotdeauna am fost foarte fericită, fără vreun motiv anume, în aceste zile plăcute de toamnă în care ne îmbrăcăm ceva mai gros, dar nu foarte iar părul ne stă mai bine decât oricând, sau cel puțin așa observ eu la femeile care trec pe stradă :).
  Dacă în septembrie am petrecut în continuare bine în bluze cu mânecă scurtă, rochii și picioare dezgolite (mai puțin în ultimele zile), de acum lucrurile se schimbă și trebuie să scoatem artileria de pulovere groase și jachete la înaintare. Și blugii, în cazul meu, căci pe timp de vară nu am purtat mai deloc pantaloni.




   De pe SheInside.com mi-am comandat deja cele două articole de mai sus: un pulover și o jachetă din piele ecologică roz. Aveam bani strânși pentru un trench cu inimioare, însă nu l-am mai prins la pre-sale. Când am plasat eu comanda atât puloverul, cât și jacheta se aflau la reducere și am plătit în jur de 100 de lei pentru ambele. Acum jacheta costă 46$, iar puloverul 18$, deci am economisit jumătate din bani. Eu nu mai colaborez ca blogger cu site-ul, însă cam o dată la două luni îmi iau ceva de la ei. De când cu acest gen de ofertă, de tip pre-sale, multe articole pot fi cumpărate la jumătate de preț și în general prețurile de pe acest site au scăzut în ultima vreme. Sper ca pachetul meu să ajungă luna aceasta și am să vă povestesc depre produse când vor ajunge. Transportul a fost gratuit, pentru că am depășit valoarea de 30$. Prietena mea, Dana, și-a luat mai multe bijuterii pentru un eveniment, am să vi le arăt și pe acelea, dacă primesc acordul ei pentru a le fotografia.
   N-am să ocolesc partea proastă: de o lună aștept ca pachetul să fie expediat și mi s-a răspuns că abia peste 7 zile se va face livrarea. Nu este un caz singular, mai sunt persoane care s-au plâns pe pagina lor de facebook. Surprinzător este faptul că atunci când aveam o colaborare cu ei expediau rapid pachetele, însă după ultimele comenzi plasate ca și client a trebuit să aștept ceva vreme.




   Am două perechi de ghete preferate din noua colecție de încălțăminte din piele de pe Miniprix.ro. Una cu o parte croșetată (cred) și una cu inserții metalice și toc mediu. Înclin s-o comand pe prima și regret că am ratat promoția de aseară, de 30% reducere pentru brandurile spaniole, însă sigur or să urmeze promoții noi pe site.




   Pe Oasap.com au șosete cu dantelă, în nuanțe pastel. Am deja o pereche și s-a dovedit rezistentă în timp. Prețurile lor se încadrează între 6 și 8$ și neapărat trebuie s-o am pe cea cu buline!




   În privința produselor cosmetice, aș avea de cumpărat: o ojă nude, care să bată înspre roz, și o mascara nouă. 



    Și nu în ultimul rând, trecută cu litere mari pe wishlistul acestei luni: o scurtă vacanță în Brașov. Orașul meu favorit, cu pub-ul meu preferat: Kafe Pub, un loc care-mi amintește de niște nopți foarte frumoase de iarnă și în care abia aștept să mă întorc. Nu sunt fană munte, însă îmi plac orașele de munte.
    Pe 11 octombrie, la Rockstadt, în Brașov, concertează Trooper, așa că dacă sunteți fani heavy metal puteți merge să-i vedeți pe băieți. Prețul unui bilet este de cca.50 de lei. Pe 14 noiembrie trupa Trooper va susține un concert și-n Târgoviște, în clubul Fiord. Mai jos aveți afișul întregului turneu, cu tot cu date, orașe și locații de susținere a concertelor.



20 de comentarii:

  1. Cât de mult îmi place acel pulover! Abia aștept să îl văd după ce va ajunge la tine!! Iar șosetele sunt adorabile, îmi trebuie și mie astfel de șosetuțe drăgălașe!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha, într-o lună eu sper să ajungă :D. Te pup!

      Ștergere
  2. Ce-mi place jacheta roz! Este foarte feminina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Puloverul si a 2 a pereche de ghete imi plac. <3 Si eu ador perioada asta cand nu e nici prea cald, nici frig , dar sa stii ca in Brasov a fost asa frig zilele astea. :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adinas, a fost foarte frig și-n București :( Am scos hăinuța de blană artificială la înaintare.
      Când o să ajung eu în Brașov, peste vreo săptămână, cică vor fi 8 grade afară, la amiază, deci o să mă îmbrac bine-bine.

      Ștergere
  4. Vai, ce-mi plac si mie sosetele cu dantela...

    RăspundețiȘtergere
  5. Jacheta e super frumoasa, iar pretul se pare ca o face si mai frumoasa :)) Pe wishlistul meu se afla o pereche de pantofi stiletto de la Mango......poate si pentru ca, insarcinata fiind, in ultimul an jumatate nu am mai purtat astfel de pantofi. Iata-i :
    http://www.mangooutlet.com/RO/p0/women/accessories/shoes/contrasted-toe-leather-stiletto-shoes/?id=13093526_02&n=1&s=accesorios.calzado&ident=0__0_1411794129068&ts=1411794129068

    RăspundețiȘtergere
  6. Jacheta roz este foarte frumoasa. Si eu am in plan sa vizitez Brasovul dar nu anul acesta presupun dar mereu ma tentat. Sa le porti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dyana, atunci poate la anul. Mie îmi place foarte mult, într-o zi sper să mă mut acolo :).
      Mulțumesc! Te pup!

      Ștergere
  7. Cat de dragut arata sosetelele acelea. Asa frumoase!
    Si imi place a doua pereche de botine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, sunt foarte frumoase acele botine dar mă cam tem de tocul lor.
      Pupici!

      Ștergere
  8. Dezamagitoare experienta ta cu Sheinside in calitate de client "normal", si eu aveam de gand sa comand cate ceva dar m-ai pus pe ganduri. Un pachet primit in urma colaborarii mi-a ajuns ieri, dupa aproximativ 10 zile, si a fost livrat chiar acasa. Ma mai gandesc...
    Ghetutele Miniprix imi plac foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgiana, da, mare, mare dezamăgire. Mie îmi zicea cineva anul trecut, prin vară, că se comportă sub orice critică cu clienții, că nu răspund niciodată la mailuri și că uneori pachetele ajung la destinație după 2-3 luni, însă n-am luat-o chiar de bună. Probabil se comportă mai frumos cu bloggerii doar pentru a li se face reclamă legată nu doar de produse ci și despre cât de repede trimit ei pachetele, însă asta e doar o cale rușinoasă. :(

      Ștergere
  9. eu toamna asta ma adaptez atat de greu, sunt tot zgribulita si mi-e atat de dor de vara de nu pot exprima in cuvinte. totusi, uitandu-ma la geaca aia roz recunosc ca-i faina si garderoba de toamna :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, la cât am înghețat zilele astea sunt perfect de acord cu tine. Eu, care am așteptat toamna, mă declar total nemulțumită de dorința mea :)).

      Ștergere
  10. Imi place lista ta! Jacheta roz este super!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...