sâmbătă, 6 septembrie 2014

S-a dat startul înscrierilor pentru SuperBlog!


  În primăvară, la proba dedicată partenerilor SuperBlog, am obținut cel mai mare punctaj dintre participanți motiv pentru care mi s-a oferit posibilitatea de a deveni partener pentru următoarea ediție a competiției. Am acceptat, așa că de data aceasta a venit rândul meu de a vă invita să vă înscrieți în concurs și de a vă lăsa imaginația să zburde, căci s-a dat deja startul înscrierilor pentru ediția a IX-a SuperBlog!
   Pe larg despre cum văd eu concursul dar și despre modul în care privesc viața de blogger, puteți citi în interviul acordat Claudiei Pătrașcu, organizator al acestei competiții de blogging cu tradiție, aici


  
   Ce reprezintă ediția a IX-a  a competiției SuperBlog?
   O provocare ce va începe pe 1 octombrie și se va încheia pe 30 noiembrie. Două luni pline de probe pentru care nu aveți nevoie de nimic altceva decât de un blog și de creativitate.Sunt foarte bine apreciate de către juriu inclusiv abordările literare, textele umoristice, nu doar articolele standard de publicitate. Nu e obligatoriu, de asemenea, să aveți un blog cu vechime ori foarte popular. SuperBlog a fost o rampă de lansare pentru multe bloguri mici, în 2012 eu numărându-mă printre acelea.
    Probele nu sunt obligatorii, astfel încât puteți scrie doar pentru temele care vă plac. Ele vor fi diverse și de acest lucru vă puteți da seama din lista sponsorilor acestei ediții: Toyota, Farmec, Delaco, MarketOnline.ro, Komunomo, Colop, Total Pro Beauty, MediaDOT.ro, Paper Plus, Editura ALL, CND Turism - Vacante Speciale, Vila Alpin Straja.
   Din câte am aflat, gala de premiere va avea loc în iarna acestui an la Vila Alpin Straja (Hunedoara), acolo unde toți superbloggerii finaliști vor avea parte de o mini-vacanță plină de activități și surprize pregătite de către organizatori. 
   

   Detaliul cel mai important pentru unii: lista premiilor!
   În ediția actuală se vor acorda premii în valoare de 22.000 lei, pentru fiecare probă în parte existând premii ce pot fi câștigate de către cei care obțin punctajele cele mai bune pentru articolul înscris pentru tema respectivă.  În plus, se vor acorda premii și celor fruntași în clasamentul general, după cum urmează:
     Locul 1 – 3.000 lei 
    Locul 2 – 2.000 lei
    Locul 3 – 1.000 lei
 Locul 4 – 500 lei
 Locul 5 – 250 lei
  Dacă v-am stârnit interesul, puteți să vă înscrieți aici. Nu vă costă nimic și nu cred că e ceva rău în a vă testa calitățile de blogger concurând cu alți colegi din blogosferă!



   Pe final vă salut și las blogul să se odihnească până mă voi întoarce din vacanță. Promit să vin înapoi cu fotografii și impresii!

14 comentarii:

  1. Multe felicitări pentru statutul de partener al acestei ediții!
    Îți doresc o vacanță plăcută și te așteptăm cu cât mai multe poze frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Mihaela!
      A fost foarte frumoasă vacanța, chiar acum am publicat un articol despre ea pe blog! Te pup!

      Ștergere
  2. Multumesc,o sa ma inscriu si eu.Felicitari draga mea,ai un blog minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Paula!
      Revin astăzi cu un mesaj privat! :)

      Ștergere
  3. Tu meriti statutul dobandit, stim bine asta! N-am datele necesare pentru a ma inscrie dar tin pumnii celor care vor raspunde provocarii!
    Pana una-alta, iti doresc o vacanta cu experiente foarte frumoase, cu locuri interesante, cu acel quality time! :)

    Hugs!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, eu zic că la tine mai greu este cu timpul, căci talent ai, slavă cerului!
      Multă baftă zilele următoare, mai mult ca sigur o să fie super agitație cu startul anului școlar!
      Te pup, draga mea!

      Ștergere
  4. Aurora, te apreciez foarte mult si te felicit pentru performanta din cadrul competitiei Super Blog.
    Esti sursa de inspiratie pentru noi, asa ca te invit la un tag: http://miss-lorrie.blogspot.ro/2014/09/very-inspiring-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lorena, mulțumesc mult. Cu siguranță voi completa tag-ul, îmi plac la nebunie aceste provocări :D

      Ștergere
  5. Si eu voi participa :D Am citit interviul cu tine si chiar te admir! kisses

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim pentru sustinere, Aurora! Suntem foarte mandri sa te avem alaturi din nou, de data aceasta in calitate de partener.
    Sa-ti fie de bine vacanta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc și eu, Claudia! Multă baftă! :)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...