Review: Șervețele demachiante Careline



   De la brandul Careline nu am încercat niciun alt produs cu excepție șervețelelor demachiante despre care vă povestesc astăzi. Am dat peste ele întâmplător, atunci când mi-am comandat un parfum de pe Elefant.ro. M-a atras prețul lor bun, de 11 lei și faptul că erau incluse în categoria produselor profesionale, alături de alte branduri celebre. Cei drept, Careline are produsele cele mai accesibile dintre toate firmele prezente în respectiva categorie.
   Pachetul conține 25 de șervețele demachiante mediu umezite, care mi s-au părut foarte delicate cu pielea dar și eficiente pentru a îndepărta tușul și mascara. De obicei simt mici pișcături în zona de sub ochi atunci când mă demachiez cu astfel de șervețele, însă cele de la Careline nu mi-au produs o astfel de senzație.
   Mirosul lor este discret, floral, nu se remarcă cu nimic și nu parfumează pielea decât preț de câteva minute. 
   Singurul inconvenient al șervețelelor mi se pare ambalajul, care este foarte mare, de dimensiunile unei gentuțe-plic, ca să zic așa. Prin urmare nu sunt ideale pentru a fi purtate în poșetă, ci mai mult pentru a fi utilizate acasă. Ele pot fi achiziționate de aici.



   Din lista de ingrediente se ascund sub etichetă următoarele: perfume, tetrasodium EDTA, panthenol, benzyl alcohol, glycerin, phenoxyethanol, sodium citrate. Restul ingredientelor îl găsiți în fotografia de mai sus. 
   

Comentarii