duminică, 28 septembrie 2014

Pentru zilele reci



   Recunosc că mi-am dorit foarte mult să vină toamna, să pot purta pulovere și ghete nestingherită, însă nu mă așteptam la o trecere așa de bruscă înspre sezonul rece. Acum mai că-mi vine să plâng după vară, după zilele în care mă aruncam într-o rochiță subțire și petreceam în ea întreaga zi. După o săptămână în care am îndurat vânt și frig, răcind puțin chiar, am zis să închei săptămâna în același ton și am dat o fugă până la Top Beauty Trade Show, un eveniment dedicat produselor de îngrijire profesionale, ce a început pe 25 septembrie și ține până azi, inclusiv. Multe branduri celebre, reduceri substanțiale, însă eu n-am luat absolut nimic. Sora mea a luat o ojă de la OPI și recunosc că pentru câteva momente am vrut să cedez și să-mi iau și eu una (costa 24 lei o sticluță), însă prietena care a mers cu noi mi-a amintit de relația pe care amândouă am avut-o cu OPI, declarând că ea n-ar mai lua oje de la ei nici dacă ar costa 5 lei. Am observat că multă lume se îngrămădea la produsele de păr Maroccan Oil, brand pe care eu nu l-am încercat până în prezent, însă am luat la rând suficiente produse profesionale pentru păr pentru a mă convinge că diferențe mari nu există între ele și cele din comerț cu excepția faptului că sunt mai concentrate și se consumă mult mai greu. 
     Revenind la vremea aceasta rece, am profitat de ea pentru a scoate la plimbare haina mea cu imprimeu leopard de la Asos, ghetele din piele de la Miniprix și rochia TopShop, comandată tot de pe Miniprix. Rochia asta trebuie s-o ascund pe undeva, căci am tot purtat-o în ultima lună.


Rochie: TopShop ( de pe Miniprix.ro)
Hăinuță leopard: Asos.com
Ghete piele: Eram (de pe Minipix.ro)
Geantă: Marc Jacobs


   Dacă tot s-a lăsat așa frig, haideți să vă încălzesc cu două ceaiuri bune luate din DM! Primul este un ceai verde cu iasomie de la Evolet (12 lei), un ceai ambalat sub forma unei cutii cu 20 de piramide din material textil, nu din hârtie. Foarte bun ceaiul la gust, însă conține doar aromă de iasomie, nu și perluțele acelea celebre obținute din plantă.


   Un ceai tip infuzie de fructe low-budget, dar la fel de gustos precum ceaiurile de la Cărturești, este cel cu afine roșii de la Vedda (4 lei). Este un ceai vrac, foarte concentrat, cu gust intens de fructe roșii și fructe uscate în conținutul său. Cu siguranță am să-l cumpăr din nou și am să încerc și alte sortimente. Pe acesta îl beau îndulcit, pe cel de dinainte nu.
  

   Mă bucur când prietenii mei pleacă peste granițe, pentru că știu că la întoarcere vor veni cu bunătăți locale. Prietena mea Dana s-a întors din Sicilia cu ciocolată cu lapte și cafea cu ginseng. Ciocolata cu lapte, neobișnuită ca și gust în comparație cu ciocolata cu lapte cu care eram eu familiarizată, are un gust identic cu ciocolata de casă, cea pe care se cumpără din cofetării și de la târguri. Cafea cu ginseng n-am mai băut niciodată până ieri. Gustul său mi se pare similar capuccino-ului. Dacă aveți ocazia, încercați-le pe amândouă, sunt foarte bune.
  Pe final vă anunț că voi lansa o rubrică nouă pe site, dedicată proiectelor pe care le puteți realiza manual. Mă voi axa mai mult pe obiecte pentru decor pentru că vreau să fac ceva schimbări prin camera mea și sper să vă fie și vouă de folos tutorialele.

16 comentarii:

  1. Abia astept tutorialele. Eu urmeaza sa ma mut si am nevoie de inspiratie :) ceaiul vedda e tot din dm, nu? Eu am inceput sa beau un ceai alb cu caise si soc. E extraordinar de bun :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ladybug, da, ceaiul de fructe e tot din DM. Au mai multe sortimente. De la ce brand e ceaiul de caise și soc, ca să știu ce să caut? Pupici.

      Ștergere
    2. L-am luat de la magazinul ala cu produse din anglia Hello z one discount sau ceva de genul. Mai am unul cu musetel si lavanda, e bun dar o parere mai in amanunt imi voi face dupa ce voi consuma mai multe cani toamna asta. Daca vrei iti pot cumpara eu o cutie. E super cute si costa 7-8 lei, 15 piramide :D eu in principiu l-am luat pentru ambalaj si mi-a placut mult si continutul :)

      Ștergere
    3. Îl știu! Prietena mea cea mai bună stă pe-acolo, în Pantelimon. O să-l căutăm și noi, că amândouă suntem fane ceai. Ea tocmai îmi zicea că a băut unul bun cu soc și lămâie, dar și mie îmi place ceaiul de soc foarte tare! :D

      Ștergere
  2. Aurora, draga, ma declar indragostita iremediabil de aceasta tinuta a ta, are toate elementele pe care mi le doresc si eu in aceasta toamna. Ghetele sunt superbe, ma tot uit cat de bine iti vin pe picior, eu deja am devenit obsedata de astfel de incaltari, am incercat luna aceasta zeci de astfel de perechi si e clar, nu am cum sa port asa ceva, toate imi sunt super largi pe glezna mea si pe bune, arat precum motanul incaltat, fara exagerare. :( N-am nicio sansa sa port asa ceva pana nu mai pun vreo 10 kg pe mine :P
    Blanita leopard e SUPERBA, geanta la fel, ce sa mai, minunata tinuta ta, foarte pe gustul meu!! :)

    Astept cu mare interes tutorialele tale, eu m-am mutat de curand si nu am de niciunele in casa, imi prinde bine orice ajutor in acest sens.
    puuup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simo, mi-ai spus și în trecut de problema ta cu astfel de ghete, dar să știi că am mai văzut la fete cu picioare foarte subțiri și nu mi s-a părut caraghios.
      Primul tutorial e gata, în curând am să-l public pe blog.
      Ce se urează atunci când cineva se mută? Să fie cu noroc, să se simtă ca acasă? Oricum s-ar ura, eu sper să ai parte de un nou cămin primitor! Te pup!

      Ștergere
  3. Ce bine vin ghetele ! Si rochia la fel! Nu ma mir ca o tot porti:)):*

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult hainuta! Tinuta pe care ne-ai prezentat-o este perfecta pentru toamna! Iti sta foarte bine! De-abia astept postarile cu DIY! xo

    RăspundețiȘtergere
  5. Deja ai trecut la blanita? Eu nici gecuta de piele nu am scos-o, tot sper sa se mai incalzeasca :))
    Abia astept proiectele DIY :)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina, pe cea de piele am scos-o deja de vreo 2 săptămâni. Acum văd că s-a mai încălzit afară, însă m-am uitat pe prognoză și se pare că în curând trebuie să ne scoatem și fularele, căciulițele, mănușile :))

      Ștergere
  6. Cât de mult îmi place ținuta!!! Rochița îți vine superb, iar ghetuțele arată atât de frumos la tine în picioare!
    Abia aștept și eu tutorialele, sunt foarte curioasă ce decorațiuni ne vei prezenta! :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha Ella, mulțumesc!
      Primul tutorial va fi despre un suport pentru lumânări. Un model pe care eu l-am văzut în magazinele deco și pe care l-am reprodus.
      Pupici!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...