joi, 4 septembrie 2014

Cumpărături de la Miniprix.ro


    Nici n-a trecut bine toamna pragul că m-am și aprovizionat cu câteva lucruri potrivite zilelor mai puțin calde. Magazinele alese au fost favoritele mele: Asos și Miniprix, locurile în care mai mereu am găsit articole de calitate la prețuri medii. În seara aceasta vă povestesc doar despre Miniprix, pachețelul meu de la Asos fiind pe drum momentan. Nu este foarte voluminos, am doar o rochie și o bustieră din dantelă, însă am să vă vorbesc și despre ele când vor ajunge chiar dacă este vorba de o comandă micuță.
   Așadar, Miniprix! Mi-am ales ghete din piele de la ei, subțiri, ideale pentru temperaturi blânde. Sunt excelent lucrate, dintr-o piele moale și sunt produse de brandul francez Eram (preț site: 90 euro). Prețul lor de pe Miniprix este de 168 lei și le puteți găsi aici.



   Atenție la măsuri, eu vă recomand să alegeți ghetele cu un număr mai mare, mai ales dacă intenționați să le purtați cu șosete mai groase prin octombrie-noiembrie.
   Mă declar încântată de ele și le voi lua și cu mine în vacața în care urmează să plec săptămâna viitoare, așadar mai mult ca sigur o să urmeze câteva poze pe blog cu ele pe la sfârșitul lunii septembrie.

   Cred că am văzut aproape toate filmele cu James Dean și tricoul negru l-am pus în coș fără să clipesc. Cu toate acestea J. Dean nu este actorul meu favorit din filmele vechi, el poziționându-se pe locul doi în topul personal, după Marlon Brando. Tricoul este marca Pull&Bear, costă 33 lei și îl găsiți aici. În cazul lui am ales măsura M, unica disponibilă și vine lejer pe corp. Materialul său este foarte fin și foarte subțire, dar nu este transparent.


    În colet am mai primit și o rochie neagră din tricot de la TopShop. Este o rochie bodycon, ultra mulată, nici prea groasă, nici prea subțire. O rochie basic pentru zilele de toamnă, aș cataloga-o eu. Prețul său este de 42 lei și o găsiți aici
   


  Așa cum spuneam pe la începutul articolului, voi pleca din nou în vacanță, tot la mare, dar de data aceasta în Bulgaria-Golden Sands. Mă bucur că o să am ocazia să bifez și Nisipurile de Aur, vacanța aceasta nu a fost planificată dar este mai mult decât binevenită. Am să revin cu impresii despre locație după ce mă voi întoarce, așa cum v-am obișnuit, dar și cu fotografii. O să fie un sejur lung, așa că am să încerc să planific și câteva postări pe care să le scriu înainte de plecare și să le programez pentru a fi publicate treptat. 
   

13 comentarii:

  1. Sa ai parte de o vacanta frumoasa!! Imi plac ghetele! Le am si eu pe negru tot de pe Miniprix, insa le-am cumparat anul trecut cand am profitat de o reducere si le-am luat cu aproximativ 120 lei. Sunt foarte comode si le-am purtat foarte mult la serviciu. Sa te bucuri de tot ce ti-ai cumparat!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, acum nu mai au pe negru în magazin, doar maro și camel. Mi-ar fi plăcut și pe negru, mai mult ca sigur cred că aș fi ales acea variantă dacă ar fi fost disponibilă, însă și cele camel sunt destul de simplu de integrat în ținute.
      Mulțumesc pentru urare! Să fie! :*

      Ștergere
  2. Superbe ghetele! Sa le porti iubita si vacanta relaxanta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vacanță plăcuță și vreme bună iți doresc... pe la mine vremea lasă de dorit :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramy, nici la noi nu e prea grozavă vremea, însă de vineri se încălzește. La bulgari am înțeles că ar fi foarte ok, acum să vedem cum o nimerim și noi :D. Mulțumesc!

      Ștergere
  4. Sunt super ghetele! Sa le porti sanatoasa!
    Off, iar pleci in vacanta? Numai intr-o vacanta o tii :))
    Glumeam :P
    Vacanta frumoasa, iti doresc vreme buna si multa distractie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Dorina.
      Ce-i drept, cam multe vacanțe în vara asta, dar și pentru toamnă am planificat câteva. Dacă tot e o perioadă bună, măcar să profit la maxim, apoi să nu regret că n-am fost :D.
      N-am ajuns din păcate în Roma, una dintre prietenele mele cele mai bune ieri s-a întors de-acolo și cred că a fost superb:(. Din păcate s-au ivit alte ocazii, iar pe Cătălina nu a mai fost cazul s-o rog să meargă, a zis că nici nu mai intră în discuție o altă vacanță, nici măcar un city break.

      Ștergere
  5. Buna alegere cu ghetele ! Se pare ca mi-ai luat-o inainte. Ai facut o afacere buna. Am gasit unele asemanatoare in Stradivarius la 230 lei dar sigur nu sunt din piele. Am mai gasit cateva modele si pe site-ul StoneCreek tot din piele. Acum trebuie doar sa ma decid mai repede ca sa nu raman fara !. Sa le porti sanatoasa. De abia astept sa vad poze cu ele

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmmm imi plac ghetutele tale! Si cred ca ar veni foate bine cu rochita mulata:D
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loredana, merci!
      Deja le-am purtat în această combinație de două ori :).
      Pupici!

      Ștergere
  7. Ghetele sunt super faine. Sa le folosesti cu placere si sa te tina cat mai mult.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...