Rochii lungi de vară



   Rochiile maxi sunt la mare căutare în acest sezon. Fie că alegem să le purtăm pe plajă, în oraș sau la un eveniment, ele au calitatea de a avantaja aproape orice tip de siluetă și înălțime dacă sunt alese corespunzător corpului purtătoarei. Eu nu am în garderobă nicio rochie lungă, nefiind obișnuită să port decât modele scurte sau de lungime medie, însă noile modele de pe TinaR m-au pus puțin pe gânduri și-am rămas cu mintea la câteva dintre ele.


   Rochiile de la Nissa s-au numărat mereu printre favoritele mele. Deși au prețuri mari, să le admir nu m-a costat niciodată nimic. De-a lungul vremii am trecut pe lista de dorințe una albă și una neagră, ambele din dantelă, dar și cele două rochii lungi atașate mai sus mi se par că merită să fie ținute la loc de cinste într-un șifonier, special pentru evenimentele programate în serile de vară.



   Pentru plajă lupta se duce între o rochie îndungată, de marinărel, și una cu imprimeu cu palmieri. Ambele au un aer de vacanță și par confecționate din materiale foarte ușoare.



   Pentru evenimentele la care nu este indicat să purtăm alb (nunțile, de pildă), primele două modele arătate nu pot intra în calcul pentru alegerea ținutei potrivite. Însă am găsit alternativa, iar rochiile de mai sus îmi stau mărturie. Favorita mea este cea neagră, cu fundă la baza gâtului și flori aurii brodate la poale.
   Toate aceste modele pot fi găsite pe site-ul TinaR(click aici), alături de produse de fashion și beauty de la peste 200 de branduri prietene, interne și internaționale (Adidas, Nike, Diesel, Lacoste, Escada, Converse, Dr. Martens, Geox, Top Secret, Vero Moda, șamd.) 
   Vouă vă plac rochiile lungi?

Comentarii

Cherry Queen a spus…
O rochie lunga mi-ar mai trebui si mie ca sa fiu pe deplin multumita in aceasta vara.
sunt frumoase propunerile tale. :)
pupici!
Alice wonders a spus…
Eu am facut un 'Aaaah' prelung cand am vazut prima rochie in mall, in vitrina la Nissa. E minunata, pacat ca mie mi-ar fi mult prea lunga.
Loredana a spus…
Da, imi plac si am!
ilda76 a spus…
Imi plac! Culmea, am una singura! Una vaporoasa, mov, cu spatele cam gol! E un fel de my go to dress! Nu necesita calcare... <3
Doamne Dumnezeule, cum sa mi le scot acum din minte pe primele doua dintre cele selectate de tine???

Puuppp!
Ilda
Lavender Thoughts
Toma Aurora a spus…
Cherry, la fel și mie! Altceva nu mai doresc! Te pup!
Toma Aurora a spus…
Alice, o să merg și eu la Nissa cu o prietenă, să o probeze pe cea bej cu negru, pentru o nuntă. Poate mă arunc și eu în cea albă, la o probă, dar și mie o să-mi fie lungă. Cred că trebuie să ai 1,80 pe puțin ca să vină așa cum trebuie!
Toma Aurora a spus…
Super, Loredana! Să le porți cu drag!
Toma Aurora a spus…
Ilda, le păstrăm în minte până ce vor dispărea din colecție :))