joi, 28 august 2014

OOTD: Autumn is here!



   Poate c-am început să mă bucur prea devreme, însă toamna este anotimpul meu favorit și am așteptat cu nerăbdare sosirea sa. Vara lui 2014 mi s-a părut incredibil de lungă, începută parcă undeva în urmă cu muuulți ani, probabil și pentru că a fost una aglomerată pentru mine și m-a obosit destul de tare. Deși calendaristic vara e încă pe tron, eu m-am grăbit să fac trecerea înspre sezonul mai rece încă de la jumătatea lunii august. Atunci am simțit eu că s-au cam stricat ploile pentru cumătra vară și că mă pot arunca liniștită în ghete. 
   Multă vreme am stat departe de roșu cărămiziu, părându-mi-se o culoare similară părului și culorii pielii mele. Anul trecut, prin iarnă, mi-am comandat o rochie ce se afla la reducere pe Asos.com, în speranța că în primăvara acestui an am s-o port până o să mă satur, alături de ghiozdanul cărămiziu ce-a făcut și el parte din aceeași comandă. Dar lucrurile n-au stat așa. Am purtat ghiozdanul foarte des, dar rochia o sigură dată, undeva la plajă, în niciun caz așa cum mi-am propus.
   Astăzi am profitat de vremea aceasta caldă și nu prea, potrivită și pentru ghete, și am scos rochița la plimbare. Pot spune că m-am simțit foarte bine în ea și chiar dacă nu eram o fană a culorii sale, acum o pot declara una dintre rochiile mele favorite și nu regret c-am comandat-o la reducerile din iarnă. 







    rochie: Asos.com
curea: Miniprix.ro
geantă: vintage
ghete: SuperPantofi.ro

   Am făcut și o selecție de rochii colorate în această nuanță de roșu, pozele aparținând mai multor magazinele online (am pus și link pentru fiecare în parte).



 Zara

 Asos



12 comentarii:

  1. foarte frumoasa tinuta, si eu astept toamna :)), te prinde foarte bine nuanta rochiei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey, ce bine că suntem mai mulți care așteaptă toamna!
      Mulțumesc! :D

      Ștergere
  2. Oo, ce frumoasa e rochita ta, iti vine perfect. Ma oftic cand vad cat de bine va sta voua cu ghetele acestea largute pe glezna, eu la picioarele mele subtiri zici ca sunt motanul incaltat :( Frustrant! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, dar pe voi, cele cu picioarele ultra subțiri vin mai bine paantalonii scurți, deci sunt părți bune în ambele tabere :D

      Ștergere
  3. Ce frumoasa e rochita! E deosebita si iti vine minunat! Esti o adevarata inspiratie Aurora! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super ținută, îți stă foarte bine. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Rochita e superba si culoarea ti se potriveste foarte bine! Foarte dragute si ghetutele, vin tare bine cu rochita!
    Nu am apucat sa iti spun, dar imi place foarte, foarte mult noua fata a blogului, mi se pare ca ti se potriveste tare bine, parca pare de scriitoare asa :))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha ha, Cristina, mi-a zis ceva Dorina despre noul aspect al blogului și acum mă bucur să aud de bine și din partea ta.
      Mulțumesc mult! :D

      Ștergere
  6. Ultimele 2 rochite de pe lista imi plac mult.
    Foarte draguta tinuta, asortata si in culori de toamna.
    Si mie imi place caldura asta domoala de septembrie-octombrie, canicula ma termina! Aici la Brasov deja dimineata e foarte rece.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Brîndu, ultimele două, cele de pe Asos, sunt și favoritele mele :).
      Ce frumos o să fie Brașovul prin octombrie când totul o să fie portocaliu de jur împrejur. Să știi că te invidiez pentru faptul că stai acolo, este orașul meu de vis și nu i-am găsit pereche până acum. Dacă ar avea și-o plajă atașată ar fi...pfoai, cel puțin magic :D!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...