vineri, 22 august 2014

Aztec Day+ câteva cuvinte despre Orkestra




  Am rămas în urmă cu postările în care să vă prezint ținutele pe care le-am purtat în ultima vreme, însă după cum v-am anunțat, am fost prinsă în ultima lună și jumătate într-o lungă competiție de blogging. Între timp a avut loc și gala, la care am participat și unde am cunoscut din nou câțiva bloggeri din domeniul advertisingul online, dar am avut ocazia să ascult și sfaturile lui Imperator Travel, unul dintre cei mai celebrii bloggeri din sfera travel. Cu riscul de a fi acuzată că mă laud puțin, m-am numărat printre cei mai premiați participanți ai ediției de vară, la care au participat peste 100 de bloggeri și au fost înregistrate și evaluate (de către Ateierul de Cuvinte) în jur de 2700 de articole. S-a notat calitatea textului, respectarea brief-ului și, nu în ultimul rând, s-a calculat impactul avut de articole asupra publicului din spațiul online, de către SEO Monitor. Eu am scris aproape pentru toate campaniile (în jur de 50 articole). Consider că am muncit suficient și că a fost natural să simt că nu pot aborda anumite teme. Am primit bani, foarte multe vouchere pentru cumpărături online și un voucher pentru o vacanță. Încă nu m-am gândit la destinație pentru că am ceva planificat pentru luna septembrie, să vedem cum se vor alinia planetele. 
   Marele câștigător al ediției a fost Izabela Blănaru, cea care a meritat toate laudele după ce a reușit performanța de a scrie peste 170 de articole, pentru ele obținând punctaje foarte bune și primind drept răsplată o vacanță în Grecia- marele premiu al ediției de vară.

   Iată că m-am luat cu vorba și am uitat de subiectul acestei postări: obiectele din ultima comandă de pe Kurtmann.ro. O bluză și o centură, ambele cu detalii aztec. Le-am purtat prima oară săptămâna trecută, când m-am întâlnit cu sora mea și ne-am pus puțin pe fotografiat. A fost și vremea potrivită, nefiind foarte cald afară, un timp numai bun pentru o bluză cu mânecă trei sferturi ca cea bleu de la Stradivarius.



bluză: Stradivarius (Kurtmann)
centură: Zara (Kurtmann)
fustă: River Island (Asos.com)
săndăluțe albe: Miniprix
geantă: vintage
accesorii random


                                   
   Cele două produse nu  mai sunt disponibile pe site, dar găsiți modele asemănătoare inclusiv în categoria reducerilor!



12 comentarii:

  1. Felicitari pentru rezultate! Imi place mult bluzite in stilulu "ie". :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Aurora, cred ca stii cat de mult ma bucur pentru tine, data fiind admiratia pe care am afirmat-o necontenit la adresa talentului tau! Te felicit din toata inima, meriti cu varf si indesat premiile si iti doresc sa te bucuri de ele!

    In alta ordine de idei, m-a cucerit centura aceea de pe Kurtmann! Intreaga tinuta imi place foarte mult, pielea frumos bronzata contrasteaza in mod foarte placut cu ceea ce porti!

    Multi pupici si imbratisare!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, mulțumesc pentru aprecieri și mai ales pentru faptul că tu mi-ai și lăsat comentarii pe parcursul competiției la anumite articole, alături de alte câteva bloggerițe. M-am bucurat să văd că și printre voi sunt fete care citesc posturile înscrise în concurs, căci printre prieteni am deja unii supărați că scriu și despre cosmetice și-mi zic că nu le place, că ei vor povestiri, dar le-am explicat că blogul trebuie să fie și unul practic, de folos pentru fetele care au curiozități legate de anumite produse/site-uri. Oricum, e interesantă viața asta de blogger! :D
      Te pup și-ți mulțumesc încă o dată pentru tot!

      Ștergere
  3. Nici nu ma asteptam sa fie altfel. Ma asteptam sa castigi si aici nu ma refer la premiul 1 ca nu numai cel de pe primul loc este castigator. Felicitari ! Ma bucur mult pentru tine si stiu ca ai depus multa munca !

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! Eu inca n-am avut curajul sa ma apuc de-o competitie de anvergura. Am prostul obicei de a-mi pierde orice urma de inspiratie cand stiu ca trebuie sa scriu ceva inteligent :)).

    Nu pot sa nu te invidiez pentru nuanta ciocolatie pe care o ai :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, mulțumesc!
      Poate îți vei încerca talentul la ediția de toamnă a SuperBlogului, acolo au suficiente teme care se încadrează în „domeniul” nostru! :D

      Ștergere
  5. Hei,mi-era dor sa-ti vad chipusorul tau de iepuras:)
    Felicitari,ai muncit si asta se vede,ma bucur ca munca ti-a fost rasplatita,cred ca sentimentul e satisfacator!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Descude, iepurașul te salută! :D
      Mulțumesc, draga mea! Așa este, sentimentul de la final mi-a dovedit că s-a meritat să depun mult efort.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...