joi, 31 iulie 2014

Wishlist de august



  Wow, ultimul episod al acestei veri! Cât de agitată a fost vara asta, n-am cuvintele potrivite pentru a o descrie exact așa cum mi s-a părut. A fost un vis frumos și un coșmar în același timp, dar, ca să văd și partea plină a paharului, măcar n-a fost o pierdere de timp!
   În luna august mi-aș dori să prind măcar un weekend în care să lenevesc în pat de dimineață până seara. Să trag un somn din ăla de l-ar face gelos până și pe cel mai mare leneș al omenirii. Și-apoi, să-mi cumpăr și lucrurile pe care am pus ochii în ultimul timp!
   Și-am să încep cu o tabletă, dar n-am pus poză pentru că nu m-am gândit exact ce model o să aleg, oricum nu unul foarte scump. Tableta mea am făcut-o praf și pulbere într-una din nopțile lui iulie. A fost o parte bună în toată povestea, căci în momentul distrugerii m-am rugat să dea Dumnezeu să fie a mea și să nu o fi spart-o pe-a altcuiva. Am fost chiar fericită când m-am uitat cu atenție și am văzut că e a mea!


   Luna trecută am pus în wishlist o rochie albă de la SheInside, pe care am comandat-o într-un final săptămâna trecută și, dacă materialul său mă va mulțumi, am să mai comand și modelul de mai sus, care face parte din aceeași colecție. Rochiile albe din noua colecție de pe site sunt minunate ca si design și ieftine (20-30$, la reducere), sunt inspirate după rochiile albe, cu broderie, de la D&G, dar n-au primit feedback-uri prea bune din partea clientelor, multe spunând că rochiile nu au jupă. Să vedem!


   Un alt model frumos de rochie de pe Sheinside mi s-a părut cel de mai sus, realizat din dantelă și chiffon.


   Am văzut perechea de sandale din piele de mai sus, cu fundițe, pe superpantofi.ro și mi s-a părut cel puțin de vis!


   Mi-au plăcut ghetele perforate de mai sus, de pe Miniprix.ro, dar le găsesc mai potrivite pentru începutul de toamnă. Nu mai e mult până atunci, totuși!


   Colierul de mai sus, de pe Oasap.com, mă duce cu gândul la o salbă și, după părerea mea, s-ar potrivi perfect unor rochii albe, de vară.
    

16 comentarii:

  1. Îmi plac alegerile tale :)
    Cât de tabletă, și eu m-aș fi gândit ca tine. Sper să reușești să cumperi una bună la un preț acceptabil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, nu e neapărat o necesitate, dar sper să-mi iau alta luna asta.
      Te pup!

      Ștergere
  2. MMm, ce look-uri faine se pot crea cu acel colier!
    Vreau ghetele de pe Miniprix (apropos, linkul ma directioneaza catre o pagina principala, nu catre ele :(( :P), vreau sandalele cu fundita rosie (delicioissen). Despre rochii...stii bine ca alegerile tale imi plac mereu, ba mai mult, ma cam instiga, ma inspira! :D

    Wishlist implinit sa fie!
    Puup, cu mult drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Am apreciat modul in care ai privit lucrurile in ceea ce priveste tableta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.miniprix.ro/produs/1078814/Ghete-cu-model-perforat-si-strasuri
      Iată linkul către ghetuțe. Eu vreau să mi le iau neapărat, deși cred că mi-ar fi plăcut mai mult fără pietricele. Dar parcă prea sunt drăguțe!
      Pupicei, Ilduța!

      Ștergere
    2. Multumesc pentru link, Aurora!
      Off, pietricelele nu ma incurca din punct de vedere estetic ci din punt de vedere al unui mers impiedicat - total nefavorabil unor astfel de decoratiuni! :))) Si-apoi, desi imi par tare-tare frumoase, imi pare mare pretul avand in vedere ca e piele ecologica. Pe de alta parte, daca e un crush pentru ele - nimic nu ne sta in cale! :D
      Kisses!

      Ștergere
    3. Hei, Ilda, păi așteptăm alea ca reducerile că nici mie nu mi se pare prea friendly prețul :))

      Ștergere
  3. Îmi plac colierul, ghetuţele perforate şi prima rochiţă!
    Îmi pare tare rău de tableta şi sper să o înlocuieşti repede.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce alegeri frumoase! Rochițele sunt superbe, la fel și acel colier.. foarte deosebit!
    Îmi pare rău de tabletă, a mea s-a stricat de prea mult stat nefolosită. :)) Din fericire mai are garanție, sper să o repare, că n-aș vrea să investesc în alta doar ca s-o folosesc din an în Paște.
    În magazinele online am văzut multe oferte faine la tablete, sigur o să găsești ce-ți dorești la un preț bun!
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha Ella, eu mă uitam într-o perioadă la seriale pe ea, îmi era chiar utilă din punctul ăsta de vedere. Dar i se și slăbise bateria, mă mai ținea maxim o jumătate de oră dacă nu o țineam în priză. Acum o să caut un model cu o baterie mai trainică :D

      Ștergere
  5. rochiile sunt geniale. oare cum de nu le-am zarit? :D trebuie sa ma duc pe site si sa caut mai bine. :)
    si sandalutele imi plac tare mult. cred ca sunt si foarte comode. :)

    Spor la bifat si te asteptam cu vesti bune :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cherry, asta de am pus-o acum în wishlist a și dispărut din stoc :((.

      Ștergere
  6. Imi place prima rochita - e draguta foc! Si sandalele sunt dragute, desi personal nu port rosu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loredana, nici eu nu port roșu (n-am decât o rochie pe care n-am purtat-o niciodată), dar sunt simpatice acele săndăluțe :D!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...