duminică, 6 iulie 2014

Sunt o sută de zile-n vacanța de vară!



    A venit vacanța de vară, perioada de recreere dintre doi ani școlari, atât de așteptată de copiii de toate vârstele. Și poate că vorba cântecului „Sunt o sută de zile-n vacanța de vară/ Ce bine cu toți vom petrece/ Deci  problema anuală-n vacanța de vară/ E că ne vom distra până trece!” nu e pe deplin adevărată, cele o sută de zile fiind numai 85 ori 90, ori 95 însă ideea de bază a melodiei rămâne în picioare: copiii trebuie să se distreze în acest sezon. Ce ne facem dacă nu reușim să-i scoatem din casă, din fața laptopului ori a playstation-ului? Există multiple soluții, priviți numai cu ce ofertă tentantă pentru jucăriile de exterior vine Noriel pentru vara acestui an!




   Pentru cei foarte mititei, care abia au trecut pragul grădiniței ori unii dintre ei, pesemne, abia s-au obișnuit a merge în picioare fără a se ține de fusta mamei, Noriel propune un tobogan și un leagăn mic, pe măsura lor, ambele cu logo-ul Hello Kitty, colorate în nuanțe de roz pal și verde crud, cele două culori des întâlnite în cazul produselor ce o au drept imagine pe celebra pisicuță.
   Dacă leagănul vi se pare ridicat ca preț, aflați numai că el poate fi reglat pe înălțime în funcție de vârsta copilului și poate fi folosit de un pici începând cu vârsta de 1 an până la cea de 4, așadar e o jucărie de cursă lungă!





   Pentru copiii deja grădinărei cu vechime ori chiar absolvenți de clase pregătitoare, opțiunile sunt și mai atractive, jucăriile pentru exterior dedicate lor fiind un impuls pentru mișcare ori cutreierat împrejurimile. Pentru fetițele cochete o bicicletă Disney Princess s-ar potrivi la fel de bine precum o diademă. Roțile sale ajutătoare sunt detașabile, așa că fetița se poate descotorosi de ele în cazul în care se simte pregătită pentru o cursă pe doar două roți.
   Pe băieții cu spririt sportiv ori aventurier un set de baschet ori un ansamblu de joacă ce imită corabia unor pirați au să-i țină cu siguranță departe de orice tentație electonică în vogă.




    Lăsăm picii și preșcolarii să se joace în voie și trecem la școlăreii puși pe distracție după un an școlar lung și greu. Noriel le-a pregătit mingiile senzaționale Zoingo Boingo, cu care se poate sări în sus și-n jos, în stânga și dreapta, se pot face piruete dar și super cascadorii pentru a impresiona toți prietenii. Competiția e un fenomen la modă la această vârstă, iar copiii pot să se întreacă, într-un mod sigur și plăcut, la care-i mai bun cu mingea țopăitoare. 
   Ori, la fel de bine, se pot antrena pe skateboard-urile cu imprimeu vesel, special ales pentru fanii Hot Weels, care recunosc că mă atrag până și pe mine. Iată cum copilul din fiecare iese la suprafață la vederea jucăriilor pe care și le-ar fi dorit să le aibă în anii cei mai fragezi ai vieții!
   De frumoasele role roz Barbie, ce-ar mai fi de zis? Mai mult ca sigur ar cuceri inima oricărei domnișoare!
    
    Pentru întreaga ofertă Noriel puteți consulta catalogul de produse de pe site (click aici). Nu uitați nici de clubul magazinului, acolo unde părinții înscriși au șansa de a câștiga suma de 700 lei cu ajutorul căreia pot cumpăra toate jucăriile favorite ale copiilor. Indiferent de alegerile făcute, să nu care cumva să lăsați copiii să piardă distracția clipelor călduroase din vară și repetați-vă că cele aproape 100 de zile din vacanța de vară trebuie să rămână memorabile!

14 comentarii:

  1. a veniiittt vacantaaaa...cu trenul din Frantaaaa :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coco, inițial de aceste două versuri am vrut să mă leg :D!

      Ștergere
  2. ...perioada mult asteptata si de cadrele didactice de toate varstele! :))
    Mi-ai facut pofta de bicicleta si de-un baschet. Dia e innebunita de noile sale role! A avut si copila mea jucarii Noriel cand era mai mica, sunt de calitate!

    Pupicei copilarosi! :)
    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, mi-a plăcut ce-ai zis. Cred că ai fost copleșită de ultimele zile de școală, cu premieri și serbări și luat rămas bun de la elevi.
      Cum de n-am văzut poze cu Dia pe role?

      Ștergere
  3. ... ce bine cu toti vom petrece... :))♥ Ne vom distra pana trece...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lorena, da, unul dintre cântecele adolescenței noastre! :D

      Ștergere
  4. mi-ai adus aminte de desenele animate atunci cand am citit titlul ;D:D
    puup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cherry Quenn, mă bucur să aud! Au fost unele dintre preferatele mele, și acum știu tot cântecelul-intro pe de rost :)

      Ștergere
  5. Da, deja am programat-o pe surioara mai mică la role, bicicletă, plimbări și altele numai să nu stăm în casă :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simina, foarte frumos. Ce mi-aș dori și eu o soră mică, sau un frățior, dar mai degrabă cred că e cazul să fac eu un puișor, decât s-o chinui pe mama cu așa rugăminți :)) .

      Ștergere
  6. Phineas si Pherb <3
    Ce imi place cantacelul! <3 :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Au o mulțime de opțiuni...numai să-i convingă părinții :))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...