duminică, 27 iulie 2014

Standul expozițional, o unealtă de succes!




   Aerul societății moderne este publicitatea. O respirăm cu toții, în fiecare zi, din momentul în care ne trezim de dimineață și deschidem televizoarele până seara când, întorși la casele noastre, privim de pe geamul mașinii panourile publicitate întâlnite în cale. Povestim și altora despre reclamele haioase, râdem în sinea noastră de stângăcia anumitor pliante primite pe stradă, ne punem încrederea în anumite spoturi publicitare. Mai mult, am devenim fini observatori ai celor care promovează anumite produse, îi analizăm cu atenție și decidem dacă sunt profesioniști ori de încredere. 
   Eu una recunosc că sunt atrasă de standurile frumoas amenajate, ca de un magnet. Pentru că-mi plac hainele și accesoriile, mi s-a întâmplat să cumpăr adesea lucuri de la standurile cele mai aspectuoase din întregul târg de vânzare și îmi amintesc cu drag de un panou inventiv, sub formă de pisicuță, de unde mi-am achiziționat multe broșe cu mâțe pictate. La fel, e pericol cu standurile amenajate cu dichis la care se vând prăjiturele, dulcețuri, cafea sau bomboane. Sunt marea mea slăbiciune și când le văd aranjate cu atenție într-un decor superb, scotocesc serios prin portofel după ultimul bănuț. Ca să-l las și pe acela acolo, nu de alta!
    Tot legat de standuri, dar de data aceasta făcând referire la cele folosite în timpul conferințelor, cu jale îmi amintesc de panourile alb-negre folosite în timpul masterului de către cei veniți să ne explice care-s ultimele noutăți în domeniul relațiilor internaționale. Nu exagerez când spun că după primele 30 de minute deja nimeni nu se mai putea concentra la cele prezentate. La polul opus, n-am putut să nu remarc frumoasele decoruri folosite în timpul conferințelor legate apărarea drepturile femeilor, unde întotdeauna se foloseau culori vesele, tot felul de pliante cu mesaje amuzante, dar cu subînțeles. Completau perfect discursurile lejere și ne captau atenția!




 Vision Expo Systems este o companie ce se concentrează fix pe chestiunea de mai sus: standurile expoziționale folosite în timpul conferințelor, în showroomuri, în supermarketuri sau în spații publice. Echipa pune la dispoziție soluții complete de expunere a mesajelor publicitare, bazându-se pe un sistem foarte simplu. Vision Expo Systems proiectează și testează proiectele expoziționale, consultă clientul pentru a-i afla preferințele, apoi livrează produsele, chiar și în afara țării. În general, lucrările lor sunt simplu de montat fără ajutorul unui specialist, dar în cazul proiectelor complexe se pune la dispoziție inclusiv un serviciu de montare, valabil în toate țările în care Vision are distribuitori.
   În fotografiile de mai sus aveți exemple de standuri folosite în centre comerciale, dar Vision Expo nu se limitează doar la standurile de interior, ci vine și cu idei de afișaj outdoor. Astfel, dacă o companie dorește să atragă atenția trecătorilor printr-un panou vizibil, poate alege una dintre variantele disponibile pe site(click aici).



      Pentru că am amintit de standurile de prezentare folosite în cadrul conferințelor, Vision vine cu propuneri și în acest sens, oferind o gamă variată de produse roll-up, pop-up, a-board, counter, steaguri și alte accesorii, menite toate pentru a captiva privirea publicului și a-l face pe acesta să rămână fixat dacă nu urechile atunci măcar cu privirea înspre cel care ține discursul.
   Și totul doar pentru atingerea unui singur scop: maximizarea beneficiilor obținute de pe urma publicității, acest aer pe care astăzi îl respirăm cu toții.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...