vineri, 25 iulie 2014

Rolul cadourilor promoționale


   Ne bucurăm atunci când primim materiale promoționale (Promotion-click aici)  gratuite în urma unei campanii de promovare sau cumpărând pur și simplu produse ale unui anumit brand. Micile atenții ne pot transforma în clienți fideli și, de multe ori, pot constitui chiar unul dintre motivele principale pentru care alegem să cumpărăm anumite lucruri. Ca atunci când alegem un meniu dintr-un fast food nu doar pentru a ne potoli foamea, ci și pentru a ne bucura de brelocul, jucărioara sau paharul de colecție oferit.
   Multe dintre articolele promoționale primite ajung să fie puse în coșurile cu mărunțișuri de prin casele noastre ori abandonate prin mașină, prin genți sau prin sertare. Însă unele au un real scop practic, iar primul lucru care-mi vine în minte este o gentuță termoizolantă primită din partea unei companii producătoare de iaurturi, de dimensiuni foarte mici comparativ cu gențile de acest tip ce se găsesc în comerț, dar care mi-a fost de ajutor în multe situații. O iau cu mine atunci când merg în supermarket să cumpăr 2-3 înghețate mici, fără a mai fi nevoie să cumpăr de fiecare dată pungi speciale de la raft. Eu locuiesc în apropierea unui oraș și de obicei înghețata se transformă într-o băutură dulce până ajung acasă de la supermarket. La fel, în ea țin băuturile reci, cocktailurile la sticlă și berile cu arome sau fructele pe care trebuia să le car prin soare. Este ideală și pentru zilele în care prefer să iau masa la iarbă verde, mai ales că am în apropiere o pădure frumoasă în care mă plimb des pe timp de vară. Uneori găsesc flori deosebite prin pădure, una dintre cele mai frumoase găsite fiind Papucul Doamnei, și le aduc în perfectă stare acasă, bine păstrate în gentuța răcoroasă.



   Alt obiect promoțional care s-a dovedit a fi util a fost o umbrelă transparentă primită în urma unei comenzi pe un site de cosmetice. Pentru că umbrelele se rup și se pierd în neștire, cred că aș prefera să primesc o umbrelă nouă în fiecare lună. Apoi, umbrelele transparente sunt ideale mai ales pentru femei, căci se asortează indiferent de ținută, la fel ca cele negre și-n plus ne oferă posibilitatea de a vedea și dincolo de pălăria umbrelei. Putem privi chiar și ploaia cum cade asupra noastră, fără a ne uda și putem saluta orice trecător cunoscut, căci îl putem observa cum trebuie din spatele materialului transparent.
   N-aș putea să nu vorbesc, atingând acest subiect, de un calendar de perete superb, oferit de o firmă producătoare de autoturisme. Calendarul respectiv conținea cele mai frumoase 12 lucrări realizate de copii din întreaga lume, 12 idei legate de mașina perfectă. Unii desenaseră automobile revoluționare, SF, alții creionaseră mașini din care creșteau flori ori copaci, în timp ce alții vedeau în automobil o unealtă de a face lumea mai bună și le-au pus pe hârtie sub formă de spitale mobile sau centre de creștere pentru copiii orfani. Printre cele 12 lucrări câștigătoare s-au numărat inclusiv cele ale unor copile din România, una dintre ele câștigând chiar locul fruntaș la secțiunea ei de vârstă. Calendarul acela, potrivit anului 2013, a fost cel mai frumos obiect promoțional primit, frumusețea sa eclipsând total rolul său practic, căci în ziua de azi consultăm calendarul direct de pe telefon ori de pe tabletă, iar cel de perete, ca și ceasul de mână, și-a pierdut funcția practică și au ajuns mai mult un obiect de decor.




   Pentru că promovarea unui brand prin interemediul acestor mici atenții reprezintă una dintre căile cele mai sigure de a face sigla vizibilă în cadrul unui grup de oameni, Promotion.eu (click aici) oferă companiilor posibilitate de a-și alege tipul de articole promoționale potrivit, în funcție de bugetul clientului. Se poate alege de la accesorii mărunte pentru birou, precum pixuri ori agende de toate felurile, până la umbrele sau practicele genți de voiaj, care ar fi de folos orișicui. Special pentru firmele noi, mici ori cu buget mic alocat publicității, există pe site o secțiune dedicată produselor promoționale ieftine. Iar aici nu se găsesc nu doar lucruri pe care suntem obișnuiți să le primim din partea companiilor, ci și obiecte deosebite precum balsamurile de buze personalizate sau poncho-uri impermeabile, care sigur ar fi pe placul femeilor.
   Vouă vă vin în minte exemple de articole promoționale ce v-au fost cu adevărat utile?


2 comentarii:

  1. Foarte multe chestii atractive , mi-ar placea in mod deosebit o gentuta termoizolanta dar nu inteleg de ce trebuie sa fiu nevoita sa cumpar minim 5 ... sau mi-a scapat mie ceva ? merge destul de greu siteul la mine ) Multumim ptr premiile minunate pe care le vei oferi castigatoarei . Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Lamiita!
      Există un număr minim pentru că ofertele se adresează în special companiilor. Și companiile, la rândul lor, ni le oferă nouă, în cadrul anumitor pachete proționale. Eu am o astfel de gentuță de la Danone, primită la cumpărarea mai multor iaurturi :D
      Te pup!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...