vineri, 4 iulie 2014

Review: Lapte de corp parfumat Si Lolita (Lolita Lempicka)



   Despre apa de parfum Si Lolita scriam pe blog în luna ianuarie (articol aici), declarându-mă cucerită de notele intense, piperate, ale esenței create de casa Lolita Lempicka. Multe luni după, mai înspre vară, am început să folosesc în mod regulat laptele de corp parfumat din gama parfumului, iar acum, când este pe sfârșite, merită o prezentare de blog.
   Nu m-au încântat de-a lungul timpului produsele hidratante ce vin la pachet cu apele parfumate, socotindu-le doar frumos mirositoare și cu putere foarte mică de hrănire a pielii. Însă nu la fel au stat lucrurile în cazul laptelui Si Lolita. Produsul hidratant roz pal, opac, cu o consistență medie, nici foarte lichidă, dar nici foarte densă, se întinde pe piele asemenea unui ser. De aceea nu este nevoie decât de o cantitate foarte mică pentru întregul corp. Se absoarbe rapid și lasă pielea netedă, foarte catifelată și...lucioasă. Nu strălucitoare, căci nu conține particule luminoase, ci lucioasă! Din acest motiv îmi place s-o folosesc mai ales pe picioare, fiind loțiunea mea de corp favorită pentru ele, în acest sezon.




   Deși am varianta mai mică a produsului, cea la 75 ml, tubul s-a dovedit mai greu de consumat decât un flacon de 200 de ml al unui lapte de corp obișnuit. Dar și prin comparație cu alte produse hidratante parfumate (eu am mai încercat Nina Ricci, Calvin Klein și Yves Rocher), mi s-a părut mai deosebită din toate punctele de vedere: parfum mai intens, consistență mai ușoară, nivel de hrănire mai ridicat, perioadă de folosire mai îndelungată. În varianta mare, de 300 ml, laptele de corp este ambalat într-o sticluță dischistă prevăzută cu pompă pentru dozare:



   Foarte elegant, însă mai greu de transportat este recipientul de mai sus. Varianta mini e foarte simplu de purtat în geantă, eu o iau cu mine atunci când plec o zi sau două de acasă și o țin în portfard, alături de câteva produse de machiaj și un mini-deodorant. Nu mai am nevoie neapărat de parfum atunci când  aplic laptele, dar sunt momente în care îl folosesc împreună cu apa de parfum Si Lolita, aplicată într-o cantitate mică, pentru a nu cauza dureri de cap celor din jur. Si Lolita este un parfum puternic, însă datorită piperului din compoziție este înviorător, potrivit pentru a condimenta inclusiv zilele de vară. Eu așa am ajuns să-l văd, un parfum perfect pentru primăvară-vară, însă potrivit numai iubitoarelor de esențe tari, dulci.

   Un flacon al laptelui de corp, de 300 ml, costă 65 lei pe Aoro. Acesta este prețul cel mai mic la care l-am găsit online, în momentul de față. În trecut produsul era disponibil la preț redus și pe Strawberrynet. Prețul de raft al loțiunii este de aproximativ 180 lei (preț Marionnaud). Varianta mini poate fi achiziționată doar la set, împreună cu apa parfumată.

4 comentarii:

  1. Ce bine arata! Imi place mult ambalajul parfumului! Ma tenteaza laptele de corp, mai ales ca ai spus ca lasa pielea lucioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, este minunat! Eu am să-l mai cumpăr pe viitor în varianta mare! :)

      Ștergere
  2. de ieri am dezvoltat o obsesie pentru lolita lempicka, desi in urma cu cateva luni sau chiar ani as fi zis ca e mult prea dulce pentru mine.

    am remarcat si si lolita inca de la review-ul tau din iarna si teoretic si el este pe lista. cam multe vreau eu :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, sunt dulci parfumurile LL, dar nu foarte. Sunt altele mult mai puternice, ele sunt doar puțin peste medie :). Și sunt foarte persistente, cel puțin pe pielea mea!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...