vineri, 4 iulie 2014

Produse esențiale pentru un concediu reușit




    Concediul, un moment mult așteptat în fiecare vară din an, dar și un motiv plăcut de stres căci ne preocupăm de cele ce urmează a fi luate cu noi, pentru a ne face șederea cât mai plăcută dar și pentru a arăta excelent în pozele din vacanță. Mai ales dacă ne numărăm printre cei care obișnuiesc ca în fiecare an să-și facă un mic album de vacanță, cu impresii personale și fotografii sugestive.
   Înainte de fiecare plecare obișnuiesc să-mi fac două liste într-o agendă: una cu obiectele strict necesare, portofelul ocupând un loc fruntaș, el fiind, de obicei, lucrul vital pe care-l uit acasă, urmat de telefon, biletele de avion/autocar și o copie a rezervării, în cazul în care aceasta a fost făcută online. 






   Apoi, pe cea de-a doua listă trec obiectele pe care le consider necesare pentru a-mi face zilele de vacanță cât mai frumoase. Nu-mi umplu un geamantan numai cu haine, căci știu, din experiența anilor trecuți, că nu voi apuca să le port. Și-apoi, chiar dacă se întâmplă vreo urgență, nu se face spărtură în cer dacă spăl una dintre hainele luate, pe parcursul concediului, pentru a o purta de mai multe ori, în caz că șederea este una foarte lungă. Aleg două rochii, de preferat din dantelă, dar nu foarte pretențioase, ci casual, bune de purtat de la răsărit până la apus și alături de care o pereche de pantofi cu talpă joasă să arate în regulă, căci tocurile sunt excluse în vacanțele mele. Și o fustă mai deosebită, pe care o pot combina în fel și chip cu zeci de topuri. Topurile de vară sunt foarte ușoare, pot fi luate în număr mare în bagaj, fără să ocupe mult spațiu. 
   În cazul costumului de baie apelez la un mic truc: aleg un sutien multicolor, căruia îi pot asorta mai multe slipuri, în diverse nuanțe ce se regăsesc în imprimeul sutienului. Îmi plac modelele cu cupe întărite, căci sunt mai ușor de controlat și nu există riscuri atunci când înot sau mă joc pe plajă.




   Recunosc că atunci când plec în vacanță iau cu mine și o cutiuță cu accesorii, însă de regulă aceasta rămâne închisă până mă întorc acasă. Singurele accesorii esențiale sunt doar ochelarii și un ceas. Ochelarii sunt multifuncționali apărându-ne ochii de vânt și soare, acoperindu-ne cearcănele după o noapte albă, sau completând o ținută prea simplă.
   Nu-i ceas mai bun pentru vacanță decât ceasul alb, spun eu! Nu pentru că orele s-ar scurge mai greu datorită lui, ci pentru că vine frumos pe pielea bronzată a încheieturii. Iar dacă albul curelei e completat de câteva detalii metalice aurii, atunci efectul este și mai spectaculos!





    Dacă este să mă gândesc la absolut toate cosmeticele pe care o femeie le-ar căra după dânsa în concediu, mi s-ar toci tastele laptopului de la atâta scris. Dar cum plaja nu-i tocmai locul propice pentru a purta machiaj ori a ne fixa coafura cu produse de styling, am să mă limitez la trei produse cosmetice ce trebuie să ajungă obligatoriu în bagajul de vacanță. Am să încep cu loțiunea de protecție solară, pe care o putem alege într-o formulă mai lejeră, potrivită inclusiv pentru protecția tenului și a podoabei capilare. Urmează un lac de unghii într-o nuanță tare, tropicală, căci doar mergem la plajă, la mare, la soare și trebuie să ne integrăm cumva în peisaj. Și, la final, nelipsitul parfum, regele încoronat al eleganței, cel care exprimă într-un mod sublim atât de multe despre purtător. Favoritul meu pentru zilele de vacanță: Si Lolita, cel despre care v-am povestit chiar azi pe blog, pe care-l găsim  la un preț wow pe Elefant.ro (click aici)




    Ultimul detaliu ce trebuie pus la punct: lectura de vacanță! Pentru că-n jurul nostru s-ar putea să nu fie prea liniște, e de preferat să evităm lecturile cu-n fir narativ întins pe sute de pagini. În vacanță îmi place să citesc cărți istorice ușoare ori povestiri scurte, căci nu trebuie să fiu concentrată maxim pe operă și chiar dacă ațipesc pe la jumătatea istorisirii, pot relua oricând paginile deja citite, în caz c-am uitat despre ce e vorba. Cea mai frumoasă senzație e atunci când pleci în alt stat și citești câteva pagini aerisite de istorie a țării respective. E ca o dezlegare a unui mister, fix la fața locului.



   Toate cele de mai sus trebuie să încapă într-un troler dischisit, ca cel de mai sus, cu imprimeu floral. Cu cât mai vesel trolerul, cu atât sporește cheful de vacanță și, vorba răstălmăcită a înțeleptului: Nu poți pune într-un troler drăguț altceva decât lucruri drăguțe!



   Toate produsele de mai sus au fost selectate de pe Elefant.ro, mall online pentru întreaga familie, ce oferă spre vânzare cărți, haine, pantofi, accesorii, ebooks, jucării, dar și cosmetice și parfumuri (click aici). Eu am consultat lista de prețuri pentru apele parfumate și chiar coboară sub cele de duty free. Magazinul are și un club propriu, în cadrul căruia se oferă diverse reduceri și cupoane de discount. De exemplu, pentru prima comandă se oferă un bon valoric în valoare de 90 lei, ce poate fi aplicat unui coș de cumpărături cu o valoare  mai mare de 399 lei.

   Voi de ce lucruri nu vă puteți lipsi în timpul vacanței?
   

6 comentarii:

  1. De prea multe, Aurora! Eu as putea fi cosmarul oricarui barbat cand plec in vacanta! :)) Noroc ca al meu s-a obisnuit, e suficient de intelept incat sa accepte inevitabilul, nu se mai impotriveste si a cumparat o masina incat sa nu mai care cum s-a intamplat cativa ani buni! :))))

    Dau si eu o raita pe la Elefant! Sa vad cu ce ma instiga! :D

    Pup!
    O vacanta minunata, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, o vacanță fantastică de asemenea!
      Eu m-am cumințit de la un timp, nu mai iau decât esențialul cu mine. Îți imaginezi că la un studiu amănunțit orice lucru din casă mi-ar părea dintr-o dată esențial, așa că prefer să gândesc mai puțin în cazul ăsta :))
      Te-am pupat!

      Ștergere
  2. Suna bine, util post....la mine nu se vede nici o vacanta in urmatorii 2 ani, insa mai apoi planuim una de pomina : ))) chiar ca va fi una de pomina, cu un copil de 3 ani dupa noi :))) cred ca eu voi lua doar o gentuta, in rest numai pentru fetita :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandra, am avut și eu o perioadă de 3-4 ani fără nicio vacanță. S-a întâmplat să nu fie totul roz referitor la bani și n-am mers nicăieri, numai prin pădure și împrejurimi. A fost frumos și-atunci.
      Înțeleg și situația ta cu cea mică, nici eu nu cred c-am să plec cu viitorul meu copil în vacanță decât după ce va împlini 3-4 ani, ca să mă pot înțelege cu el. Trebuie să se scrie un articol pe următoarea temă între timp: ce luăm cu noi în vacanță, pentru cel mic. :D

      Ștergere
  3. niste espadrile chiar imi trebuiesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coco, le-am bifat deja. Nu-ți spun cât de comode sunt, mai că-mi vine să-mi dau o palmă pentru că am fugit de espadrile în verile trecute. Te pup!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...