duminică, 13 iulie 2014

Plăcerile vinovate ale copiilor mari


    Poate că cei mai adevărați copii sunt...copiii, însă cei mai buni dintre copii sunt adulții ce-au refuzat să renunțe complet la toanele puerile și care se întorc când și când la joacă. Și, după unii, acesta ar fi marele secret al unei vieți fericite: să nu uiți să rămâi copil măcar pe jumătate chiar și după ce ți-ai consumat jumătate din anii vieții. Dacă vă întrebați ce se întâmplă cu cei rămași copii peste media indicată, am să vă răspund chiar eu căci m-am identificat ca fiind membru onorific al acestei categorii. Aveți cunoscuți în grup de care trebuie să trageți pentru a-i opri să nu se dezlănțuie în parcurile special amenajate pentru copii și pe care mai rău îi atâțați atunci când le spuneți că pot primi o amendă usturătoare pentru violarea spațiului de joacă al celor mici? Ei, bine, despre acest specimen aparte vorbesc, despre amatorul neobosit de plăceri  (ne)vinovate tipice copiilor.
    Și-am să vă exemplific foarte frumos cum m-aș dezmăța eu cu jucării de pe Best Kids, fără a face niciun fel de exagerare și fără a apela la artificii. O să vedeți că de multe ori am să pomenesc despre două skatere sau două trotinete sau nu mai știu ce venit la pachet c-un produs similar, iar asta pentru că niciodată nu mi-a plăcut să mă joc de una singură, mereu am avut nevoie de cineva cu care să fac echipă sau să concurez, plictisindu-mă altfel.
    Pentru că marele meu vis al copilăriei a fost să mă dau cu skateboard-ul, nu puteam începe decât cu el. Era greu la vremea respectivă și să faci rost de skateboard și, mai ales, să-ți convingi părinții că este o jucărie potrivită pentru fete. Ei au încercat să mă convingă să mă plimb cu bicicleta și de căpoasă ce-am fost de mică n-am vrut să-nvăț nici în ruptul capului să merg pe ea.


   Iar dacă pentru mine aș alege un model cu Spiderman, pentru fratele meu de joacă aș alege un skateboard cu imprimeu Cars. Frați, frați, dar hai să nu fim totuși gemeni!


   Dacă tot ne aflăm la jocurile extreme ale copilăriei, să continuăm în acest stil. Ori suntem aventurieri, ori nu mai suntem! Și cum altfel să demonstrăm că suntem decât cu o pereche de role, atenție, disponibile în măsuri pentru adulți sau, să spunem mai bine, pentru cei mai buni copii (best kids)! Rolele vin în cinci culori, așa că în cazul lor îmi pot căuta lejer încă patru parteneri de joacă fără să existe discuții. Și pentru că sunt și adult, să nu uităm de asta, aș putea adăuga că rolele, pe lângă funcția de jucărie pe rotile pe care o au, sunt și un adevărat aparat de finess, ce ne păstrează picioarele tonificate și ne ridică (să mă scuze acum copiii prezenți!)... dosul!


   Un alt vis neîmplinit al copilăriei: să devin un star rock! Măcar în propria locuință. Și-am fost, nu demult, într-un supermarket,v-am povestit, să-mi iau super chitară electrică la preț promoțional. Însă am plecat fără ea pentru că n-am putut s-o țin în mâini, fiind foarte grea și fiindu-mi de folos cel mult pe post de harpă. Cei de la Best Kids au în magazin o chitară copycat a uneia electrice, dar cu o greutate de doar 3 kilograme, perfectă pentru o fată mai neajutorată. Are și funcție freestyle, ceea ce înseamnă că poate fi folosită întocmai unei chitări obișnuite. Și iată-mă, din nou, imaginându-mi intrarea în scena sufrageriei precum Cristi Minculescu „Bună seara, prieteni! ”.


   Iar pentru tovarășul de scenă am rezervat un set de tobe Flash, dotat cu microfon, scaun și lumini. Ideal pentru un percuționist amator, aflat la început de carieră!


   Pentru final am păstrat o delicatesă: o saltea gonflabilă ce în mintea mea simbolizează waterpark-ul copilăriei mele. Fiind iubitoare de mare, soare dar nu și de nisip, ce-ar putea concura cu această plăcere vinovată, care are nu doar saltea, tunel și tobogan ci și tun de apă numai bun de împroșcat un prieten ce coboară relaxat pe tobogan? Și poate că acest spațiu de joacă pare potrivit mai degrabă pentru copii, însă mie dimensiunile sale, de 4m lungime și 3m înălțime, îmi par suficiente pentru niște adulți mai ușurei. Ori poate fi împărțit, deopotrivă, între copii și cei mari.
   Închei aici după ce v-am plimbat pe skateboard, apoi pe role și v-am făcut părtași și la primul meu show rock, fără a uita să vă ofer și câteva clipe de distracție maximă în propriul mini waterpark, invitându-vă să consultați întreaga gamă de jucării de pe Best Kids aici. Jucării destinate doar celor mai buni dintre copii, evident!


2 comentarii:

  1. Ce tare e salteaua cu apă...pe vremea mea nu vedeam așa ceva :)).
    Rolele sunt slăbiciunea mea de aici :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simina, nici în copilăria mea nu erau modele așa tari la saltele, dar azi se găsesc toate minunățiile posibile. :D

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...