miercuri, 9 iulie 2014

OOTD: Rochie albă Zara



   În zilele trecute, foarte călduroase, am încercat pe cât posibil să nu mai ies din casă după ora 12, dar nu s-a putut de fiecare dată, noroc cu hainele subțiri care nu m-au lăsat să fierb în suc propriu (și nu la modul figurat). De când am primit ultima comandă de la Kurtmann, nu m-am despărțit de frumoasa rochie albă de la Zara, cea care deși trebuie spălată după fiecare purtare, merită acest mic efort. Mă simt foarte bine în ea, e foarte lejeră, nu se ridică în timpul mersului și poate fi purtată și cu espadrile, teniși ori sandale joase.





   Deși rochia pe care am comandat-o eu nu mai este pe stoc în magazin, mai sunt disponibile modele din aceeași colecție, toate având material asemănător, elastic, ce imită o tapițerie.
   În ziua în care am făcut pozele am purtat în picioare espadrilele brodate de la Miniprix, cele pe care le-am plimbat mai peste tot cu mine și care sper să mă țină măcar până la finalul acestei veri, căci prea dragi îmi sunt.


   Rochie: Zara (via Kurtmann)
Espadrile: Kelara (via Miniprix)
geantă: Oasap.com
cercei: Romwe.com


19 comentarii:

  1. Foarte frumoasa rochița! btw, Arati minunat, ai o silueta de invidiat!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Florina! Pentru siluetă am avut ceva de tras, dar acum sunt mulțumită de ea :D. Te pup!

      Ștergere
  2. Iti vine minunat rochia, un contrast delicios cu pielea. Am luat magazinele la rand in weekend dupa espandrile, se vede ca sunt la mare cautare, ioc marimile intermediare.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha, da, mare bătaie pe espadrile. Poate numai online să dai peste măsura potrivită, dar trebuie să-ți asumi riscul de a nimeri măsura corectă.
      Te pup!

      Ștergere
  3. foarte frumoasa rochita si tu!! pupp

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoasa e rochia, o ador! Iti vine super bine, imi plac mult si espadrilele tale :)
    Pacat ca nu mai e pe stoc, chiar mi-ar placea mult una asa <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina, nu știu ce s-a petrecut cu ea, că a fost pe stoc, apoi n-a mai fost și tot așa. Cred că a fost comandată și returnată de mai multe ori, până am prins-o eu și nu i-am mai dat drumul. Măsura ei e cam mincinoasă, aș zice, în sensul că rochia e un S, deși pe etichetă e trecut M. Mai ales la sâni, dacă îi ai ceva mai mari, nu prea are cum să te încapă deși materialul e ușor elastic. Dar nu permite un „bagaj” prea mare :))

      Ștergere
    2. Atunci o sa mai pandesc si o sa iau o masura mai mare in caz ca gasesc :)

      Ștergere
  5. Cum spuneai tu, rochita arata mult mai bine in realitate decat in fotografia de pe site! Frumoasa, versatila... ti se potriveste perfect! Ea si bronzul pielii tale se complimenteaza reciproc! :D

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, eu căutasem deja imagini cu ea pe google, am această boală atunci cân vine vorba de Kurtmann :D. De multe ori pozele de pe site nu arată exact cum e materialul de aproape, trebuie făcute cercetări în acest sens :)). Te pup!

      Ștergere
  6. Foarte frumoasa e. Si pe pielea ta aramie e perfecta!:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoasă e rochița ! Îmi place acel detaliu-triunghiul transparent. De asemenea, bronzul tău contrastează într-un mod plăcut cu hăinuțele albe.
    Credeam că e de la SheInside, fiindcă am tot văzut modele similare la ei. Chiar mi-am ales recent unul superb și de abia aștept să îl afișez.
    Când am plasat recent comandă pe Kurtmann nu mi-am găsit hăinuțe de vară care să mă tenteze foarte tare, dar văd că există noutăți. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, am văzut poze pe blogul tău cu rochia albă de la SheInside. Îți vine minunat și am observat că materialul este bun,pare moale, fin.
      Aștept și eu noutăți pe Kurtmann, au avut un val mare acum câteva săptămâni, dar s-au epuizat rapid stocurile. Numai rochii frumoase de la Zara dispărând imediat de pe site...

      Ștergere
  8. Cat esti de frumoasa! Perfecta pentru vara rochita, absolut minunata! Sa o porti cu mare placere in continuare! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, mulțumesc!
      Eu cred că și ție ți-ar veni foarte bine o asemenea rochie. Mă gândesc acum la culoarea pielii tale și la siluetă și cred că tare frumos te-ar prinde.

      Ștergere
  9. Ce model frumos are rochia! Arată superb :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simina, da, interesant tare modelul materialului!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...