joi, 17 iulie 2014

OOTD: E timpul pentru pantaloni!



   Am pregătit o postare pentru astăzi în care urmează să vă arăt cum am ales să port pantalonii evazați comandați de pe Kurtmann, dar și ultima pereche de jeanși cumpărați, model boyfriend. Pentru ambele ținute am folosit aceleași articole, cu excepția pantalonilor, pe care i-am schimbat.
   Pantalonii evazați, din nou intrați în tendințe, mi se par în continuare dificil de purtat în zilele noastre. Nu m-am obișnuit încă cu ei, deși îmi plac cum vin pe corp și sunt și mai confortabili decât cei skinny. Mai trebuie să exersez în ceea ce-i privește.
   Bluza albă, model Zara, am zărit-o astăzi și pe Kurtmann, printre produsele noi postate pe site.





    Dacă în cazul pantalonilor evazați încă mai ezit în ai purta zi de zi pe stradă, nu la fel stau lucrurile în cazul celor boyfriend. M-am îndrăgostit de blugii Marc Cain, îi consider o investiție inspirată. Optic mi se pare că scurtează picioarele, dar sunt foarte lejeri și mă simt excelent în ei. Eu nu port pantaloni foarte des pentru că mă simt mult mai bine în rochie sau fustă, chiar și pe timp friguros, dar modelul acesta m-a prins.

Am purtat:
bluză Zara
pantaloni evazați (Kurtmann)/ blugi Marc Caine
brățări random
geantă vintage
bentiță EbonyVintage
pantofi albi piele Miniprix

8 comentarii:

  1. Cat de bine completeaza bentita Ebony Vintage prima tinuta! Imi plac pantalonii evazati si-mi place culoarea celor de pe Kurtmann. Daca ar fi sa aleg, in general, intre aceste doua tipuri de pantaloni, in mod cert as alege prima varianta!

    Bluza...it's so you! :D

    Pupici, draga mea Aurora!
    Am remarcat cat de bronzata esti. Doamne, cum o fi sa ai un asa pigment?! Sa vezi cum va veni Alex din Grecia!!! Tuci... :))

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, sigur Alex o să arate delicios după vacanță. Și Dia la fel, căci e ciocolatie ca și el. Eu sper să te prindă și pe tine bine soarele, ca să-i concurezi ca și colorit. Deși o să-și fie foarte greu, căci pielea măslinie e parcă anume făcută pentru a primi bronz din belșug :D
      Pupici!

      Ștergere
  2. Tipul asta de pantaloni si mie imi vin foarte bine, mai ales daca nu sunt pe minus (cu kilogramele), am o pereche primita pe care o folosesc prin casa datorita materialului prea saracacios. Boyfriend nu am reusit sa probez, in H&M aveau doar marimi mari, imi e greu sa-i identific dupa forma daca nu sunt etichetati.
    Combinatia a doua imi place mai mult, pare mai aerisita, mai fresh. pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha, e greu să-mi imaginez kilogramele tale în plus. Tu ești așa firavă, cred că nici nu-ți poți pune problema de kilograme în plus. Și mie îmi place mai mult varianta nr.2, e mai pe stilul meu și momentan mi se pare și cam cald afară pentru pantalonii evazați, care sunt mai grosuți. Pupici!

      Ștergere
    2. Ai inteles gresit, Aurora, daca nu sunt pe minus, adica cand am peste 40 de kilograme imi sta bine, din ce in ce mai bine. Nu am avut niciodata kilograme in plus, problema mea e ca nu-mi pot mentine kilogramele si implicit sa ajung la o greutate normal (peste 45, 45 am reusit in 30 de ani doar de 2 ori, o data cand aveam 19 ani si a doua oara acum 2 ani), sunt o subponderala intr-o continua lupta.
      Pup!

      Ștergere
  3. Vai, blugii sunt pur si simplu PERFECTI! Foarte bine iti vin.Ma uit si eu pe site. Ieri am gasit unii asemanatori la C&A.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Brindușa, uite că la C&A nu m-am uitat de unii, doar ce-am încercat prin magazinele din zona Unirii, că n-am mai ajuns în alt loc din București. Am înțeles că au și la Minirpix, în magazinele fizice, cu prima ocazie mă duc, mai ales că acolo prețurile sunt și foarte friendly. Te pup!

      Ștergere
  4. Imi place mai mult varianta a2a, cea cu blugii. Nu stiu de ce, insa eu cand spun pantaloni evazati, ma gandesc automat si la sandale platforma.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...