joi, 24 iulie 2014

La Magazinul de Mașinuțe



   La Magazinul de Mașinuțe era agitație mare! Nimeni nu se oprea din șușotit și plimbat dintr-o parte în alta. Mașinuțele electrice, triciletele, bicicletele și rolele se certau între ele pentru o cauză anume. Și, anume, o fetiță tocmai își stricase jucăria preferată și era în căutarea uneia noi. Fetița iubea foarte mult mașinuțele, întocmai unui băiețel, căci mașinuțele sunt un magnet universal pentru toți copiii lumii. Veți râde acum de naivitatea mea, zicând că nu-i adevărat, că băieții sunt fanii mașinilor în timp ce fetele au treabă cu păpușile. Nimic mai neadevărat, căci nu știți un secret bine păstrat de copii: ei se imaginează mici șoferi la volanul jucăriei de care se folosesc, corect? Și atunci nu-i la fel de adevărat că șoferii nu-s doar bărbați, ci se întâlnesc în trafic cu fel de fel de șoferițe? Cât de simple sunt lucrurile privite în această lumină!

   Fetița noastră avusese multe probleme cu mașinuța ei cea veche. Probleme închipuite în mintea ei de copil. Nu știa ce înseamnă să faci pană sau să rămâi fără combustibil, dar vedea rotițele clătindându-se stânga dreapta și parbrizul abia mai ținându-se lipit de caroserie. Și-atunci a decis să facă, alături de părinți, un ultim drum cu vechiul automobil, la Magazinul de Mașinuțe.
Aici, v-am povestit deja, era mare tărăboi: toate obiectele se războiau pentru a câștiga un loc în inima fetiței îndurerate și iată ce discursuri au pregătit fiecare pentru a o determina să facă alegerea potrivită!



   -Bună, fetițo! Trotineta Mini Micro Aqua mă numesc. Sunt cea mai veselă și colorată trotinetă, iar culorile mele vii te vor face superstarul grupului tău de prieteni. Ascultă sunetul roților mele. Ce auzi? Nimic, normal, că doar sunt super silențioasă și-am să te port pe străduțe ca prin zbor!
   -Prea lăudăroasă! hotârî fetița privind la trotineta cea frumoasă.

   -Salutare, fetiță dragă! Noi suntem două gemele, rolele roz! Nu vom veni singure la tine, ci împreună cu o pereche de genunchiere, una de cotiere, o cască de protecție și un super ghiozdănel în care să ne iei cu tine oriunde vei merg. Împreunăm formăm cel mai cool set roz pentru fetițe văzut vreodată!
   -Prea roz! se înfurie fetița, deși la început fu captivată de imprimeul floral al lucrușoarelor din set.



   -Salutare, prințesă mică! Eu mă numesc bicicleta Princess și sunt, asemenea ție, posesoare de sânge albastru printre jucării. Privește numai la culorile mele. Am și roz, dar și bleu și alb, într-un echlibru perfect pentru o mică domnișoară. Ai băgat de seamă imprimeul meu? Toate prințesele Disney vor deveni prietenele tale și te vor însoți oriunde vei merge.
   -Prea cu nasul pe sus! decise fetița, fără a se hotărî încă ce să aleagă de pe site.



   -Bună, scumpă fetiță! Sunt un model Eagle clasic, o mașinuță electrică, colorată fix ca vechea ta prietenă pe roți. Eu sunt un model mai nou și mai performant și funcționez pe bază de telecomandă. Merg continuu cel puțin un ceas și jumătate, iar farurile mele stau aprinse în timpul mersului, fără a obosi o clipă. Am și centură de siguranță pentru a te proteja în timpul lungilor noastre călătorii și pot merge chiar și cu spatele. 
   -Pe ea o vreau! se decise fetița văzând mașinuța azurie ce semăna leit cu cea veche, în vremurile sale bune.

   Părinții nu au stat pe gânduri și i-au comandat frumoasa mașinuță electrică, iar peste câteva zile curierul a adus fetiței minunata jucărie. Vechiul automobil s-a pensionat și a urat, așa cum se cuvenea, viață lungă și ușoară noii mașinuțe. Între timp, în Magazinul de Mașinuțe era iar forfotă: alt copil, altă mașinuță stricată! Și culmea, tot o fetiță aflată în căutarea unei mașinuțe de culoare roșie, identică cu cea a fratelui său. Căci doar v-am spus, mașinuțele electrice sunt un adevărat magnet pentru toți copiii!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...