luni, 7 iulie 2014

Kurtmann Day!




  Pe wishlist-ul lunii iulie am trecut o rochie nouă, una bodycon, albă, de la Zara. Valabilă la momentul respectiv pe Kurtmann, doar în măsura M. Mi-a fost puțin teamă să nu-mi vină largă, dar materialul din care este confecționată este elastic și probabil chiar și o măsură mai mare mi-ar fi fost potrivită. 
   Rochia s-a dovedit a fi mult mai drăguță în realitate decât pe site, materialul său ce imită o tapițerie este perfect opac, nu se vede absolut nimic dincolo de ea (transparența rochiilor albe fiind des întâlnită). Așa cum se întâmplă de multe ori, orice rochie nouă devenind brusc favorita mea, și aceasta își primește titlul iar de mâine o voi scoate la plimbare și-am să revin și cu un outfit pe blog.




    Pe lângă rochie am mai ales o pereche de pantaloni din secțiunea sale, dintr-un material cu aspect de catifea, dar lipsit de luciul și pufoșenia acesteia. Un fel de catifea cu părul scurt, să încerc să fac o glumă! :)
   Pantalonii sunt evazați, o să-mi ia ceva să mă obișnuiesc cu ei după atâția ani de purtat modele skinny, dar la o primă probă chiar m-am simțit foarte bine în ei și s-ar putea să-i îndrăgesc destul de tare pe viitor.
   Kurtmann are acum reduceri de peste 20% pentru mai bine de 1500 de articole vestimentare, dar și multe modele noi de vară, rochiile de la Zara și pantalonii cu croi conic numărându-se printre favoritele mele.

6 comentarii:

  1. Rochița Zara este super și cred că ți vine de minune, mai ales că ești bronzata. .
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramy, d-asta am și luat-o. M-am gândit eu că ar veni ca un moț de frișcă pe un tort de ciocolată :D !

      Ștergere
  2. Rochie mulata de la Zara mi-am luat si eu de pe Kurtmann. Doar ca neagra. Am pus-o si pe blog acum vreo saptamana-doua. Si eu mi-am luat M si sigur nici in L nu imi statea rau, desi de obicei sunt S. Sunt croite pentru gagici subtirele tare. Si eu se pare ca am devenit un S mai plinut!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deena, acum intru să o caut pe blogul tău. Și eu sunt S, dar n-am avut probleme. Multe rochii M/L îmi vin bine, mai bine chiar decât cele S care îmi sunt de multe ori scurte ori tind să pocnească pe mine (posterior mare, deh!).

      Ștergere
  3. In ultima vreme mi-am luat de pe Mango online 2 lucruri, de la sale. Vin din Barcelona, in 6-7 zile, prin curier. Foarte OK. Take a look! Plata si la livrare.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...