joi, 24 iulie 2014

Happy Kurtmann Day!


   Vara aceasta rar am purtat alte haine cu excepția celor albe. Nu sunt o fană a culorilor puternice, dar am decis să ies puțin din zona mea de confort vestimentar și să încerc mai multe nuanțe pe viitor. Tocmai de aceea ultimele articole alese de pe Kurtmann sunt foarte colorate comparativ cu ce obișnuiam eu să cumpăr în mod normal. Totul a plecat de la centura brodată Zara, cu model aztec, decorată cu mărgele. M-am tot învârtit în jurul curelelor postate în ultima perioadă pe site, având trei pe wishlist. Apoi, prin eliminare, am rămas la cea in fotografia de mai sus, cea mai colorată dintre toate.
   Apoi am căutat o bluză cu care s-o potrivesc, eu având aproape numai bluze albe în șifonier și dorind să insisit mai mult pe jocul de culori dintre albastru deschis și portocaliu. Așa am ajuns la bluza bleu de la Stradivarius, decorată cu mărgele în partea din față. Croiala sa este foarte lejeră iar materialul (bumbac), se simte foarte fin pe piele. 
   Voi pregăti un outfit cu cele două articole în curând, în mintea mea ținuta  fiind deja gata. Până atunci am să vă arăt un mic wishlist de pe Kurtmann, cu cele mai frumoase articole disponibile pe site, din punctul meu de vedere.


cercei Zara- 25 lei (aici)

colier Zara- 50 lei (aici)

guler Zara- 50 lei (aici)

bluză jaquard Zara- 70 lei (aici)


7 comentarii:

  1. sa le folosesti cu placere. Sunt superbe ambele piese alese si abia astept sa iti vad tinuta. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare colierul de la Zara!
    Pupici
    http://irinacalinciuc.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e foarte frumos, mi-a plăcut de la prima vedere!

      Ștergere
  3. Abia aștept să văd cele două articole într-o ținută. Să le porți cu plăcere!
    Din articolele de pe wishlist... cerceii și gulerul sunt wow, absolut superbe!
    Mie îmi e ciudă că abia găsesc pe kurtmann haine pe mărimea mea. Recent am văzut două topuri și o rochie care-mi plăceau la nebunie, dar aveau numai mărimi mari. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha Ella, eu mă mai risc uneori cu mărimile și ai comand lucruri chiar dacă-mi vin puțin măricele. Mai rău e să nu intre pe mine, asta e marea mea frică :D. Și am pățit-o, dar am returnat respectivul articol.

      Ștergere
  4. Am si eu cerceii Zara sub forma de pestisor.Sunt foarte frumosi,dar putin cam grei.
    Sunt foarte frumoase lucrurile alese de tine,iar braul e foarte original.Abia astept sa vad o tinuta cu el!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...