joi, 5 iunie 2014

Miniprix în campania PayU: e-Romaneste



   Acum pe miniPRIX.ro găsești o gamă variată de produse cosmetice profesionale pentru îngrijire ten si corp, styling și machiaj: Babaria, Arganicare, Just Cosmetics, Byothea, Kallos, Anubis, Enliven, Oyster, Sinergy, Alfaparf, SPA Pharma dar si produse cosmetice bio și mass market de la Olay, Bio Cosmetica, Institutul Spaniol, Argan Yca, Gillette. Am mai precizat acest lucru în trecut iar azi vin cu o completare legată de o nouă inițiativă a celor de la Miniprix: ei s-au decis să participe în campania PayU: e-Romnește!
   Ce presupune această campanie? O experiență de shopping online de 5 stele, după cum anunță comunicatul de presă. Pe 9 și 10 iunie, orice român cu conexiune la internet poate comanda online beneficiind de livrare gratuită, produse exclusiv online și multiple metode de plată.

   Dintre toate categoriile de produse cosmetice de la Miniprix, m-am axat de data aceasta pe două dintre ele pentru a-mi pregăti o nouă listă de dorințe: produse de styling și produse pentru îngrijirea corpului.



   Două produse sunt nelipsite din rutina mea de îngrijire a părului: șamponul și fixativul. Fixativul nu știu cât de mult contribuie la sănătatea firului de păr, probabil chiar are un efect invers, dar cel puțin îl face să arate mai puternic și plin de viață. Preferatele mele sunt cele ce promit nu doar fixare ci și un plus de strălucire, și-am selectat o variantă low-cost (Enliven), dar și una din rândul produselor profesionale (Oyster).



   Iar pentru îngrijirea corpului, atenția mea s-a îndreptat înspre un exfoliant de corp pe bază de zahăr de la Arganyca și spre o cremă de corp de la Babaria cu aromă delicioasă de...zmeură. Momentan am pielea mai uscată, așa o simt după prima rundă de stat la soare. Și pentru că în scurt timp va urma o a doua rundă, am început să folosesc tot mai des produse hidratante pentru corp. Aplicate, din belșug, după o exfoliere serioasă a pielii.


   Tot Miniprix a inițiat un alt proiect interesant, Green Miniprix, prin care toți banii obținuți din vânzarea covorașului pus online spre vânzare vor merge direct în conservarea tradiției din Ciocani. Iată și povestea acestor covorașe țesute manual:
   Fiecare bunica de la Ciocani tese astazi tolice de coade cu haine irecuperabile de la miniPRIX.
   O campanie de sustenabilitate care vine in ajutorul taranilor de la Ciocani pentru a le fi facuta vizibila munca si a le usura putin traiul. 

   Bunica Trandafira isi asaza baticul pe cap cu mainile ei aspre si incepe sa imi spuna povestea toliceor de coade de Ciocani in timp ce tese la razboi:
  “Nu aruncam nimic. Le taiam roata, asa cum am facut cu astea de mi le-ai adus tu, si tot asa in prag de iarna, punea mama razboiu’ si asta facem cat statea neaua pe pamant. Aveam rostu’ nostru: teseam, cantam si spuneam povesti. Tolicele noastre colorate ne ramaneau zestre pentru cand ne maritam.” 



6 comentarii:

  1. Aurora, eu nu vad Miniprix printre magazinele inscrise in campanie. Oare nu e updatata lista?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miki, eu așa am primit în comunicatul de presă!

      Ștergere
  2. Ioi cate ghemuri faceam cu bunica si acum mai gasesc prin ultima odaie, din pacate razboiul nu mai e in picioare si munca asta s-a orpit demult.
    Nu stiam despre treaba asta cu miniprix si Campania.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, avea și mama mea o mătușă foarte pricepută la așa ceva :D !

      Ștergere
  3. eu sunt indragostita de samponul 2 in 1 de la enliven. nu renunt la el :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, cred c-am citit tot ce-ai scris despre Enliven pe blog. D-asta am și trecut fixativul lor pe wishlist, căci mi-a plăcut ce-ai zis despre celelalte produse ale brandului :).

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...