miercuri, 11 iunie 2014

Hour after Flower



    Cum faceți față acestor zile caniculare? Eu cu greu am reușit să supraviețuiesc începutului de săptămână, noroc cu rochițele subțiri pe care le-am scos la înaintare din șifonier. Cea pe care am purtat-o ieri este o achiziție mai veche, de aproape doi ani, de pe Asos. Dacă nu mă înșel a fost un cadou de ziua mea din partea surorii mele, în sensul că ea mi-a plătit-o și eu am ales-o :). Brandul producător este Paprika, iar materialul înflorat este de milioane. Dublura nu-i tocmai din cel mai extraordinar textil, dar toată partea de deasupra e de o calitate excelentă. Undeva pe la începutul verii trecute, un întreg tub de tuș pentru ștampile mi-a căzut pe ea și pata imensă s-a luat cu apă rece în câteva clipe. De decolorat, tras fire ori scămoșat nici nu s-a pus problema în cazul ei.



    Iar tenișii pe care i-am purtat sunt tot cu imprimeu floral, tot de pe Asos cumpărați, de la Superga. Ce e Superga? Un brand gen Converse, ce produce exclusiv încălțăminte sport. Cu prețuri fix ca și Converse (250-300 lei), dar de o calitate superioară. Când ții un pantof de-al lor în mână n-ai cum să simți cât este de greu. Asta datorită tălpii masive, cauciucate, cu un sistem pe baze de pernițe ascunse în înterior. Însă o dată băgați în picioare, tenișii se simt mai ușori decât șlapii. Undeva în centrul tălpii se va simți pernuța din centrul tălpii și indiferent de cât de mult veți merge picioarele obosite sunt ultimul lucru de care trebuie să vă faceți griji, căci acea pernuță va funcționa ca un fel de arc pentru talpă.
   Imaginea Superga este Alexa Chung, cea care a declarat că nu îi poartă doar de florile mărului (de dragul campaniei de promovare) ci și în viața de zi cu zi, ea fiind surprinsă adesea scoțându-i pe stradă ori la evenimente.


   Eu am o nouă pereche pe wishlist, însă momentan nu a fost adusă și pe Asos. Ce spuneți, nu sunt simpatici acești Macramew?



17 comentarii:

  1. Foarte frumusica rochita, perfecta pentru vremea aceasta caniculara!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasta rochiță este exact pe gustul meu. Îți stă foarte bine. Și aici a venit căldura dintr o dată, deja este exagerat de cald. M am dat cu drag la rochițe, îmi plac foarte mult și am achiziționat câteva pe forever 21 la preturi ok și calitate super..... :p că doar a venit vara și eu săraca de mine nu aveam nimic de îmbrăcat:))))) orice scuză e bună pentru a face puțin shopping; )
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramy, eu înțeleg că și eu uneori cam exagerez cu shoppingul, dar comparativ cu tine sunt un biet copil. Eu nu-mi pot închipui cât de mare este spațiul unde îți ții toate lucrurile comandate, mai ales zecile, sutele de perechi de pantofi. Așa că sunt ferm convinsă că nu aveam NIMIC de purtat vara aceasta...

      Ștergere
  3. Este cald, dar inca nu a ajuns la un prag de care sa ma plang, foarte faina rochia, incaltarile imi plac mai mul cele din picioare decat cele de pe wishlist, asta pentru ca mi se par mai trainici. xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha, marți am ajuns pe la 4 acasă, fix ca o legumă înnăbușită. A fost așa cald la noi, de-am zis să plece mai degrabă vara! Pupicei!

      Ștergere
  4. Rochita e tare draguta ! Imi plac mult si tenesii care i-ai purtat insa cei din wishlist nu sunt pe placul meu:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M&M, mulțumesc pentru părere. Acum parcă nici nu i-aș mai vrea așa mult, m-ai cam dat înapoi puțin :))

      Ștergere
  5. Vara insasi ar purta rochia asta! Minunat printul floral!
    Tu arati de milioane, Aurora! Imi plaaaceee! :)
    Doamne, cat de tare m-ai instigat cu incaltamintea sport Superga! Atata de bine suna descrierea...mmmm, vreau!

    Pupicei, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, dar îți spun că n-am întâlnit încălțăminte așa comodă. Par și trainici, sper să mă țină până la adânci bătrâneți :)). Te pup și-ți mulțumesc!

      Ștergere
  6. Foarte draguta rochita, de tenisi nici nu mai zic, ii ador <3
    Si Chiara Ferragni a creat cateva colectii in colaborare cu Superga :) De la ea am auzit prima oara de brand.
    Nu stiam ca Alexa Chung e imaginea lor acum. E draguta, imi place:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorinuța, pe Chiara am văzut-o fix cu tenișii ăștia de-i vreau acum, la ei pe site. Iar de Alexa știu de pe Asos, o puneau mereu acolo în dreptul brandului Superga și tot schimbau fotografiile cu ea purtân tot felul de modele de-ale lor.
      Te pup!

      Ștergere
  7. E tare draguta rochita.Pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...