miercuri, 25 iunie 2014

Accesibil și frumos, de sus până jos!



   În ultima zi din vacanță, stând în pat pe înserat datorită furtunii care se iscase, am intrat pe Miniprix de pe tabletă, folosind pentru prima oară aplicația miniPRIX, pe care am descărcat-o din App Store. Merge foarte bine comparativ cu modul în care se comportă pagina site-ului accesată direct din browser și am observat că se și blochează foarte rar, motiv pentru care în câteva minute comanda a fost plasată. 
   Aveam nevoie de încălțăminte potrivită pentru zilele de vară și deja știam de unde urma să o comand, mai ales că și prietena mea cea mai bună dorea pantofi eleganți pentru o nuntă și o pereche colorată de sandale cu platformă, de la Miniprix. Apoi a sărit și sora ca vrea pantofi sport și espadrile, dar și mama care era în căutarea unor papuci buni, dar care să fie ieftini, mamă! Înainte să plec în vacanță, deja îmbogățisem garderoba cu trei crop top-uri, bluze scurte la mare căutare în acest sezon. Cele de mai jos, dacă v-a scăpat postarea respectivă!



   Toate trei cu prețuri mici, cuprinse între 19 și 39 lei. Și cum Miniprix e locul ideal pentru a te îmbrăca accesibil și frumos, de sus până jos, nici în cazul perechilor de încălțăminte prețurile nu sar foarte sus. 49 lei am plătit pentru sandalele roz perforate, pentru espadrilele brodate, dar și balerinii maro cu fundiță au avut același preț. 






    Deși toate cele trei perechi îmi plac foarte mult, fiind tare comode, aș avea de făcut și o recomandare aparte, mai ales dacă țineți mult și la brand  dar și la calitatea pantofilor: espadrilele brodate sunt produse de Kelara, brand spaniol ce-și comercializează produsele în multe țări din vestul Europei, și au un format perfect, ce pun în evidență picioarele, fără a le scurta. Eu am evitat multă vreme espadrilele acestea joase, deși sunt în trend, temându-mă să nu mă simt ca o rățușcă în ele, însă  cele primite de la Miniprix sunt mult peste așteptări. Presimt că vor deveni încălțările mele favorite pentru această vară!
    Rezolvând problema pantofilor, dar și pe cea a bluzelor subțiri, nu pot încheia fără să completez ținuta și trec pe lista de dorințe următoarele articole din categoria fuste:



   
   Pe lângă cele trei articole vestimentare de mai sus, mi-au atras atenția și câteva produse cosmetice de la Babaria, cremele de față cu portocală și rodie mai exact,destinate tenurilor mixte/grase, acestea fiind disponibile în secțiunea dedicată produselor pentru îngrijirea tenului.



     Voi ce v-ați comandat de la Miniprix în ultimul timp?
  

22 de comentarii:

  1. Topurile alea crosetate mi-au bantuit si visele de cand le-am vazut postate de tine. Mi-am luat si eu unul de pe Romwe dar din pacate e fff transparent si decoltat pe laterale si inca nu am gasit un top potrivit de pus pe dedesubt. Sandalele imi plac in mod deosebit. Si celelalte perechi sunt frumoase dar sandalele sunt PERFECTEEEE! Eu din pacate nu ma incumet sa comand incaltaminte pe net, am o marime dificila si niste picioare inguste si greu de incaltat!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deena, cred că știu la ce top Romwe te referi. Îmi pare rău că nu a fost pe placul tău :(. Mie, dintre cele luate, cel mai mult îmi place cel de la Cache Cahe, cel care se vede în întregime. L-am purtat până acum de i-au sărit fulgii, nu știu dacă va supraviețui până la sfârșitul verii, la cât de des e spălat :))
      Te cred când spui că ți-e dificil cu pantofii. Eu am un picior mai lat decât celălalt în zona degetelor și mereu am emoții când probez pantofii comandați online :D

      Ștergere
  2. Vreau es-pa-dri-le, vreau-es-pa-dri-le!!! Uite, acesta e rezultatul citirii articolului! :)
    Nu ma mai bag pe teritoriul dantelariilor si broderiilor, ai vazut ce am facut cu acea fusta minunata - e domeniul tau, las Cezarului ce-i al Cezarului! dar tot consider ca-i minunat topul!

    Pup, cu mult drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, ai grijă la espadrile, fii atentă la descrierea de pe site, măsoară-ți talpa, căci măsura lor e cu o jumătate de măsură/o măsură standard în urmă. În rest, să le porți cu drag de vor fi ale tale, căci sunt niște minunății! Prin minte îmi trece să mai iau o pereche! :D

      Ștergere
  3. Topurile sunt fenomenale, mă tentează să-mi achiziționez și eu unul, tot vreau să dau o comandă la MiniPrix. Eu nu le văzusem, noroc cu tine! :D
    Fustița roz cu broderie albă deasupra am remarcat-o azi și tare mult mi-a plăcut, mă mai gândesc dacă o pun și pe ea pe listă! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha Ella, eu mai văzusem și un pulover scurt, de vară, dar până m-am învârtit, nu mai era pe stoc. Dacă ai pe ce să-ți instalezi aplicația să știi că uneori oferă reduceri de 20% sau mai mult pe site. Saptamana trecuta au avut o reducere într-o după-amiază și cred că obișnuiesc să aibă des acest tip de promoție pentru aplicație.

      Ștergere
  4. Sunt foarte draguti pantofii, dar eu nu ma incumet sa-mi comand online, abia reusesc sa-mi gasesc in magazin. De fapt, urasc sa cumpar pantofi:D. Dar topuri si fustite as cumpara online, ma duc sa arunc un ochi pe Miniprix :*

    RăspundețiȘtergere
  5. am vazut si eu papuceii, insa eu cam evit ce nu e piele.
    sa le porti cu placere pe toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, mă încântă și pe mine ideea de pantofi din piele, însă ultimele săndăluțe din piele luate, de la Pepe Jeans s-au distrus în mai puțin de o lună. Mai întâi s-a rupt o breteluță, am lipit-o, apoi alta. Nu știu dacă acestea vor fi mai rezistente, dar au costat de 5 ori mai puțin, deci n-o să mă mai doară inima când se vor rupe. Mulțumesc pentru urare! Te pup!

      Ștergere
  6. Primele sandalute sunt superbe.Pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. toate sunt faine :).

    si mie mi s-a deschis apetitul cu babaria :). am un gel de dus cu aloe si clar vreau sa incerc si alte produse.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, eu când am văzut crema Babaria cu portocale am făcut ochii mari. Cât de fresh mi-o imaginez că este :D!

      Ștergere
  8. Să le porți cu plăcere! Mi-ai făcut poftă de cumpărături online! ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mama ce frumoase sunt sandalele !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Aurora!
    Si mie mi-au atras atentia espadrilele, dar nu mi le-am comandat avand in vedere ca marimile afisate sunt putin decalate.
    Tu ti-ai comandat marimea pe care o porti de obicei sau te-ai reorientat dupa lungimea talpii afisata in descriera produsului?
    Multumesc anticipat pentru raspuns!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Diana!
      Eu m-am orientat după datele din descriere și mi-am comandat 38. În mod normal port 37 la teniși, dar sunt între mărimi (37 la încălțări joase, 38 la cele cu toc), așa că m-am uitat cu atenție la lungime tălpii și am ales 38. Și-mi vin fix, 37 sigur nu m-ar fi încăput.
      Cu multă plăcere!

      Ștergere
  11. Buna,

    De unde ai luat mai exact espadrilele? Exact din dantela vreau si eu, sunt in genula celora de pe site'ul ictoriassecret.com :D. Pe site'ul miniprix.ro nu am gasit (sau nu stiu eu sa caut).

    Toate cele bune,
    Cris

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.miniprix.ro/produse/dama/incaltaminte/filter/l3-820/

      :)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...