30 days until 30 seconds to mars



    Se anunță o vară plină de concerte bune pentru țara noastră. Și partea bună e că ne putem lăsa umbrelele acasă căci vorbesc despre o ploaie muzicală care nu ne va uda decât sufletele!
   Nici nu mi-am revenit bine din euforia cauzată se sorirea lui Billy Idol în București, că am primit o altă veste grozavă prin intermediul Blogal: peste 30 de zile, pe 5 iulie, băieții de la Thirty Seconds to Mars vin s-o ardă cât mai rock posibil la Romexpo. Și pentru toți iubitorii acestui band care-mi citesc blogul vin cu un cod promoțional pe care-l puteți folosi de cîte ori vreți până pe data de 15 iulie: BLG507RO. 
   Cu ajutorul codului de discount puteți achiziționa bilete la preț redus de aici. Veți fi redirecționați către o pagină în care vi se va solicita codul de reducere și puteți opta pentru achiziționarea unuia ori mai multor bilete pentru zona A (175lei) ori pentru zona Golden (240 lei).
   
   Iată ce informații ne oferă Eventim despre show:


“Europa a devenit o a doua casă pentru Thirty Seconds To Mars si suntem extrem de încantati sa revenim pe acest continent, pentru o noua aventură“, spune Jared Leto. “Călătoria noastră in jurul lumii continuă cu ceea ce va fi cel mai mare si mai provocator turneu de până acum”.
Lansat la casa de discuri Polydor Records, LOVE LUST FAITH + DREAMS – albumul ce dă și numele turneului – a inregistrat un succes masiv in intreaga lume, clasându-se pe locul cinci in topurile din Marea Britanie, Germania, Italia, Austria, Portugalia, Australia, Mexico, Elvetia și Polonia, și pe locul șase in SUA și Canada.
Precedentul turneu Thirty Seconds to Mars – This is War – a doborât recordul pentru cel mai lung tur realizat vreodată de o trupa rock, intrând in Guinness World Record. Trupa a concertat fără întrerupere timp de doi ani, în 60 de tari de pe șase continente, majoritatea evenimentelor fiind sold out. Au fost 311 spectacole, ce au atins un public de peste trei milioane de personae, care au ramas fără suflare, eveniment dupa eveniment.
In ceea ce privește concertele din actualul turneu, Jared Leto promite: “Vom cânta atât piese de pe cel mai recent album LOVE LUST FAITH + DREAMS,  cât și de pe This is War,  A Beautiful Lie siWelcome To the Universe. Vă asteaptă o seară nebună, plină de surprize si spectacol!”


   Pe Leto mulți îl iubim nu doar pentru muzica sa ci și pentru interpretarea de excepție din Dallas Buyers Club, pentru care a fost premiat c-un Oscar. În DBC, Jared Leto a jucat rolui lui Rayon, travestitul alături de care Ron, protagonistul producției, pune la punct o afacere obscură de distribuire a medicamentelor pentru bolnavii de HIV/SIDA. Eu am fost fascinată deopotrivă de talentul artistului, cât și de frumusețea sa răvășitoare. Pe cuvânt că la început am crezut că este o splendidă femeie :).
   În încheiere, vă las în compania piesei mele favorite din repertoriul formației și aștept să văd cum stați cu pregătirile pentru ploaia de concerte din acest sezon estival!



    

Comentarii

Deea a spus…
Mi-am luat deja biletul la Golden si planuiesc sa iau si Vip-ul ca-s mare fan si nu pot rata ocazia sa-i intalnesc:D!!
Sper sa te intalnesc si pe tine cu ocazia asta. Vii nu? :D
Toma Aurora a spus…
Opa, mergi la VIP, Deea?
Eu așa sper, să ajung. La Idol nu vii? :)