miercuri, 23 aprilie 2014

OOTD: Salopețica de dantelă





 
      Ce zi frumoasă, cu soare! Imediat cum termin cu postarea de față am să mă duc să lenevesc ca un șarpe pe șezlong, în grădină, visând la puțin bronz prins înainte de vacanță. Azi a fost ziua surorii mele, o cheamă și Georgiana, și fiind sărbătorita zile am lăsat-o să se îmbrace doar ea ca o prințesă. A purtat o rochie lungă, foarte frumoasă, pe care o să vi-o arate pe blogul său în zilele următoare. Eu am ales rolul de bufonaș, îmbrăcând salopețica din dantelă de la Kurtmann. Crează dependență această salopetă, e atât de comodă și simplu de purtat. Nu-ți mai trebuie nimic altceva în afară de pantofi și ești gata de ieșit pe ușă. Chiar mă gândesc să mai cumpăr măcar o salopetă pentru această vară, că nu strică. Acum, uitându-mă la cea de la Kurtmann, mai că mi-aș dori și-o rochiță la fel :) !




   Azi am purtat în picioare noii mei pantofi albi de la Miniprix. Super confortabili, cu toc mediu (8cm) și interior/exterior de piele. Au fost o achiziție inteligentă, probabil cea mai bună din ultima perioadă. Am scos afară și brățara cu trandafiri primită de Paște, dar m-a strâns puțin. Am îndurat totuși, prea era drăguță ca să o dau jos.

    Am purtat:
salopetă dantelă: Bershka (via Kurtmann)
pantofi albi: Mystify (via Miniprix)
geantă: Asos
brățări: random
cercei: SheInside
colier fluturi: PersunMall



22 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa salopetica. Ai slăbit foarte mult, aș vrea și eu, dar nu am deloc ambiție. Orice dieta reușesc s o țin maxim două zile.
    Gentuța o am și eu, dar a mea nu are bretea. Tu i ai aplicat o tu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramy, da, i-am pus eu curelușa, căci era un plic inițial.
      Să știi c-am avut și eu zeci de tentative de slăbit până să ajung la cea care-a dat rezultate. Dar chiar și așa mi-a luat aproape un an să slăbesc cât mi-am dorit. Asta pentru că am mai avut zile/săptămâni când mai trișam. E greu după o vârstă. Nu mai e ca la 20 de ani. Atunci nu mâncam pâine o săptămână și slăbeam 2 kilograme dintr-un foc. Acum, dacă se duc 200 de grame pe săptămână tot e ceva :)).Și-asta cu tot cu alergat!

      Ștergere
  2. Salopeta pare așa lejeră și potrivită pentru o zi însorită ! Mi-aș dori și eu una. Să o porți în continuare cu plăcere !
    Îmi place tare mult nuanța pielii tale și felul în care contrastează cu hăinuța ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, da, super lejeră și merge și la teniși. Cred că și ție ți-ar sta bine în salopetă! Pupici!

      Ștergere
  3. Atat de cald e la tine? E adorabila salopeta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alice, dacă am stat azi la soare și m-am bronzat doar pe-o parte și pe cealaltă am rămas mai albă bag de seamă c-a fost foarte cald. Ieri însă am plecat de-acasă cu rochie, adevărat, dar și cu pulover și geacă peste. Plus fular și tot m-a luat puțin frigul! Azi și-n salopețică mi-a fost cald.

      Ștergere
  4. Frumusete, ce bine iti sta asa!!! Ce bronz mai visezi acolo nu vezi ce picioare frumoase ai? Eu de ce nu am lantisor la geanta asta :(?

    Kisses

    miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miu, nici eu n-am avut. Era o geantă plic și i-am pus eu o curelușă de la altă geantă :D.
      Mulțumesc dar știi doar că sunt obsedată după bronz!

      Ștergere
  5. foarte frumoasa salopetica. As vrea si eu una asemanatoare dar nu stiu daca m-ar avantaja. Trebuie sa merg sa probez. :D:D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cherry Queen, cel mai bine e să probezi una înainte, dar eu zic că avantajează multe tipuri de siluetă. Depinde și de modelul ales, bineînțeles! Te pup!

      Ștergere
  6. E tare frumoasa salopeta dar pantofii mi-au furat inima :)) Minunati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Josephine, da, da! Și ce comozi sunt! Sunt tare încântată de ei!

      Ștergere
  7. Maaaa, nu e cinstit!Eu de ce nu vad minunile astea de dantela pe Kurtmann cand exista?:)) Bine...adevarul e ca eu le-as admira si le-as iubi dar nu stiu cat le-as purta. Nu stiu cat m-ar avantaja. Tu in schimb arati extra super yum!:)) Si o spun cu cele mai nobile sentimente. Si pielea ta un pic aramie arata asa bine in contrats cu albul salopetei. Pe pielea mea alba ca branza ar fi ca nuca in perete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deena, dar eu acum sincer îți răspund și-ți zic că sunt tare norocoasă la capitolul ăsta.. Mereu prind ultimele bucăți disponibile, parcă-s acolo fix la momentul potrivit. Și la Asos mi se întâmplă adesea să fiu pe fază ori să am bani chiar atunci când mai e un singur exemplar pe stoc :D. Eu sunt mare iubitoare de alb/bej, dar cred că fetelor mai albe, cu părul deschis la culoare le stă cel mai bine în alb. Din pricină că mi-au rămas în minte multe poze cu blondine îmbrăcate în alb, de prin reviste.

      Ștergere
  8. Ce bufon visezi, arati minunat in salopetica asta <3
    La multi ani, Catalinei! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, i-am transmis! :*
      Eu mereu am asociat bufonii cu salopețelele :D. Te pup!

      Ștergere
  9. ESti absolut minunata! De fapt sunteti, si tu si salopeta! Imi place maxim outfit-ul tau! Multi, multi pupici draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Camelia! Mă simt foarte bine în ea, cred că de aici și potrivirea dintre noi două. :D

      Ștergere
  10. foarte frumoasa salopeta! iti vine minunat!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cum bine spune Deena, eu parca nu gasesc astfel de articole atat de diafane si-apoi nu stiu daca le-as purta asa cum stii tu! Pe cuvant, par a fi gandite pentru tine, pentru pielea ta, pentru stilul tau... it's so you!!!

    Arata curat, proaspat, diafan, boem, de o feminitate absoluta outfit-ul tau! Bravo, Aurora! Imi plaaaceee!

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, dar nu-ți zic c-am încercat de-atâtea ori să-mi schimb stilul și tot în dantelă până la gât m-am trezit. Cred că sunt „blestemată”, dar nici că mă supăr! Mulțumesc, Ilduța. Te pup și eu! :)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...